Se indlæg
 Udskriv debat
Billetter Bangkok til Phuket
kylling
Hej alle fer derude ved skærmen

Vi flyver til Bangkok Søndag 1-10, og after vi har været nogle dage i Bangkok og Korat vil vi flyve til Phuket.

Det billigste jeg kan finde er Nok air ca.2000 bh pr. vej, jeg syntes jeg her på siden har set om billetter der er meget billiger, eller tager jeg fejl.

Så hvis nogle kender et link el. en adresse i Bangkok ville jeg meget gerne høre det.

Der jo ikke grund til at betale mere end højst nødvendigt for at flyv 1t. 20m.

Dog ikke Phuket air, vi vil gerne hjem igen.

MVH. Kylling

Suk Rak Ning
Hej Kylling.
Jeg plejer at flyve med Air-Asia, afhængig af dag og tidspunkt..starter prisen ved ca. 1600THB incl skat og afgifter..

[url]www.airasia.com[/url]

Go' tur.........

Du finder sikkkert pris til 999 THB, men det er uden skat og afgifter og hvad de ellers kan finde på, de slyngler..Wink

Mvh. Suk.............Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

kylling
Hej suk

Hvorfor er billetterne billigere fra Bangkok end fra Phuket ?????

Har set på siden.

Kylling

Ole Mosgaard
Afgang Bangkok d. 3.10 kl. 21.30 til Phuket og retur d. 10.10 kl. 23.15 vil for 2 personer koste 4.917,72 alt incl. (bare et eks. )
Ole Mosgaard

Suk Rak Ning
Har lige kigget i krystalkuglen................Nej jeg kan ikke finde et svar.

Mvh.............Suk..............Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

falang yao
Hej Kylling,

Ikke for at gøre dig ked af det, men da du købte billeten til BKK kunne du have fået BKK-HKT-BKK eller Krabi oven i hatten til samme pris. (tilbud fra Thai Inter) og KAN IKKE FÅS på online bestilling (Rejsefeber-flybillet og deslige), men nu er det for sent, og så kunne du have brugt det eller ej, samt at den kunne bruges senere. da det er 1 års billet. Vi har selv haft fornøjelsen at flyve til Phuket i Juni for ca. 140kr per næse (afgift).

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

kylling
Ærgeligt, så det er alså en god at hente gode råd her på siden inden man køber, det vil jeg huske til næste gang.

Så jeg må nok ryste op med 8000 TH.B. for de billetter, men det vil ikke ødelægge ferien (det bliver bare dejligt inden juleræset)

MVH. KAD & Kylling

chang
falang yao skrev:
Hej Kylling,

Ikke for at gøre dig ked af det, men da du købte billeten til BKK kunne du have fået BKK-HKT-BKK eller Krabi oven i hatten til samme pris. (tilbud fra Thai Inter) og KAN IKKE FÅS på online bestilling (Rejsefeber-flybillet og deslige), men nu er det for sent, og så kunne du have brugt det eller ej, samt at den kunne bruges senere. da det er 1 års billet. Vi har selv haft fornøjelsen at flyve til Phuket i Juni for ca. 140kr per næse (afgift).

hej kunne du ikke sende mig et link eller lige forklare mig det en gang jeg forstår ikke lige hvordan det går for sig... vi har booket billeter til sommer d 22-06,07 og skal flyve en del vi vil skal fra bangkok til khon kaen og tilbage og vil nok en lille tur til endten SuratThani eller koh phi phi
mvh chang

kylling
HEJ Falang yao jeg kunne godt tænke mig at få et svar på indlæg fra Chang da vi sikkert er flere der er intresseret

MVH Kylling

falang yao
Hej Chang, Kylling og andre interesserede,

Det ligger sådan at det et tilbud som Thai Inter giver til rejsebureauer, derfor ingen link på deres hjemmeside eller andre steder.

Tilbudet gælder stadig til midten af December 06, derfor Chang der kunne være at næste år gælder det en anden destination. Jeg mener at sidste år var det Chiang Mai og Khon Kaen.

Rejsebureauer skal¤ oplyse om dette tilbud, derfor ved jeg at ATC spørger (næsten) altid om man skal videre fra BKK, for så får man at vide at man kan komme til Phuket eller Krabi for det samme pris + afgift i TH (100kr).

skal¤= moralsk forpligtelse= god købmandsskik , MEN IKKE juridisk forpligtelse.

Fra pålidelige kilde (K. MØLLER i ROP) har jeg fået denne "fremgangsmåde" når der gælder "super tilbudene".
Man ringer til Thai Airways billetkontoret i KBH: 33 75 01 20 og spørger om der findes nogle super tilbude til rejsebureauer, hvor derefter vil man blive oplyste om det. (Det har lige været et tilbud i September på nogle bestemte afgange til 2800kr+1000kr i afgift, og desvære var det kun "tilgængeligt" hos 2 rejseburauer).

Hvor mange af DTW medlemmer i lighed med undertegnede har fået tilbudt billetter enten til Phuket eller Krabi i år ?

Jeg havde skrevet noget om det i foråret, så vil jeg lige konferer med Kim/Webmaster om det kunne være en ide at indsætte en tråd (fastlåst i toppen af emnet) hvor man kunne indsætte links til aktuelle tilbude, INFO ikke diskution.

falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
kylling skrev:
Ærgeligt, så det er alså en god at hente gode råd her på siden inden man køber, det vil jeg huske til næste gang.

Så jeg må nok ryste op med 8000 TH.B. for de billetter, men det vil ikke ødelægge ferien (det bliver bare dejligt inden juleræset)

MVH. KAD & Kylling

Hej Kylling,

Inden du "forhaster" dig , (råd fra Kenneth) tjek lige på
[url]www.thaiairways.com [/url]
SUPER DEALS :

http://203.150.31...laySpecial

-
Bangkok 01 Oct 06 14:50 Krabi 01 Oct 06 16:10 Eco
THB 1,790 one way.

eller hvad med en "smuttur" til Hong Kong:
Bangkok HongKong 01 Oct 06 10:30 14:20
HongKong Bangkok 03 Oct 06 20:45 22:25
Eco - THB 5,990 T/R

falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
chang skrev:
hej kunne du ikke sende mig et link eller lige forklare mig det en gang jeg forstår ikke lige hvordan det går for sig... vi har booket billeter til sommer d 22-06-07 og skal flyve en del vi vil skal fra bangkok til khon kaen og tilbage og vil nok en lille tur til endten SuratThani eller koh phi phi
mvh chang

Hej Chang,

I lighed med Kylling, og du har rigeligt med tid, vil jeg sige lad være med at forhaste dig. Du har booket billetter til næste sommer, d.v.s. at det er kun tale om en reservation, ikke ?
Når tiden næmmer sig for den endelig bestilling og ditto betaling SPØRG lige rejsebureauet om der er "specielle/super" tilbude tilknyttet dine billetter, evt. kunne du bede dem om at kontakte dig hvis noget dukker frem.
For selv om fx. der var et tilbud til Chiang Mai vil jeg personligt tage det og gemme det til næste år (1 års billet), hvis jeg ikke havde lyst til at rejse dertil i år.(det er kun 100kr per billet)

falang-yao@dansk-thai.dk

jens
Nu er det jo ikke alle super tilbud der er lige gode,som f.eks. Bangkok-hongkong SUPER DEALEN.
Vi har familie i Hongkong, og da jeg undersøgte priser fandt jeg ud af det er China airlines normalpris som PT er 8580 baht incl skatter også kan man selv vælge datoer.
Thais normalpris er ca 16000THB plus skatter, prisen på super dealen er 8450 med skatter.

Nå det var lige et sidespring, generelt med Thai er indenrigstilslutning i begge ender meget billig eller gratis hvis man bestiller den sammen med billetten.

MVH

Jens

kylling
Falang yao du skrev at de spørger alle i ATC, men bare ikke os da vi købte biletter der, de virkede halvsure men det var måske fordi det var en lørdag.

Vi købte biletter men det er første og sidste gang.

Jeg vil gå til selskab hvor jeg føler mig velkommen selv om det er Lørdag

Kylling
Det er ikke unormalt at de ikke behandler folk ordentligt
Jeghar også købt billetter der før.,
Der fik man en god behandling,men nu har de fået for mange kunder,
så er de mere lige glade
bamsen

falang yao
kylling skrev:
Falang yao du skrev at de spørger alle i ATC, men bare ikke os da vi købte biletter der, de virkede halvsure men det var måske fordi det var en lørdag.

Vi købte biletter men det er første og sidste gang.

Jeg vil gå til selskab hvor jeg føler mig velkommen selv om det er Lørdag

Hej Kylling,

Hold dig til sandheden, for det skrev ikke , MEN jeg skrev :

<<Rejsebureauer skal¤ oplyse om dette tilbud, derfor ved jeg at ATC spørger (næsten) altid om man skal videre fra BKK, for så får man at vide at man kan komme til Phuket eller Krabi for det samme pris + afgift i TH (100kr). >>

M.v.h., M. Rasmussen Angry

P.S. : Jeg beklager at ATC ikke har ydet dig den service som du og andre har fortjent. Derfor havde også skrevet :
<<skal¤= moralsk forpligtelse= god købmandsskik , MEN IKKE juridisk forpligtelse.>>
Redigeret af falang yao d. 29/09-2006 14:30
falang-yao@dansk-thai.dk

phitsanulok
nogle updates paa billige billetter fra BKK til phuket i nov??

www.shirtfreak.dk
phitsanulok
Det er det billigste jeg kan finde..... nogen der kan slaa den???

Going Out (O FARE)
2 Guests at 655.00 THB 1,310.00 THB
Taxes and Fees ( details) 1,268.70 THB

Coming Back (O FARE)
2 Guests at 655.00 THB 1,310.00 THB
Taxes and Fees ( details) 1,268.70 THB

Coming Back (O FARE)
- Bookings made with this fare only permit flight changes more than 48 hours prior to scheduled departure for a specified fee per guest per sector, plus any applicable difference in airfare.

- For full set of taxes, fees, charges and accompanying terms & conditions please read our Travel Requirements and our Terms & Conditions.

- No name changes are permitted.

- This fare is capacity controlled. Seats offered at this fare are limited and may not be available on all flights.

- All fares are subject to change until purchased.

Total Cost of Flight 5,157.40 THB

www.shirtfreak.dk
Payanak
One-Two-Go tager kun 1700,- Bath for Bangkok-Phuket eller Phuket-Bangkok.
Man kan ringe paa tlf. 1126 eller reservere og betale via nettet paa www.fly12go.com/en/main.shtml
Man kan endvidere bare tage ud til lufthavnen og koebe billetten der.
One-Two-Go og andre selskaber har salgskontorer der. Man skal dog lige huske paa at man saa risikere at man ikke kan komme med samme dag. Men jeg har floejet med dem et par gange og det lader til at flyet aldrig er fyldt op(bortset fra omkring helligdage).

Spring til debat: