Se indlæg|
Tyrkiet Eksperten - Mellemlanding
|
|
| diddl |
Lagt på d. 12/11-2006 11:43
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Hello Thaifans ![]() Jvf. andet indlæg sidder vi i skrivende stund med 3 billetter på hånden fra Tyrkiet Eksperten (TE) til Phuket de 16. dec... Har fået oplyst, at de mellemlander i De forenede Emirater og at de flyver med FlyJet i en Boeing 767-200... Kender i forvejen TE - ikke for noget specielt godt - men ved også at man jo blot får, hvad vi betaler for , så forventningerne er derfor ikke specielt høje.Vil dog gerne vide, om nogen af jer har erfaringer fra ture med TE og FlyJet på det seneste - om de overholder tiderne og om mellemlandingen i De forenede Emirater er til at overleve ![]() Hva' med plads, forplejning, "underholdning" mv. på flyturen - er det ren Monkey Class eller måske på niveau med MyTravel eller ? På forhånd tak for svarene ![]() /Michael (Diddl) ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 12/11-2006 12:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Hmm ikke fordi de har så fandens mange fly i deres flåde..... 3stks... men ok man får vel hvad man betaler for.... http://www.planes...t?show=all Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Zombie |
Lagt på d. 12/11-2006 16:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
Hejsa, Jeg har haft den tvivlsomme fornøjelse sidste år på et tidspunkt. Man sidder dårligt i sæderne og dengang skulle vi selv betale hvis vi ville have noget at drikke også vand. Den ene stewardesse truede en dansker med at blive efterladt i Emiraterne fordi han påtalte hendes dårlige opførsel hvilket var helt berettiget. Selve lufthavnen er vel ca. 150m2 der er en lille kiosk som sælger drikke, snacks og souvenirs man kan betale med dollars eller visakort, der er også en lille bar som fungere som rygerum ellers er blot opsat omkring 100 plaststole. Mens man er i transit bliver man observeret af bevæbnede arabere. Da vi kom tilbage ombord på flyet var alt håndbagage fjernet fra boksene over siddepladserne, først troede vi de havde stjålet det men efter et stykke tid fik vi at vide at alt håndbagagen var blevet rodet igenem og nu lå i en stor bunke forest i flyet, det var ikke Tyrkiet expertens stewardesse der oplyste om dette men blot rygtet som vandrede ned genem flyet. Til sidst kom vi til Thailand ![]() Prøv at søge på Tyrkiet experten her på siden. Redigeret af Zombie d. 12/11-2006 16:35 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 12/11-2006 17:46
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Vi var med Tyrkiet eksperten for et par år siden. Ikke noget at råbe hurra for, men vi fik hvad vi betalte for. Vi havde også en mellemlanding på et par timer i Emiraterne, det er nok ikke den samme lufthavn som Zombie har været i, eller også har han glemt et par nuller. Der var 2 toldfri foretninger, som ikke var specielt billige, en kiosk og et cafeteria. Vi skulle have vores håndbaggage med ind i transithallen, og igennem sikkerhedskontrollen inden vi gik om bord igen. Vi kom dog både ud og hjem, men hvis jeg skal gøre det igen skal billetterne godt nok være billige. Redigeret af John d. 12/11-2006 17:48 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 12/11-2006 18:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Tyrkiet eksperten er noget skrammel jeg har sev taget en ving jo-jo dvs flyver med my travel direkte til Phuket også med en enkel landing men vi var afsted igen efter 35 minutter det var perfekt.......intet af bagagen blev rodet rundt![]() ![]() ![]() solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 12/11-2006 22:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Du kan læse nogen anmeldelser af flyjet her, der er meget delte meninger. http://www.carsur..._2006.html Og lidt om hvor gode de er til at flyve til tiden her hvor du også kan se andre flyselskaber. http://www.flight...fje06.html Men jegOur skulle ikke med dem frivilligt se citat fra deres hjemmeside standard seat pitch is 29" Some seats are fitted with 28" seat pitch. - Extra Leg Room Seating It is possible to pre-book extra legroom seats at an additional charge of £17.50 per person, each way. Her er deres hjemmeside http://www.fly-je...roduction/ MVH Jens |
|
|
|
| Sparegrisen P7 |
