Se indlæg
 Udskriv debat
Stable's 15 Year Birthday
You Are Invited To:
Stable Lodge
15th Anniversary Party

Thursday October 19 at 6 pm

All You Can Eat B.B.

det må være noget for dig bamse GrinGrin

pdrhan
jsh71 skrev:
det må være noget for dig bamse GrinGrin

Uhha - lyder lækkert - ærgeligt jeg ikke også er der derude på det tidspunkt , så skulle jeg da gøre mit til at det svandt lidt i deres buffet! ;-)Cool
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Locturian
Hvor er det henne? Smile
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com

http://www.stable...

Men det er vist ikke for børnGrin

bastian
har været der en gang det gør jeg aldrig mere magen til dårlig service skal man lede længe efter ..........måske en dansk standart?

bastian skrev:
har været der en gang det gør jeg aldrig mere magen til dårlig service skal man lede længe efter ..........måske en dansk standart?

Jeg har nu v;ret der flere gange og har aldrig haft grund til klage det eneste der kunne v;re galt er prisen Grin den er lidt i overkanten men syntes aldrig at have observeret der har været dårlig service , men har flere gange hørt danske gæster side og brokke sig over det mest mærkelige ting det er så man sidder og krummer tæer i skoen , ved ikke hvad det er de forventer , det er ikke danmark men thailand , så kan man ikke få det og så det , skulle da hellere været blevet hjemme ved kødgryderne.

DON'T FORGET STABLE LODGE
15 th ANNIVERSARY TOMORROW!
RECEPTION 18.00-19.00
FROM 19.00 ALL YOU CAN EAT
B.B.Q. 15 BAHT ONLY
CHRILDREN HALF PRICE

Stable Lodge 39 Sukhumvit soi 8,tel 02-6530017

xxxx
Jeg var der til deres 13 års fødselsdag og nå ja det var da ok, men køre 400 km for det..
Om servicen er ringe, kvaliteten er ringe, prisen for høj.. Jamen jeg har ikke været der længe af samme gund, men ved der har været lidt udskiftning i personalet, så det kunne jo tænkes den gamle service og kvalitet er vendt tilbage. Så helt sikkert jeg prøver da Stable igen.
Admiralen er ikke et alternativ.
Og Eriks priser lokker jo heller ikke ligefrem de fleste ud til ham.

Så lad os håbe gamle Stable er vendt tilbage så vi har et sted at få et lille pift af gamle Danmark.

Jeppe du har da ret i at nogen gange brokker folk sig uberettiget, men det er nu nok mest fordi de tror en Dansk Hotel/restaurant kan levere det hele som i dk, det kan de ikke af den enkle grund råvarerne smager anderledes og folk bestiller noget de ikke kender De øvrige grunde som kunne findes skal vi ikke bare lade det ligge.Wink.

Nu er der jo lagt link ind. men eller er
Stable Lodge... Sukhumwit soi 8
Admiralen ... Sukhumwit soi 18
Eriks Bar Baska.. sukhumwit soi 63

Le-si

pdrhan
bastian skrev:

Jeg har ikke haft noget at klage over hverken da Erik var der eller nu -
perfekt service (as usual..) og maden - ja den er stadig lige god , deres frokost buffet lørdag/søndag samt deres aften BBQ buffet er der ikke noget at udsætte på!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

jesperfrb
Øv... Jeg ville gerne med, men kommer først til BKK på mandagSad

Kommer selv en del på stalden(stable). jeg syntes det er ok, men en anelse dyrt. Kvaliteten har jeg intet at udsætte på, men servicen kan svinge. Men som sagt ville gerne være med så der er ikke noget der skræmmer fra staldenGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Top High Class Fashion
Jeg kan ikke forstaa hvorfor der er nogen der siger servicen er daarlig jeg kommer der tit og syntes alt er ok men der er jo altid nogen der skal brokke sig GrinGrin
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
larsen99
Jeg var der i juli 2005 af to omgange, og jeg har ikke noget at klage over, hverken maden, priserne eller servicen, så det er ikke sidste gang jeg sætter mine ben der Grin

jesperfrb
Jeg har ikke skrevet at den var dårlig, bare at den svinger, det kan være fra god til bedre, men rigtig dårlig har jeg heller ikke oplevetGrin
Men jeg kommer der også temmelig tit, så husker man jo også bedre hvordan det var sidst.
Har dog prøvet en gang hvor det var rigtig dårligt. Vi kom kl 19.00 til deres "all you can eat BBQ". Bordet var stort set tomt, de lovede der ville kommer mere, det kom der aldrig, og de forlangte fuld pris. Det er for dårligtShock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Jeg fortrækker den lokale mad, men til 15 bath pr. person vil jeg godt give det en chance

Kan da godt forstå at nogle bliver skuffet enkle gange, for med de priser de holder sig, så forlanger jeg også first class food
Oplever ofte at de forskellige farang spisesteder f.eks. ikke kan stege en bøf ordentlig, og der er surt at betale 300-400bath for en skosål

dsd

Du har ret dsd jeg er så træt af alle det der farlangmad til dyre domme når man kan få den bedste thaimad fra 30 bath og opefter, Men nogle gange får man da lyst til lidt steak og pizza, så må man jo ty til de lidt dyrere steder. Dog går jeg udenom der hvor man kan få dansk mad fordi jeg ikke synes råvarene er så gode som dem vi får herhjemme.

solmand
Man skal nok ikke bare komme for sent men servicen er faldet 85% jeg var der i okt og den var dårlig.....så jeg skal aldrig bo der mere,,,
undskyld kun min egen personlig mening....jeg tager ambassador næste gang.... dyrer men betydelig beder.....Pfft
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

Spring til debat: