Se indlæg|
fundet i news grupperne
|
|
| chang |
Lagt på d. 02/11-2004 00:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
hej webbammse ved du om man kan leje nogle af de lejligheder bare for en månede, selv om jeg tvivler kunne det være det kunne lade sig gøre. de lejligheder jeg har set på skal man mindst leje i 6mdr ![]() ![]() .tænkte på at det skulle være på samui eller phuket men helst samui, det er noget billiger ind at bo på hotel ville gerne invitere svigermor og svigerfar med på en tur til sommer. vi har fået billetter til industri ferien så er det bare at planlægge resten inden vi skal afsted, det kan man sku spare mange penge på hvis man gider at søge efter de bedste priser her og der. kunne bare se at vi betalte over 300bath for meget for det hótel vi boede på i bangkok pr nat det bliver også penge. de priser der er på nettet er billiger i de fleste tilfælde. ![]() ![]() ![]() mvh chang |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 02/11-2004 05:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Hej Chang, Jeg så godt ovennævte indlæg i nyhedsgruppen. Men der er ingen angivelse af nærmere omstændigheder, ejheller kontaktpersoner, så jeg tror at det var ment som en generel orientering omkring prisniveauet på leje/køb af ejendomme på de specificerede lokaliteter. Når det så er sagt har jeg ad flere omgange lejet både hus og lejlighed på Phuket. Både i Kamala, Patong og Phuket Town. Jeg bandt mig aldrig for mere end en måned ad gangen og det var ikke et problem. Det var dog ikke sådan, at jeg havde bestilt hjemmefra, men mødte blot op, og forespurgte hos de lokale i det område jeg var interesseret i. I Kamala lejede vi et mindre hus 200 meter fra stranden. Huset tilhørte en svensker, kostede 6.000 baht om måneden, kan jeg huske. Stue med TV, soveværelse, køkken og bad. Fin lille terrasse og omgivende have. Ingen AC. I Patong i et lejlighedskompleks der hed Baan Kanchana, kostede 3.500 baht om måneden. Her var dog kun et soveværelse, bad og toilet, blæser i loftet og et køleskab. I Phuket town lejede jeg et værelse hos Suksabaai hotel for en måned til 3.500 baht. Indrettet på tilsvarende måde. Gik ikke igennem en mellemmand/mægler eller lignende, da jeg ikke fandt nogen grund til at betale ekstra for det. Håber du kan bruge disse konkrete eksempler til noget, og så skal jeg lige for en god ordens skyld tilføje, at de opgivne priser ligger 5 år tilbage i tiden ![]() mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
|
Lagt på d. 02/11-2004 06:20
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Chang Ja de 300 bath i bangkok bliver til mange penge i løbet af et år, men ellers syntes jeg dælme at det var billigt at bo i bangkok bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.