Lagt på d. 12/11-2006 23:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Hej Diddl, Hvem du flyver med er jo helt op til dig selv , men tillad mig at putte lidt malurt i bægeret! Det kan vi være gode til herinde ![]() Tyrkiet ”Eksperten” er vist mig bekendt gået fallit mere end en gang! Men ok det er jo kun gået ud over dem der benytter sig af tilbudene! Naturligvis ikke Tyrkiet ”eksperten” selv. NU har jeg jo ikke den bedste hukommelse, hvis du er i tvivl så se mit sidste indlæg, men: Mig bekendt er det vist heller ikke så lang tid siden, at folk med en hvis ”overtro”, (naturligvis for at varme fingrene) øvede sig i b.la. flagafbrænding. Kan godt se det smarte i, at støtte denne form for hobby økonomisk! Som John skriver "Du for hvad du betaler for" (undskyld John) Personligt ville ikke ti vilde hest eller for dens sags skyld, ikke ti villige thaipiger kunne slæbe mig op i deres fly uanset prisen! Ja du må meget undskylde, og nej det er ikke personligt ment og nej jeg er ikke racist. Måske har jeg besøgt Thailand for mange gange, så jeg forveksler måske principperne nogen gange. Du må derfor gerne hjælpe mig lidt her: Er copyright synonym med ”right to copy” og er udsalg det same som at “sælge ud”! Skulle du finde min mening lidt underlig, jammen fint, fint og check lige mit brugernavn. Skulle du vælge ovennævnte flyskab, (hmm. Jo det er vist rigtig stavet), så husk at bruge rigtig mange penge i transit, det går til et godt formål. Hilsen ham der trods alt stadig tror lidt på ytringsfriheden selv om Jyllandsposten stadig har muldjord under fødderne og højere oppe. ![]() /Ding-Dong Redigeret af Sparegrisen P7 d. 13/11-2006 00:01 |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 13/11-2006 06:40
|
|
Zombie skrev: Hejsa, Jeg har haft den tvivlsomme fornøjelse sidste år på et tidspunkt. Man sidder dårligt i sæderne og dengang skulle vi selv betale hvis vi ville have noget at drikke også vand. Den ene stewardesse truede en dansker med at blive efterladt i Emiraterne fordi han påtalte hendes dårlige opførsel hvilket var helt berettiget. Selve lufthavnen er vel ca. 150m2 der er en lille kiosk som sælger drikke, snacks og souvenirs man kan betale med dollars eller visakort, der er også en lille bar som fungere som rygerum ellers er blot opsat omkring 100 plaststole. Mens man er i transit bliver man observeret af bevæbnede arabere. Da vi kom tilbage ombord på flyet var alt håndbagage fjernet fra boksene over siddepladserne, først troede vi de havde stjålet det men efter et stykke tid fik vi at vide at alt håndbagagen var blevet rodet igenem og nu lå i en stor bunke forest i flyet, det var ikke Tyrkiet expertens stewardesse der oplyste om dette men blot rygtet som vandrede ned genem flyet. Til sidst kom vi til Thailand ![]() Prøv at søge på Tyrkiet experten her på siden. Lyder rystende med det håndbaggage..... Som sagt får man hvad man betaler for...pris og kvalitet hænger sammen...også på flyrejser.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 10/08-2007 02:38
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Så lige at Tyrkiet Eksperten nu reklamere med Thailand Non-Stop: http://www.tyrkie...k/zoom.asp Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 10/08-2007 06:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Jeg har nogle venner i DK, de har vaeret med Tyrkiet Esperten til Puket i aar, de havde ingen klager, men det var ogsaa foerste gang de var paa fly-tur, saa de er jo ikke bedre vant. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 10/08-2007 08:02
|
|
Webmaster skrev: Så lige at Tyrkiet Eksperten nu reklamere med Thailand Non-Stop: http://www.tyrkie...k/zoom.asp Ja de er smarte i Tyrkiet eksperten....på deres hjemme side står der man kan betale for ekstra benplads mm 2000kr extra!!! Zoom tager for dette USD50!!! se mere her...: http://stuff.silv...omairlines Redigeret af pdrhan d. 10/08-2007 08:04 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Muddi |
Lagt på d. 10/08-2007 08:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 61 |
TE er lige til at lukke op og skide i...aldrig nogensinde ville jeg flyve med sådan et selskab, iøvrigt burde de fly som bliver anvendt stå på en fly-kirkegård ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, så forventningerne er derfor ikke specielt høje.