Se indlæg
 Udskriv debat
thai tv i dk
Chatten
Hej

Nogen der ved noget om hvordan man kan se thai tv på sit fjernsyn her i dk?

Har prøvet at ringe til tdc og viasat, de kunne ikke hjælpe mig Sad

laze

solmand
jeg købte en parbol og satte op tai tv er gratis Pfft
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

roald
udstyret kan købes i jem & fix butikken, du skal bruge en modtagerbox der skal stå under fjernsynet ,du fører en antenneledning op til en parabol skærm som du har uden på huset den skal pege på satelitten der ligger på 13 grader øst ( retning sydøst ) lidt længere øst end tv3 satelitten , du kan ikke bruge tv3 parabolskærmen du er nød til at have 2 parabolskærme. thaikanalen er gratis og kræver ingen kort

Hep
laze skrev:
Hej

laze

Hvis du har kabel TV (fra TDC) kan du få fat i en Selector og få Thai TV igennem den. Det koster 50,- om måneden.

pdrhan
laze skrev:
Hej

laze

Hvis du kan få kabeltv fra TDC findes der TGN i fuldpakken som man kan bestille extra til 49kr pr md
Ellers er der som skrevet kun parabol løsningen tilbage på 13gr.øst Hotbird sattelitten - vær opmærksom på at din parabolskærm skal være minimum 85cm for at få den bedste signal styrke
Redigeret af pdrhan d. 23/11-2006 20:41
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

swaddii
hej pdrhan !
du har fuldstændig ret det er kun parabol der er løsningen,det har vi selvWinkCool
Cheersen gang Isaan altid Isaan

Chatten
Mange tak for hjælpen Smile
vil straks gå ud og købe en parabol så hun ikke keder sig for meget når jeg er på arbejde

neonthai
Hvordan er kvaliteten på det de sender på selector kanalen står det er en blanding af kanal 3 5 7 9 11 itv og det lyder jo fint.Wink

Hvad siger jeres koner til kanalen ? sender de noget ordenligt

49kr lyder rimeligt hvis de sender gode programmer

Webmaster
Hejsa Neonthai,

Det er den samme kanal som du kan modtage via Hotbird.

Vi har den selv herhjemme via Selector, og konen virker da glad for den. Selv synes jeg at de ofte genudsender nogle shows som har været vist allerede. Men selvfølgelig også svært at kun sende shows én gang hvis publikum er glade for dem.

Ellers er der nyheder, quiz og så de serier (bvdrrrr) som kvinder sluger råt.

Ops, TDC har Selectoren på tilbud indtil 6. maj tror jeg det er til kr. 300,- Dertil kortgerby på kr. 200 om året plus kr. 49 pr. måned for den thailandske kanal.

Kan anbefales herfra. Alene Selectoren gør det sjovere at se fjernsyn, kvalitetsmæssigt.
Redigeret af Webmaster d. 28/04-2007 18:36
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
neonthai
Wink Hej Kim

Det lyder fint jeg tror jeg vil bestille den.
Jeg skal alligevel have fat i Viasat sport 2-3 på selectoren og de 49,- pr måned er nok giver godt ud for en ekstra glad koneGrin

Men det kræver hvis et ekstra Tv så hvis hun forvilder sig ind på en af de mange soap serier og blir fanget af det Pfft

Og priserne du nævner er også det jeg er kommet frem til 295,- og 199,-

ubon lynge
Ja det er rigtig godt at se det på selectoren, min kone ser det også på computeren på thaitv.tv der står der også hvad det koster også kan hun selv bestemme hvad og hvornår hun vil se både tv og ders film, det køre også godt.Wink
Ubon.

Pibe

Hua-hin
jeg har lige en oplysning på den nye selector kan man kun se thi tv på et fjernsyn altså ikke både i stuen og i soveværelset.det er lidt æregligt på den gamle selector var det muligt og se det begge steder.Cool

ubon lynge
Hua-hin.: det er et spørgsmål om hvor du sætter dit antende stik i, jeg har den nye selector og køre antenden ud i en fordeler boks og ind i soveværelset og stue, jeg kan bare ikke skifte program inde fra soveværelset, vi fik det på computeren så skal vi ikke haste hjem eller hvis der er gæster så kan hun se film på computeren når det passer hende, vi bruger aldrig selector mere, der er bare et rigtig godt billede igennem den til de ande tv kanaler.Wink God Søndag
Ubon.

Pibe

Spring til debat: