Se indlæg|
biliger eller hvad ?
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 09/10-2006 20:07
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
kan det svare sig at købe en flybillet til thailand i sverige og med afgang i sverige da jeg bor på bornholm....det drejer sig om en 6 månders billet med thai......jeg kan få en i kbh til ca 8100......plus trandsport kommer jeg til at gi ca 8300 håber der er nogle der kan hjælpe mig....![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/10-2006 20:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
dutling Det er da værd at prøve at kigge efter sådan en billet med afrejse fra københavn bamsen |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 09/10-2006 20:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
mange afgange til thailand går fra københavn men kan af og til købes med fordel i sverige,,,kik på evt ving's rejse side og der har jeg flere gange opdaget at der er mange penge at tjene,,,med afgang fra københavn..... billet bare købt i sverig...solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 09/10-2006 20:50
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
der skulle vel ikke være nogle som har et link eller to til sverige ang flybilletter eller et nummer man kan ringe til........![]() |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 10/10-2006 01:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Du kunne jo prøve at søge nogle priser på [url]www.travellink.dk[/url] der kan du selv vælge afgangslufthavn. Men nu ved jeg ikke om det har nogen betydning for dig, men f.eks, på Thai fra stockholm bliver der lukket for servering af alkohol 4 timer efter afgang. Du kan selv gætte hvorfor. MVH Jens |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/10-2006 06:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
dutling68 skrev: der skulle vel ikke være nogle som har et link eller to til sverige ang flybilletter eller et nummer man kan ringe til........ ![]() http://www.resfeb... http://www.hittar...ticket.cfm der findes flere men jeg kan ikke lige komme på dem bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

billet bare købt i sverig...