Se indlæg|
taxi
|
|
| bif |
Lagt på d. 08/11-2006 22:05
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Er der nogen som ved hvad det koster i taxi fra den nye lufthavn til Pattaya? |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/11-2006 22:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
blev der ikke snakket om det i sidste uge |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 08/11-2006 22:11
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Prøv denne tråd: http://www.dansk-...post_28978 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 08/11-2006 23:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
ca 1600 Bath![]() solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
|
Lagt på d. 09/11-2006 10:10
|
|
Davs nejsolmand fast pris med taxameter er 1300 baht bamsen |
|
|
|
| kimberg |
Lagt på d. 16/11-2006 15:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
Hej Bif Jeg plejer og køre med MR. T Jeg kørte til den nye lufthavn i slutningen af Oktober og han har en fast pris på 900 Bath incl. highway fee. Det er billigt. Man kan også ringe til ham fra Danmark på 0066 38720318 og sige hvad fly man lander med, og han er i lufthavnen og hente dig. Han står med et skilt med dit navn på. Jeg vil tro han også kun tager 900 fra den nye lufthavn til Pattaya. I hvert til fald tog han kun 1100 bath fra Don Muang. Jeg har ringet flere gange fra Danmark ( Koster ca. 1 kr. i minuttet hvis du har IP telefoni ) og han har aldrig svigtet mig. God Tur. M.v.h. Kim |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/11-2006 15:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
God anbefaling Kimberg, tak for det. mvh rinpoche |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/11-2006 15:28
|
|
Davs kimberg Ja det var da en nyhed som var dejligt at se jeg vil da kontakte ham næste gang bamsen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/11-2006 16:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg har lige været i Bang Pli i Samut Prakan. Den første chauffør jeg fik, som påstod han kendte Bang Pli, ville ikke sætte taxameteret til på trods af 3 opfordringer, så jeg bad ham standse, gik ud og fortalte ham at han kunne skride. Den næste jeg fik var flink nok og hjælpsom, på trods af at han ved nærmere bekendtskab heller ikke vidste hvor det lå. Også min første tur iøvrigt, så min 100 baht taxa tur kom til at kost 350 baht, og det kun fordi jeg sagde, at nu står jeg af, og finder selv ud af det. Heldigvis var motorcykel chaufførene mere lokalkendt og jeg fandt stedet. Men et eller andet sted er det vel også forståeligt nok at chaufførerne der plejer at køre fra don muang nu lige pludselig får problemer, når de nu lige pludselig skal køre fra klapperslangesumpen ![]() |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 17/11-2006 11:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
hej kimberg Kører Mr. T i en normal taxa? Hvor mange har han plads til? mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| kimberg |
Lagt på d. 17/11-2006 17:50
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
Den Sidste taxi jeg kørte i derfra var en Honda Civic som var max 1 år gammel. Men han har flere forskellige biler. Man kan også bestille en Toyota Hiace bus mad plads til en 6-7 personer ved ham. Jeg ved dog ikke hvad den koster. Men fra Don muang til pattaya kostede den 1200 + highway fee. Så den koster vel omkring 1200 bath fra den nye incl. highway fee. Han er i hvert til fald en af de billigste som jeg kender, og som også er til og regne med er der, når man ankommer. Skulle selv have været til Pattaya her den 15 December. Men jeg har revet et ledbånd over i benet, så jeg må ikke gå. Men hvis jeg er heldig, kan jeg gå til jul, og så er det bare med og komme afsted. Bedre lidt senere, end slet ikke ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/11-2006 20:43
|
|
Davser Kim Ja det var da ikke rart at høre om dit lille uheld men jeg håber at du snart kommer over det og kan rejse bamsen |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 18/11-2006 08:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Hej kimberg Tak for svaret. Ham tror jeg, vi benytter. God bedring med benet. Er dog dybt misundelig, da jeg først selv skal derud igen i juli 2007. ![]() mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| LGI |
Lagt på d. 15/01-2007 12:28
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Har Lige snakket med Mr T smutter til thailand imorgen, så jeg skal hentes onsdag morgen. det koster 100o bath inc highway. så må vi se om det er den rigtige pris.. Lars |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.