Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej.
Da det virker som om, det ikke mere kan betale sig at vente med at booke, har jeg booket hjemmefra.
Og sidder nu og tænker - ja billeder er taknemmelige...
Så hvis der er nogen der kender til Century Park Hotel, Bangkok - Chaweng Cove Resotel, Samui og Diamond Cave Resort og Spa, Railae(Krabi)
Så hører jeg gerne fra jer.
Jeg er især spændt på Railae, da jeg intet kender til mangrove strand - hotellet skriver de ligger ved hvid sand strand, men det jeg læser om øst Railae lyder ikke som sand strande.
Vi rejser med 3 unger, så det at bade ligger højt på ønskelisten.
Mange hilsner
Hanne
Century Park er et godt hotel til prisen. Meget populaert med Danske rejse agenter - da flot og paent, til en rimelig penge. God stor morgen buffet saa ungerne skal nok blive maette! (pandekager og det hele).
Beliggenheden er ok - men kraever en taxa tur for at komme til shopping og sevaerdigheder - bare bed om en fra staff der staar klar foran hotellet til at hjaelpe jer.