Se indlæg
 Udskriv debat
Billige flybilletter
JDK
Her bliver talt meget om priser på flybilletter, men Aeroflot har faktisk flybilletter Cph - Bkk retur eller Bkk - Cph retur for ca. 4500 kr.. ( via Moskva ).

Vi har lige købt en billet pr. november 2006 og prisen var 4.560,-

Vi har hørt fra andre, at kvaliteten skulle være helt ok.

Så hvis man gerne vil have billige billetter, er dette en oplagt mulighed.

Aeroflot: 3312 6338

Venligst
Janni

solmand
Kunne aldrig finde på at flyve med Aeroflop.......Frown
så heller ro i en rød gummi båd til Thailand...Grin
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

phitsanulok
Jeg ville nu ikke have noge imod at prove det :-)

www.shirtfreak.dk
Ja Janni Jeg vil nu heller aldrig tage det skod selskab, men ok jeg håber dig alt det bedste.

JDK
Ok...det er da helt op til folk selv hvem de vil rejse med....det var bare et forslag og det skal prøves...så vender gerne tilbage med oplysningerWink

ben
Maaden jeg ser det paa er at har man masser af tid(pensioneret/ikke travlt/ikke direkte til et moede Etc.) er det da en fin maade at "tjene" nogle lommepenge til ferien. Ja; det kraever noget laengere rejsetid - og ihvertfald den ene vej; lang venten in Moskva lufthavn - men man sidder jo saa med en kold oel og en god bog og"tjener" op til 4500 kr paa det.

Ofte naar man checker med Thai/SAS er der kun billetter til 8-9000 DKK....

4500 dkk er 27000 Baht hvilket vil betale 14 dage paa ok hotel og ca. 1000 Baht om dagen til at spise/drikke for...ikke saa daarligt...?

Skaal!

JDK
NemligWink...må jo nok lige sige at det ikke er mig selv der skal rejse, men min svigerdatter...ville dog ikke selv have noget imod at prøve Aeroflot, så det bliver det helt sikkert næste gang vi tager til Thailand. Jeg syntes det er latterligt at betale 7000 - 8000 kr for en billet når man kan nøjes med meget mindre....men det er selvfølgelig en prioritering

Jamen du har fuldstændig ret ben, og især hvis du ved du har 7-8 timers ventetid og når du så kommer der yderligere op til ja hvad skal jeg sige 10 + mere forsinkelse. Og når du så går hen og spørger i info, sidder de bare med deres strikketøj og tror man er sindsyg fordi man spørger dem om noget. Se det var min milde version som jeg har oplevet, dengang var der nogle de havde ventet over et døgn + de havde været på hotel hvor de ikke måtte forlade værelset på hotellet fordi de ikke havde visum til rusland. Så jeg vil da bare ønske jer en rigtig god rejse og husk at tage rigtig mange bøger med.

Ps Og så har man da oz hørt mange andre historier, men det ville blive en hel roman så at skrive det her GrinGrin
Redigeret af d. 18/09-2006 10:16

total
Jeg har prøvet Areoflot - føj, men tingene ændrer sig jo, så det er da fint at nogen vil prøve og ikke mindst give en tilbagemelding. Vinterpriserne med SAS og Thai er p.t. høje, men sædvanligvis sker der lidt med priserne hen over vinteren - så lad os se.
Hilsen fra mig, som skal afsted i 30 dage i næste uge - undskyld til Jer som ikke skal afsted endnu, men jeres tur kommer vel....PfftPfft

John
Har rejst med Aeroflot flere gange uden problemer, men det var da deres ruter passede sammen, altså uden de store ventetider i Moskva.
De sidste gange var med ventetider på omkring 10 timer (gab ) og da de nu havde god tid i Moskva så var baggagen blevet gennemrodet mens vi var i transit.
Hvis i har noget af værdi så behold det i håndbagagen.

