Se indlæg|
min romantiske tur til pattaya
|
|
| jager |
Lagt på d. 21/11-2004 10:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
jeg må desværre nok bide mine ord i mig igen, omkring pattaya, der er godt nok sket en udbygning af nord pattaya, var der sidste gang for 13 år siden, den gang var der ikke placeret en eneste bar i det område, meeeeeen nu går suoth pattaya sku helt til nord med ølbare og gogo-bare over det hele, har været i pattaya mange gange siden men altid opholdt mig omkring gågaden og i jomtien, boede på et tidspunkt på selve gågaden så var der ik så langt hjem når man skulle finde hjem i sin koger, Jeg kan huske da jeg for første gang for 16 år siden kom til pattaya og boede i nord, der kunne vi i guder ik forstå hvorfor at der blev skrevet så meget om alle de tøser der var, vi kunne den gang ik finde dem, der gik 2 dage før vi fandt south pattaya. jeg syntes det i dag er lidt synd for byen at den har taget denne udvikling, så der ikke er en rolig ende som før i tiden. man er tvunget til at se på tøserne i denne by når man bevæger sig ud om aftenen, desværre, den bedste reasturent jeg har spist på i pattaya er idag en gogo-bar. men vi fik det da redet ved at vi boede på et fremragende hotel thai-garden resort der var ret godt, en god og hyggelig atmosfære men med mange tyskere/indere, men man behøvede faktisk ikke søge pattaya da der var alt på hotellet, så lidt romantik blev det da til alligevel :-) jager |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 22/11-2004 09:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
ja man kan jo bare blive indfor i hotellet, og har man en kone, man er glad for, er der jo ingengrund til at kikke forbi barene. og priserne for hotellerne er billiger i pattya iforhold til andre badebyer, bare se hvad priserne ligger pa i puket. Man kan naturligvis finde hoteller til samme pris i pattya/puket. hvis man betaler dem hjemmefra. men kommer man ind fra gaden, er der ingentvivl om at pattya er billigst Redigeret af bahtman d. 22/11-2004 09:20 |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 04/12-2004 19:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
bangkok er nu også blevet et billigt sted at holde ferie hvi´s manaltså er til storby ferie |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.