Se indlæg|
Thai butikker i det danske rige
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/11-2006 20:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Jeg er i gang med at tage nogle billeder af diverse thai butikker/restauranter/rejsebureauer/Take away/thai klubbber (Massage klinikker må I selv finde : ) i KBH og omegen.De vil blive lagt inde på DTW med navn og adresse (evt. tlf.#), og måske med lidt "velvilje" fra webmasteren udvidet med krak korts henvisning . M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 29/11-2006 20:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
omegen ?????? vil det sige resten af Danmark..???![]() ![]() ![]() solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 29/11-2006 21:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 194 |
hahahah Solmand Her er en vild chance for dig at tage turen rundt på Fyn's land med kamera i den ene hånd....... Og så billederne afsted her til DTW??????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() M rten
Chance favours the prepared mind
|
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 29/11-2006 21:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Nu havde jeg ikke det problem da jeg blev gift her i TH 1985 saa jeg syntes at den nuvaerende lovgivning er helt iorden Henrik ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/11-2006 21:10
|
|
solmand skrev: omegen ?????? vil det sige resten af Danmark..??? ![]() ![]() ![]() solmand Hej Solmand, Ja, dermed er "bolden" også sendt videre til de øvrige medlemmer rundt på Sjælland-Fyn- og Jylland , om at sende et billede af thai forretninger/restauranter o.l. (kun thai relateret) til Webmasteren. M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 29/11-2006 21:21 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 30/11-2006 11:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
jeg kommer ikke så meget rundt men vi har da 3 gode thai shop i odense.. 1: nørregade ved banegården. 2: på Flakhaven (centrum) 3: og en på nyborgvej.. solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 30/11-2006 18:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
jeg kan sige i herning --ikast og omegn ligger der ingen thaishop eller thairestauranter. vi skal helt til esbjerg vejle horsens eller århus før der er en thaishop |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 30/11-2006 22:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Hr. Roald der ligger en lille Thai butik her i viborg tror nok det heder skivevej ved siden af super brugsen, og der kan spises thai mad i Løgstrup,men du har jo også et stykke vej til viborg. Den i Esbjerg hvis det er den john har så er det jo også ham der får Thai varer hjem 2 gange om ugen, han har det import firma Thailandia. mvh. ubon Lynge Viborg. Ubon.
![]() |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 30/11-2006 22:48
|
|
roald der er også en thai butik her i viborg gl-skivevej , men også et godt stykke at køre for jer. mvh. ubon-Lynge. Viborg Ubon.
![]() |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 01/12-2006 19:34
|
|
tak for oplysningen, jeg vil prøve om jeg kan finde den næste gang vi kommer til byen |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 01/12-2006 19:57
|
|
Solmand-Roald-ubon lynge og alle de andre, I må gerne tage et billede af facaden af de thai forretninger/restauranter som I ser på jeres vej, og sende den til Webmasteren, samt adressen og evt. tlf. #. Min tanke var at lave et billedegalleri med kun thai forretninger og restauranter i DK a la : http://www.danske...urant.html Jeg har taget mange billeder af dem på Vesterbro - Amager og i morgen kommer turen til Østerbro. Hej ubon lynge, Hvad med : Thai Asian Restaurant Jernbanegade 22 DK-8800 Viborg Tlf. 86621668 M.v.h., M. Rasmussen ![]() Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 02/12-2006 06:36
|
|
falang yao. Jamen jeg skal nok tage et par foto, ja der kan man se du ved mere om viborg end jeg gør, jeg kommer ikke så fine steder, har jo thai mad her hjemme, jo der er nogle Restaurant som er thai, men ikke mange. Jeg er først ved og finde ud af denne her by, er jo lige flyttet her til fra Frederikshavn. Hej Roald. Hvad med vi kun mødes når du/i kommer til viborg, det er jo ikke mange vi kender her, men send en mail hvis du/i har lyst at mødes. mail adressen.: Hygge til alle og god weeken. Ubon.
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/12-2006 13:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
så er den butik i næstved foreviget på foto og sendt til kim bamsen |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 02/12-2006 21:51
|
|
falang yao jeg kan godt forstå ubon lynge ikke har bemærket thai restauranten i jernbanegade den er nemlig lukket for flere mdr. siden i dag er der fastfood snask med pølser og pepsi cola. til ubon lynge konens veninder siger den thaibutik der lå i viborg er lukket og det skulle være over et år siden . Har du den helt nøjagtige adresse på butikken på gl. skivevej og hvad er navnet på den ? |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 02/12-2006 22:40
|
|
Hej Roald, Det beviser at det var berretiget med en side som var "up to date", for jeg bemærkede også fejl på : http://www.danske...urant.html Bl.a. Ayuttaya 2 mangler. Ban Gav i Istegade 27 existerer ikke mere, og det samme gælder for Thai Esan 5 (muligvis skiftet ejer og navn). Thai Esan 2 , var blevet til Ban Gav 2 (samme familie) Ban Gav 1 er nu flyttet til Istegade 1 Dam & Mad , i holmbladsgade mangler og sikker mange andre. Sidste "skud på stammen" , datteren af ejeren fra Thai Corner og Thai Esan Market har åbnet eget restaurant i Grønnegade. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 03/12-2006 20:05
|
|
Roald det var heller ikke gl-skivevej jeg huskede forkert, det er gl-ålborgvej nr 64, jeg har sendt en besked til din pb har lige set i dag vi har 3 steder i viborg i kan købe asian food.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 03/12-2006 21:36
|
|
vi har også 3 sri lanka butikker i herning hvor man kan købe 20 kg thairis og diverse telefonkort østerssovs, soyasovs og div. ,men konen køber næsten ingenting hun siger "" DE HAR IKKE NOGET"" |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 04/12-2006 12:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Hvad med "Sportscaféen" på Falkoner Allé, eller har Nit/Nut solgt den? |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 20/05-2007 13:21
|
|
Jeg kan anbefale et sted der hedder ØSTENS SOL, blomstervej 72 8381 Tilst ( århus ) rimelig stor lagerhal med import af madvarer, hel afdeling med ting fra thailand ,20 kg ris 155 kr 24 singha beer med pant 216 kr ,også stor fryserum man går rundt inde i Min konklution større udvalg og billigere priser [url]www.ostenssol.com[/url] jeg rette lige din url so den er aktiv bamsen Redigeret af d. 20/05-2007 13:32 |
|
|
|
| hamster01 |
Lagt på d. 20/05-2007 15:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 80 |
jeg vel også andefale vores Thai take awey som ligger i vanløse sallingvej 11. vi hedder la petit bankok hilsen http://www.lapeti... Davser hamster Jeg lavede lige et aktivt link til jeres butik bamsen Redigeret af d. 20/05-2007 15:33 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

) i KBH og omegen.