Se indlæg|
Mobiler købt i Thailand
|
|
| skytte |
Lagt på d. 03/10-2006 00:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Hej.Når hele familien bliver samlet i December måned skal der købes mobiler til alle.Så kommer problemerne, hvilke mobiler kan få Dansk tastatur. Disse er mobilerne= BenQ EF91 - I-Mobile 902. Jeg har fundet mobilerne hos "siamphone.com" og "thaimobilecenter.com" Er der nogle af jer fastboende /eller jer her i DK der ved noget om dette med Dansk tastatur...På forhånd Tak Henrik |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 03/10-2006 06:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Hej For det første, er jeg ikke sikker på at de nævnte telefoner sælges i Danmark, hvorfor det nok bliver svært at få dansk tastatur til dem. Ydermerer skal der også dansk "firmware" på, så telefonerne kan skrive dansk, og har danske menuer. Det kan være du kan finde en lille biks i Danmark der kan skaffe tastatur og kan gøre det, men det plejer at være nemmere med de kendte mærker.... |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 03/10-2006 06:14
|
BenQ er blevet tested af "mobil" i DK og vil i DK koste 4000kr I-Mobile 902 sælges kun i TH men kan også købes over nettet og koster 250 euro ca.2100kr Henrik |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 03/10-2006 06:57
|
Den nyeste Nokia n95 kosteri TH 4200dk - 26000Bath Check de ovenstående portaler Henrik |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 03/10-2006 08:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
skytte skrev: Hej.Når hele familien bliver samlet i December måned skal der købes mobiler til alle.Så kommer problemerne, hvilke mobiler kan få Dansk tastatur. Disse er mobilerne= BenQ EF91 - I-Mobile 902. Jeg har fundet mobilerne hos "siamphone.com" og "thaimobilecenter.com" Er der nogle af jer fastboende /eller jer her i DK der ved noget om dette med Dansk tastatur...På forhånd Tak Henrik Mht de mobiler du omtaler , så ville jeg forhøre mig hos en af de utallige mobil-pushere ovre i MBK center i Bangkok om de kan lave DK menu og EU tastatur har været ude for at de havde et eller andet..... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 12/01-2007 20:55
|
Hej! Både min datter og migselv købte en I-Mobile 902 i December måned. Mobilerne har ikke æ,ø,og å men hva gør det,mobilen har et godt kamera som tager billeder med 5 megapixel og til en god pris 1600kr Henrik |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 12/01-2007 21:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Hm tja tjo fatter jo ikke lige en ordlyd men...... http://www.thaimo...le_902.asp |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 12/01-2007 22:41
|
Samee - på google skriv mobile-review.com der findes en russisk test på engelsk,når du kommer ind på den rigtige er det helt nede i bunden Henrik |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 12/01-2007 23:00
|
http://www.mobile...-eng.shtml Henrik ![]() Davser skytte Jeg lavede din henvisning om til et aktivt link bamsen Redigeret af d. 12/01-2007 23:49 |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2007 23:54
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://www.mobile...2-en.shtml Her er det vist bedre at kigge bamsen |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 13/01-2007 00:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
Skytte... hvor købte du dem hende... skal snart afsted og påtænker en sådan...
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 13/01-2007 05:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Nogle af de mobilos man kan koebe i Thailand har danske bokstaver(bare ikke paa tastaturet) Saet 'Input language' til 'standard abc'. Man er saa noed til at taste paa den gammeldags maade, da mobilen ikke har T9 ordbog paa dansk. Jeg har en enkelt gang faaet ny software i min mobil. Det kostede et par hundrede Bath. Jeg hendvendte mig i en tilfaeldig mobilforretning i Patong paa Phuket. Jeg fik engelsk software installeret, men det kunne ogsaa have vaeret dansk. |
|
|
|
| Eigil |
Lagt på d. 13/01-2007 11:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Købte en nokia 6230i i Bangkok, for 300 Bath, kunne den skrive med ordbog på dansk |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.