God tur
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
kimberg
Har lige i dag den 18 September købt en tur retur fra Billund via Amsterdam til Bangkok til i morgen Tirsdag den 19 med hjemrejse den 11 Oktober for kun 6.139 kr. Rimligt billigt, men kunne have fået Tirstrup, København, Bangkok med SAS for omkring 5.000 hvis jeg havde købt i August.
Men der var jeg desværre ikke sikker på at jeg kunne rejseSad

Så i morgen kl 15.10 ud af Billund og i Bangkok Onsdag kl. 12.25.

Så er nok og finde på diverse barer i Pattaya fra kl. 16.00CoolGrinPfft
Ikke dårligt

Er lige kommet hjem fra Arbejde i Rusland, og flyver rigtigt meget med Aeroflot. Det er verdens største skod selskab.

Sidst havde de tjekket min begage ind til Omsk, ca. 3,5 timers flyvning fra Moskva.
Den kom ikke frem, og efter en uge måtte jeg flyve til Moskva for og hente den i Tolden.
Ingen tolder gad kigge i den, så jeg følte mig lidt til grin over at flyve 7 timer for og hente baggage som de alligevel ikke gad gennem rode.
Samt ekstra udgift til fly.
Virkelig et ringe selvskab
For at det ikke var løgn tog de sig også betaling for overvægt.
Så jeg flyver aldrig Aeroflot mere, medmindre det er de eneste som flyver dertil hvor jeg skal hen.
Diners har også lukker for loungen i SVO2, vel sagtens fordi Russerne tror de er bare kan tage ublu priser. Er dog ikke sikker på at det er derfor.

Men Thailand om meget få timerCool

jens
Ja jeg ville nu også til hver en tid hellere give 500-1000kr mere for at flyve med china airlines via amsterdam til BKK.
Har aldrig givet over 6100kr med dem, man er bare nødt til at ringe til et bereau for at få billetter med dem da de ikke kan findes på billetsiderne på nettet
MVH
Jens
.

kimberg
Nu er det med KLM og ikke China Air.
Har dog hørt at de har helt okay fly også

Locturian
Thai Airways all the way - Hvad mere kan man sige... Ville heller aldrig flyve med et rusisk selskab som Aeroflot....
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Spiceroads
Der er billige afgange fra Hamborg til Bkk 525 EU (ca.3900 kr)
med en kort vente-tid i Dubai.
Flyselskabet hedder Emirates er der nogen der har prøvet/erfaring
med dem

M.v.h.

Spiceroads

ben
Hvad koster en billig retur til Hamburg saa?

Spiceroads
Hej Ben
Nu er det sådan at vi der bor forholdsvis tæt på grænsen til
Tyskland er afstanden til Hamborg mindre end til København.

Dit spørgsmål er lidt svært ar svare på kommer helt an på
hvor du flyver fra.

M.v.h.

Spiceroads

Hep
spiceroads skrev:
Der er billige afgange fra Hamborg til Bkk 525 EU (ca.3900 kr)
med en kort vente-tid i Dubai.
Flyselskabet hedder Emirates er der nogen der har prøvet/erfaring
med dem

M.v.h.

Spiceroads

Emirates er et fremragende selskab. De har nye fly og super god service. Dem kan jeg kun anbefale at flyve med. Dubai har i øvrigt rigtig billigt toldfrit så man kan sagtens finde noget at lave i ventetiden.

Aeroflot... well.. selve flyveturen er det samme som alle andre selskaber, men servicen om bord er ret ringe. Det bliver heller ikke bedre af at stewardesserne kun taler russisk.

Det værste er dog at Aeroflot konsekvent altid er forsinket ud af Moskva. Her taler vi ikke om 1-2 timer med derimod 8-10 timer. Husk at tage en god bog med så i kan udnytte ventetiden.

Et godt sted at finde billige rejser er hos dette selskab -
http://www.westea...?idlink=27
- de har som regel nogle gode tilbud, men det er altså kun ud af London.

Kalasi
Har fløjet med aeroflot til BKK flere gange, og har ikke oplevet forsinkelser, men jeg har sparet adskillige tusinde kroner ved at vente nogle kedelige timer i Moskva. Nu er jeg blevet gift, så med alt det, jeg sparer på sprut og damer, har jeg råd til at flyve med Thai Air.

ben
ja, jeg mente fra CPH til hamburg. Skaal!

Spring til debat: