Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej interessefæller. Efter mange besøg i Thailand kunne jeg godt tænke mig at besøge Philipinerne - jeg vil gerne se noget, men jeg vil også have lidt fest og sjov om aftenen/natten a la Pattaya,
Hvor tager man hen for at kombinere disse ting?
Har nogen af Jer erfaringer fra landet. kan der henvises til hjemmesider?
På forhånd tak for hjælpen.
total skrev:
Hej interessefæller. Efter mange besøg i Thailand kunne jeg godt tænke mig at besøge Philipinerne - jeg vil gerne se noget, men jeg vil også have lidt fest og sjov om aftenen/natten a la Pattaya,
Hvor tager man hen for at kombinere disse ting?
Har nogen af Jer erfaringer fra landet. kan der henvises til hjemmesider?
På forhånd tak for hjælpen.
Davs total
Ligger pt syg med halsbetændelse og høj feber, så kan næsten kun styre min mus Men er "næste" holdt op med at ryge mine 30 smøger pr. dag, så noget godt er der da i al den elendighed
Palawan er utrolig smuk, men der er ikke meget natteliv, specielt kan jeg anbefale El Nido
Cebu er også en fin mulighed, men mange muligheder for at Ø hoppe til de mange smukke strande i visayas. Cebu, Bohol, Panay, Negros, Leyte er alle utrolige smukke øer
Boracay er blevet meget dyrt, men er dog stadig et fint sted!
Angels city er kun for mænd men der er ingen strande
Men en lille tur til Puerto Galera "Sabang Beach" kan opfylde alle dine ønsker
Glemte lige. PI er ikke for nybegynder, de er meget fattiger i forhold til thailand, så tag en ven med på turen.
Scam og plat og svindel kommer du til at opleve overalt i PI. So pls wach u back! og der er mange steder som er No go after dark
Men du kan bestille en tur gennem C&C travel og slippe for de væreste besværligheder, som man helt sikkert kommer til at opleve hvis man kommer der første gang.