Se indlæg
 Udskriv debat
Dusør gives!! for en rejse til Thailand...
thai trold
Hjælp..jeg havde planer om jeg skulle holde jul/nytår i DK i år,men jeg er lige blevet fyret fra mit job, og skal først starte igen til marst 07.så nu er jeg lidt meget sent ude efter en rejse.
Hvor i Thailand det er! har ikke den store betydning,jeg er åben for alle muligheder og meget gerne langtidsferie hvor Januar måned er med.
Så har du selv eller kender én der har en rejse i overskud hører jeg meget gerne fra dig,jeg har kikket på nettet efter flybilleter men de er godt nok dyre 10-12.000 dkk.for en retur uden husly,så jeg er meget intresseret i om der er nogen på dette site der kan hjælpe migSad ellers kommer jeg til at holde jul/nutår mutters alene...og NEJ det er ikke synd for mig, men det kunne da værre skønt hvis det ikke skulle værer sådan!
Jeg ved godt det er svært med så kort varesel at værer heldig at komme afsted så hvis du kun har noget efter jul så er det også OKFrown
Redigeret af thai trold d. 25/11-2006 19:27

PT
Hej
Prøv [url]www.profil-rejser.dk[/url] eller ring til dem og spørg efter Morten.
Han havde en billet for et par dage siden.
hilsen
PT

Hejsa Pt
Jeg lavede din henvisning om til et link
bamsen
Redigeret af d. 25/11-2006 22:15
PT

Hep
Her er et par gode priser og der er stadig billetter tilbage
http://www.westea...?idlink=27

Det er godt nok ud af London, men en billet fra København til London kan jo næsten fåes for en pose tomme flasker nu til dags.

kanut
Hej Hep.

En stor pose, Ca 1200 flasker, retur.Grin
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Hep
kanut skrev:
Hej Hep.

En stor pose, Ca 1200 flasker, retur.Grin

Er det så normale flasker eller 1½ liters Grin

Ja omkring 12-13 hundrede kroner, men det er også en ok pris når man tager priserne ud af London i betragtning.

kimberg
Hej.
Jeg har lige købt en billet ved Thai travel med SAS fra Århus til København og Thai fra København til Bangkok den 17 December, med retur den 17 Januar. Det er en åben 3 måneders billet. Den kostede 9838 kr.
Men er nok billigere hvis den er uden indenrigs. Den bliver nok også billigere hvis du kan rejse i starten af December, og først vil hjem i Februar.
Finair og Austrian har også tit noget billigt.
Malev har også, men ved ikke hvordan de er og flyve med. Det er et Ungarsk selskab.

Ellers er der jo altid skod selskabet Aeroflop som er billigt ( og dårligt ). Med lange ventetider i verdens mest trælse og kedlige lufthavn.
Man får hvad man betaler for, så hvis 10 timer og 10 minutter på udrejsen i moskva ikke betyder noget. men kun 1 time på hjemrejsen.
F.eks. Udrejse fra København den 1 dec. og hjemrejse fra Bangkok den 11 Februar til 6054 kr. På
[url]www.Travelocity.com[/url]
Ved dog ikke om det er en åben billet.

Håber du kan bruge det til noget. Smile Og god tur.

Davser kimberg
Jeg lavede din henvisning om til et link
bamsen
M.v.h. Kim
Redigeret af d. 27/11-2006 01:24

gefo
Gå ind på
http://www.MALEV.COM

Her får du en billet til god pris. og der er gode forbindelser.
gefo

Davs Gefo

Jeg lavde din henvisning om til et link'
bamsen
Redigeret af d. 29/11-2006 15:03

Zombie
Fra CPH:

09/12/2006 - 3.899 Phuket/Thailand Kun Fly.

14/12/2006 - 3.699 Phuket/Thailand Kun Fly.

Billigt,- og du får det du betaler forWink

http://www.tyrkie...perten.htm

Ps. Hvor meget får jeg i dusørSmile
Redigeret af Zombie d. 29/11-2006 18:29

kimberg
Problemet med tyrkieteksperten er at det kun er 2 uger.
Thai trold efterlyser en langtidsferie, men man kan selvfølgelig smide returen væk. Smile

M.v.h. Kim

jesper_dk
Ja Tyrkieteksperten er kun 2 uger.Jeg kom hjem fra Thailand den 15 december og det var planen at jeg først skulle til Thailand igen i Maj men jeg skal ikke starte på job igen før febuar og var kun hjemme 1 dag før jeg besluttede mig for at tage tilbage Grin..Jeg har været i Thailand mange gange men aldrig har jeg længtes så meget tilbage some denne gang,så jeg fandt en billet hos Tyrkieteksperten til Bangkok til 5400dkr og rejser den 2 januar Grin....Den billigste billet hos andre selskaber var lidt over 10.000dkr så det er et rigtig godt tilbud.
Jesper.

solmand
Ring til ving rejser og spørg på en ving-jojo direkte til phuket mener de tager et tillæg på 200 kr pr ekstra uge over 14 dage dog max 1 mdr sidst jeg hørte på en var prisen 6900 kr for 14 dage direkte til phuket altså slipper du for bangkok og indrisflyvning som også koster
solmandGrinGrinGrin
ps. kun fly.....
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

solmand
øhhhh så de havde for et stykke tid siden 4200 kr i 14 dage på peace hill i kata beach
prøv at spørge dem MEN tag resorden......ellers ender du oppe på et bjerg....og hotellet kan bruges......
solmandShock
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

jesper_dk
Har lige været inde på Tyrkietekspertens hjemmeside og nu koster billetten den 2/1-2007 kun 4999dkr
Jesper.

finbro
PRØV HJEMVREJSER I ÅRHUS 3840KR TUR RETURPfftPfftPfft

Spring til debat: