Se indlæg
 Udskriv debat
Usmageligt !
Brandt
Så er Kalamark & Frue på banen igen !!!.....

Nok har netop modtaget information om, en ung pige (22 år), fra Banmai, skal giftes med en Dansker i Thailand, og derefter søge familiesammenføring her i DK.........

Danskeren blev inviteret hjem til Kalamark, hvor han blev præsenteret for et udvalg af billeder af pigerne, samt pigernes data.

Det er nu kommet frem, at pigen i Banmai måtte erlægge 20.000,00 THB. til fru Kalamark, før end pigen fik kontakt til danskeren.

Hrr. & Fru. Kalamark oplyste [color=red]IKKE OM 24 ÅR'S REGLEN
, hverken til pigen eller danskeren..Shock...det hele handler tilsyneladende KUN om penge (som jeg tidligere har påstået, og som Kalamark har benægtet).

Stakkels pige, når det går op for hende, hvorledes reglerne for familiesammenføreing er i Danmark, det syntes jeg godt hun kunne være forskånet for, men nu har min kæreste Nok, sat sig ned og skrevet et brev til hende, hvor hun redegør for de danske regler.

SKAM JER KALAMARK!!! Sad

Brandt & Nok[/color]
ไฮกี้ เจแบนร์

jesper_dk
Når jeg hører at kallmark og frue igen har snydt nogle helt uskyldige bliver jeg sgu godt gal og føler virkelig afsky overfor disse 2 mennesker.Hvad fanden er meningen med at tjene penge på andres beskostning og så oven i købet ved at lyve omkring det.Man bliver simpelthen nødt til at stoppe det her på den ene eller anden måde.Måske man skulle indrage politiet idet,hvis det forsætter for det er jo den rene menneskehandel der foregår og jeg tror da ikke myndighederne synes godt om dette,så Brandt,hvis du har nogle klare beviser så synes jeg da bestemt at du skulle indlevere ind politiandmeldelse...
Håber du vil holde os underrettet om,hvad der foregår.
MVH.
Jesper

oleskyum
Vor herre bevares.

Jeg prøver at hjælpe en pige/kvinde lige i øjeblikket.

Frown(Hvad er højeste bud? hvis jeg nu ligger billede ud på nettet. Kan jeg måske sælge hende. )Cool

Det er sku under al kritik. Selv i USA. er slaveriet ophørt, skal det nu indføres af bagvejen i Danmark af den slags personer.

Nej det må sku høre op den slags.

Davser
Ja udlændingestyrelsen skulle underettes så kalajokes kone kunne blive send hjem for slavehandel
Men ham kalajoke og kone tjenner nok godt på deres handel med piger
bamsen

Leif
prøv at kontakte enten ekstrabladet eller BT, de elsker den slags platugler... Kan jeg huske fra da det foregik fra Vejle..

Brandt
Hejsa !Grin

Prøver i øjeblikket, at få "fingrene" i en kopi af den bankoverførsel til Kalamark's kone, fra Banmai, på de 20.000,00 THB.Cool

Pigens navn er: เบียบ 22ปีจาก บ้านใหม่ เอาฝรั่งให้ผู้หญิงแล้วให้ผู้หญิงเอาเงินให้หนิง20.000.00บาทไทย, for dem der kan Thai, var der lige oplysningerne på Thai !Shock

Når/hvis fuldstændig dokumentation er tilvejebragt, skrider jeg til yderligere handling; medier / politianmeldelseCool.

I bliver holdt underrettet.Smile

M.v.h.

Brandt & Nok

ไฮกี้ เจแบนร์

fessor
Er lidt dum ved man hvem der gemmer si under navnet kalllllll et eller andet. Jeg kan ikke forstå at man vil tjene penge på andres kærlighed bare fordi at vedkommende kommer fra et andet land.Sad

Man burde tage en alvorlig snak med de to. og sørge for at de bliver kendt for at sælge piger.Sad

Leif
Jamen det er så alm at ingen lægger mærke til det.. Jeg ved fra den gang jeg rodede med problemet at det foregår over hele landet.. Et ikke urealistisk bud vil være at alle som er kommet til Danmark via en anden Thai bosat i DK, så har over halvdelen af dem betalt mellem 50 og 200.000 bath.. Typisk ligger gælden i Thailand og konen forsøger så på forskellig vis at få det betalt uden mandens viden.
Men ham Kalle fidusen er jo ikke den eneste på nettet prøv at kikke på MSN grupper.. Thai piger søger Danske mænd, der er også en 20 årig håbefuld pige.. Men kan hun komme til DK... ??
Jeg har tidligere gjort ham opmærksom på problem stillingen, men de er tilsyneladende også ligeglade......

dkjohnt
Det er nemlig helt rigtigt. Masser af thaipiger heroppe der er kommet herop gennem an anden thai, har nu en gæld derhjemme som familien regner med hun kan betale med det arbejde som hun troede hun fik i løbet af kort tid. Manden ved intet,og de fleste piger er bange for at sige det. Mange piger er heldige og kan låne af hinanden, stadig uden mandens viden. Andre spiller de lokale thai-lotteri, får puljen udbetalt- og betaler så tilbage over laaaaaaaaang tid.
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.

"If you havnt been - you havnt live"

Davser Latour
Ja det lyder godt nok utroligt, MEN¨
Jeg ved at flere tror at det kun gælder indvandrere altså muslimerne
Så jo der er stadig uvidende folk ikke af dumhed,men fordi må det tidspunkt hvor det evt er i avisen ikke lækker mærke til det da det ikke gælder for en DANSKER mener de,men de bliver jo klogere,og så er det godt at folk kan komme sådan et sted som her hos os tosser og få klar besked
Og her på egnen ved jeg at dem som har betalt for at få en pige herop de prøver så selv at tjene på det bagefter,de er kanon forargede nå de finder ud af at konen skal der betales for,men efter ckocket så kommer der dollar tegn i deres øjne,
Bamsen

latour82
Hej Bamse

Jo du kan godt have lidt ret men....

Jeg syntes at han skylder sig selv og sin evt. kommende partner at sætte sig bare lidt ind i loven om udlændinge, han har da været "smart" nok til at finde adressen på kalamarks kontaktformidling, så han kunne da have skånet sig selv for den første nedtur, nu når han nu og engang har valgt den fremgangsmåde til at finde sig en partner.

Han kan jo ikke have været lam i roen som du og jeg har været da vi mødte vores udkårene i thailand som efterfølgende har jagtet rundt for at finde ud af hvordan man nu skal få sin skat til Dk.
Han har jo bare sat og set billeder og så udvalgt hende, derfor kunne han også have sat sig ind i at der ikke findes særregler for muslimer, men at det gælder alle.

Du må undskylde men jeg syntes at det ligner ligegyldighed at man ikke sætter sig ind i tingene.
Da jeg startede med papirarbejdet i år 2000 skrev jeg og fik ovenikøbet svar fra udlændingestyrelsen om regler, jeg var ved både kommune og politi, så jeg var hele vejen rundt så at jeg kom rigtigt igang og det var endda før alle disse stramninger kom på .

Davser Latour
Ja hvis ikke kalajoke har bild ham en historie på ærmet for at parre dem og så score gevinsten
Man ved ikke med den joke
bamsen

Spring til debat: