Se indlæg
 Udskriv debat
At bo i Phuket
ben
Suk er flyttet til Phuket og vi har andre medlemmer der bor der ogsaa. Jeg har vaeret der mange gange, sidst var sidste md en 3 ugers tid(2 omgange - havde familie og venner paa besoeg). Jeg boede paa Kata beach begge gange og noed det gevaldigt! Var naturligvis ogsaa paa de andre strandomraader (og barer/clubber).

Jeg overvejer at flytte dertil en mds tid naar arbejdet tillader - da jeg har et kursus jeg vil deltage i dernede alligevel.

Hvad syntes i om at bo der?

Skaal!

Suk Rak Ning
Kære Ben.
Har nu boet her på Phuket et lille stykke tid, hvad jeg mener : Frisk luft, bjerge, strande, knap så meget trafik som i Bkk ja jeg kunne blive ved.............At flytte til Phuket er det beste Ning og jeg har gjort, mange siger at det er dyrt på PH, men det eneste der er dyrere er transport....Tuk tuk , men har en ven 500 meter herfra og vi har lejet en bil på md. basis.....7000 Thb pr. md.

Så kom du bare til PH, her er fuglesang fra morgen til aften.....eller er det måske tinitus jeg har fået 5555555

Med venlig hilsen Suk......Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

solmand
HA HA Grin Suk....klap pomyen du ser jo phuket dobbelt hverdag griner men prisen på sam song er vel den samme,,,du ved jeg drikker det jo ikke, jeg elsker din afstands bedømmelse,,,,,ha ha
solmandPfft
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

Payanak
Suk beskriver hvordan man har det naar man lige er flyttet til Phuket.
Her ER dejligt, men efter saa og saa laenge begynder man altsaa at kede sig. Phuket er efter min mening bedst for turister og for folk oppe i alderen. Turisterne gaar i byen og de gamle kigger ud i luften hele dagen Wink
Serioest saa er her ikke meget at foretage sig hvis man har bare lidt ambitioner her i livet. Har man penge(pension eller andet) og man ikke behoever at arbejde, saa er det altsaa lidt for nemt at blive alkoholiker. Selv har jeg brugt de foerste par aar paa at komme ned i thai tempo. Jeg arbejder men alligevel foeler jeg lidt at jeg foerer en pensionist tilvaerelse.
Flytter snart til Bangkok, hvor jeg haaber jeg kan komme lidt op i tempo, og derefter igen kunne nyde/vaerdsaette det thailandske "flyder liv".
Kunne skrive meget mere, men kan altsaa ikke sidde stille laengere Grin

thaikurt1
Fordi man er pensionnist behøver man jo ikke at blivet alkoholiker. men hvis man vil møde andre danskerne saa er det jo der at man gore det og saa skal der jo ikke ret meget til for man for hæfte alkoholiker paa sig.

Det er jo lige de fordomme som man jo hore at andre har om os der lever her.

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
thaikurt 1 skrev:
Fordi man er pensionist behøver man jo ikke at blivet alkoholiker. men hvis man vil møde andre danskerne saa er det jo der at man gore det og saa skal der jo ikke ret meget til for man for hæfte alkoholiker paa sig.

Det er jo lige de fordomme som man jo hore at andre har om os der lever her.

Kurt du skal vist passe lidt på alt den kaffe du drikker
Det kan være farligt man,risikerer at vågne op Smile

Ja man behøver ikke blive alkoholiker,bare fordi man er pensionist
Men jeg bliver godt nok lidt bebruset indimellem,i thailand
bamsen
Redigeret af d. 20/09-2006 22:01

thaikurt1
bamsen fordelen ved at drikke kaffe er jo at man kan kore hjem uden at vaere påvirker af alkoholiker.

Selvfølgelig ved vi jo godt at nogen pensionist har lette ved at blive alkoholiker med det samme ske der jo i Danmark.

Hvad bliver du beruset af du drikke jo ikke ?

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Suk Rak Ning
Ajarn.

Det er muligt at det bliver kedeligt i længden at bo her på Phuket, det må tiden jo vise, men Bkk...........NEJ TAK, et stor mylder, møgbeskidt, larm-------> næ tak det har jeg fået nok af, har boet der i et par år.............

Mvh. Suk..............Cool

Alkoholiker det er ikke noget man bliver, det er noget man er, hvis man altså er..Skål Grin
Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/09-2006 21:31

solmand
suk du bliver bare på phuket tænk hvis min privat driver skulle flytte ha haSadShock
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

thaikurt 1 skrev:
bamsen fordelen ved at drikke kaffe er jo at man kan kore hjem uden at vaere påvirker af alkoholiker.

Selvfølgelig ved vi jo godt at nogen pensionist har lette ved at blive alkoholiker med det samme ske der jo i Danmark.

Hvad bliver du beruset af du drikke jo ikke ?

Kurt dog du læste forkert som mange andre gør jeg bliver
bebruset af de colaer jeg drikker

rinpoche
Ja, der er masser af brus i de colaer Wink

lindegaard
ja og alt det is... det fryser jo hjernen til..Grin
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

Suk Rak Ning
Bamsen må ha' et specielt gen..............

Payanak
Suk skrev:
Ajarn.

Det er muligt at det bliver kedeligt i længden at bo her på Phuket, det må tiden jo vise, men Bkk...........NEJ TAK, et stor mylder, møgbeskidt, larm-------> næ tak det har jeg fået nok af, har boet der i et par år.............

Mvh. Suk..............Cool

Alkoholiker det er ikke noget man bliver, det er noget man er, hvis man altså er..Skål Grin

Og nu er det saa min tur til at proeve lykken i Bangkok.
Det kan godt vaere jeg ikke holder det ud i laengden, men paa den anden side saa kan det jo ogsaa vaere at det lige er mig.

Ellers er Thailand jo et stort land med masser af muligheder og steder at tage til.
Og Phuket ER et godt sted, men jeg traenger til at svoemme i frisk vand...

Spring til debat: