Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har malet og sat flere i stand. Jeg har købt mine i bangkok for 30-50000 baht. afhængig af stand.
Reservedele til dem er iøvrigt meget billige.
excl. ny alu platform bagerst med sæder og tag komplet for 12000 baht.
Men de billigste er dem der kan fås hos politiet. Politiet har nogle steder hvor TukTuks og biler mm bliver opbragt efter trafikuheld og her kan de fås for en slik (næsten foræring) og da reservedele er billige kan du have en køreklar TukTuk for rigtig små penge.
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
I thailand ved jeg at du må køre den hvis der er til forretningsbrug. Dvs, hvis du har egen restaurant og skal hente gæster/reklame.
Der er flere faranger der har ejen tuk i foretningsbrug. Skal lige checke om du må køre i andre henseender.
ved du en ca pris for tuk tuk hos polisen ??
er de meget ødelagt dem de har hos polisen ??
kunne være fedt at købe en nu her i december hvor vi skal til thailand.
Nogle ser værre ud end andre. Og nogen steder afhænger det af lige netop den politi mands humør den dag. Jeg købte i Bang Na, Bangkok en der var ramt fra siden. Fik den for 2000Baht. Jeg købte stumper for 18000baht, altså ialt 20,000. Og den kunne jeg da sælge for 45000 baht bagefter.
Finder du en du vil have, så lad en thaiven til dig gå ind og forhør om prisen. Lad ikke politiet vide den er til en farang, for så forlanger de en bondegård. Som så meget andet.
og jeg ved ikke om en farang må køre den,men jeg kender en som havde en oppe på landet,og der var ikke noget problem med at få lov til at køre den
bamsen
tak for svaret , jeg vil prøve at tage ud sammen med en fra min kones familie i bangkok så må vi se om det kan lade sig gøre , jeg har gode muligheder for at have den stående i bangkok ingen problem der hvis der skal laves lidt på den det lyder nu ikke ret meget 20000 bath ialt inkl.stumper . kan måske lave lidt lommepenge der hehe .