Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej Olsen,
Jeg formoder at spørgsmålet var stillet til mig. Du skulle have brugte knappen "POST REPLY" under emnet "Rejsemål/ny rejseburau i KBH", i stedet for "NEW THREAD",bare for nemheds skyld.
Jeg har ikke nogen konkret tal endnu ,han talte om ca.7300kr for en "M"(3mnd billet) med mulighed for dato ændring og billigere(?) for" Q" billet (1mnd) med fast rejsedatoer. Jeg har ikke havde tid til at gå forbi i dag, men jeg skal nok kom tilbage lige så snart jeg ved noget mere.
M.h.t., pladser går det op og ned,sådan at forstår at da han tjeckede for en anden kunde om torsdagen for afgang i den første uge af Februar var der ingen plads;da jeg var der om fredagen kunne jeg reservere 5 pladser til den 9/2/05, der er bare ingen ledige pladser p.t. i slutningen af februar for hjemrejsen,men han mener at der skal nok blive "frigivet" nogle senere på året og tættere vi kommer på Januar 05.
M.v.h., M: Rasmussen
Hejsa, ja det føles som om tiden står stille,jeg rejser til Thailand den 2 december og har ikke set min kæreste i 3 måneder nu så det er rent tortur at gå og vente på at man skal afsted,ens tanker er i Thailand hele tiden.Men man har jo prøvet det mange gange efterhånden men man vænner sig nok aldrig til det.
God rejse til alle.
MVH.
Jesper
Dav Bamse !
Ja jeg ved sq godt tiden går langsomt , det var derfor jeg spurgte , om der var nogen , der ku' sige mig , hvordan man får den til at gå hurtigere !!!
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening