Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
ringe til Thailand
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 22/11-2004 06:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
hej Jeg kan fortælle at jeg med stor tilfredshed har tilmeldt mig til denne http://www.supert... telefon service. Altid god forbindelse og aldrig problemer og til 2.95 kr pr minut. det er da til at overkomme. og så er man fri for at jagte de telefon kort. ![]() ![]() ![]() Mvh Parkpean Redigeret af Webmaster d. 22/11-2004 07:05 just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 22/11-2004 08:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Parkpen Jeg vidste ikke at du var jæger. men de tlf. kort kan man da købe alle vegne, og det er jo mellem 200-300 minutter for 85 kr Nej jeg mener at det bedre kan betale sig at bruge de tlf kort især fordi konen sidder hver morgen og ringer hjem i en ½ time 3 kvarter telefonbamsen ![]() |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 22/11-2004 09:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
da jeg ringede til thaialnd meget fandt jeg ud af at ingen af de kort jeg fik fat i kunne give mig de 200-300-400-500 minutter de lovede, de fleste af dem havde en opkaldsafgift som hed 15 til 25 minutter, hvorefter et minut taletid mange gange kostede 2 minutter ![]() om det er blevet bedre sidenhen ved jeg ikke, men jeg tvivler ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/11-2004 14:35
|
|
Hvorfor ikke bare bruge skype, den fungere udemærket og det koster kun 70 øre i minutpris og ingen opkaldsgebyr. Ok der kan godt være problemmer engang imellem, men så ringer man bare igen. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 22/11-2004 15:25
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Jeg havde kun mobil og jeg syntes også det var lidt besværgligt med taletidskort, har også prøvet andre "faste" løsninger f.eks. Access. Så fik jeg anbefalet Telefin, som er IP telefoni, det kan jeg varmt anbefale. [url]www.telefin.dk/main/[/url] Jeg købte en adapter til 649 kr. fik en fast telefon med nr. Jeg betaler 20 kr. i abonoment pr. måned (intet til TeleDanmark). 9 øre i min. for opkald til fastnet i DK. 1,14 kr. pr. min. for opkald til Thai mobil og 99 øre til fastnet i Thailand. Hvis man rejser til udlandet tager man bare adapteren med (på størrelse med en pakke cigaretter), det eneste der kræves er et netværksstik, så har man sit Danske telefon nummer, dvs. man ringer til DK for 9 øre i min. fra hele verden. Man tanker op via nettet i stil med Telmore. Jeg har haft det i 3 måneder nu uden nogle problemer overhovedet. TeleDanmark go home ![]() ![]() ![]() John
Redigeret af Webmaster d. 22/11-2004 15:49 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 24/11-2004 08:54
|
det lyder som en god mulighed, men du kan altid bruge telefonkort fra en telefonboks, det koster ikke mere end fastnetstelefonen hjemme i stuen |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 24/11-2004 15:36
|
|
Hej Hvis du ringer fra en telefonboks kan du (med de kort jeg har prøvet) ikke ringe til deres gratis nummer, så må du bruge mobil nummeret, og får færre minuter. Og jeg er helt sikker på at min kone ikke vil gå 500 meter i snestorm til en telefonboks for at ringe en halv time til Thailand ![]() ![]() John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 25/11-2004 08:56
|
jeg ringede sadeles mange gange i 2003 til thailand, jeg provede over 10 forskellige kort, og de var sku allesammen nogle snydepelse, hvad der var godt den ene mrd var elendig et par mrd senere. men dengang kunne man kun bruge gratis nummeret hvis man ringede fra en telefonboks, mobiltelefonnummeret kunne ikke bruges, da en telefonboks/korttelefonboks ikke er en mobiltelefon, og jeg ringede til den samme pris som derhjemme, om de har lavet det om sidenhen kan jeg ikke udtale mig om, men det ville jo naturligvis kun betyde flere peneg for telefonselskabet. og hvad er der galt med at sende konen 500 meter i en snestorm, i thailand vil de jo allesammen gerne opleve sne, efter at have travet igennem en snestrom har hun da noget at fortelle til familien i thailand ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 25/11-2004 16:38
|
|
HVAD der er galt - du kender ikke min kone! hæ hæ Første gang hun oplevede sne for 3 år siden, var vi ude at gå i snevejret, morsomt hun gik ind i både folk og lygtepæle, for hun gik med ansigtet mod himlen og tungen ud af munden og grinede hele tiden. Et syn for guderne John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 27/11-2004 07:38
|
jeg kunne godt forstille mig at det ser sjovt ud, naar folk oplever sne for fOrste gang, min kone som bor i thailand, har kun oplevet det i bankoks dream world, og det er vist ikke andet end en fryseboks, men hun snakker stadivek om det, naar vi ser vejrudsigt fra skandinavien. men en eller anden dag skal hun da med til danmark, helst i febura saa hun kan opleve en rigtig snestorm![]() |
|
|
|
| prapaipeter |
Lagt på d. 13/06-2005 00:23
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
hej med jer er ny her fed side må jeg sige ![]() asian card er et udmærket kort prøv det ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/06-2005 10:10
|
|
Hejsa prapaipeter og velkommen her på siden Har du prøvet at se de forskellige indlæg der er her om teletoni? John skriver om telefin som jeg ikke har prøvet, men det lyder nu ikke dumt. Jeg bruger selv skype, og det jeg udemærket tilfreds med. 70 øre i minuttet ingen opkaldsgebyr og udemærket kvalitet. Har selv prøvet de der telekort og de er under alt kritik. |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 13/06-2005 10:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Hej jsh71 og prapaipeter Vi bruger et brunt/orange kort kaldet Super STAR phonecard og kan købes i diverse thai supermarkeder. Pris 80 kr. og stemmen siger vist at der er 320 minutter. Jeg har ikke målt det, men der er ihvertfald mindst 2 timer (120 minutter), så det må kunne betale sig. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 13/06-2005 15:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
christian-s skrev: Hej jsh71 og prapaipeter Vi bruger et brunt/orange kort kaldet Super STAR phonecard og kan købes i diverse thai supermarkeder. Pris 80 kr. og stemmen siger vist at der er 320 minutter. Jeg har ikke målt det, men der er ihvertfald mindst 2 timer (120 minutter), så det må kunne betale sig. Hejsa' Vi bruger Net2Phone via pc fra os til fastnet eller mobil tlf i Thailand det fungerer perfekt og koster ca. 1kr i min - der bliver indbetalt ca 150kr en gang hver 3.måned - selvfølgelig afhængig af hvormeget vi ringer , men i snit snakker konen da ihvertfald 1/2 time til 45min af gangen , så det holder i lang tid - og så er vi også fri for at skulle købe alle mulige mærkelige telefonkort af ukendt holdbarhed..... ![]() |
|
|
|
| Anders Grundvad |
Lagt på d. 14/07-2005 11:24
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
Hej allesammen! Min kone og jeg bruger et kort der hedder: Parrot Der lover de over 700 minutter for 100 kr. De snyder også og jeg har ikke tjekket hvor mange minutter man reelt får. Jeg kan huske da jeg mødte min nuværende kone for ca. 5 år siden der kunne man få et kort hvor man kunne ringe 33 minutter for 100 kr. så det er da blevet billigere selvom de snyder med minutterne. Med venlig hilsen Anders Grundvad |
|
|
|
| Baht-man |
Lagt på d. 11/08-2005 14:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Jeg har lige ringet til min pige i Thailand med et Lebara tlf. nummer og SIM-kort - [url]www.lebara.dk[/url]. Det virkede perfekt! God forbindelse og ingen udfald. Faktisk ligeså god kvalitet som hvis jeg ringede fra mit normale mobil nummer hos TELMORE, hvor det koster 16 kr. i minuttet! |
|
|
|
| SMEDEN |
Lagt på d. 11/09-2005 11:58
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
hej med jer Jeg har prøvet mange tlf:kort og er kommet frem til at LEBARA er det billigste hvis den man ringer til ikke har en PC Det koster 1,29 pr min.og det er fra mogil til mobil![]() |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 11/09-2005 13:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Jeg har når jeg er dk kun mobil, til den bruger jeg Eastcard fra global one, som jeg køber på posthuset, virker næsten hver gang, og de giver 2,5 timer på mobilos ingen opkalds afgift. |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 11/09-2005 13:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Jeg har når jeg er dk kun mobil, til den bruger jeg Eastcard fra global one, som jeg køber på posthuset, virker næsten hver gang, og de giver 2,5 timer på mobilos ingen opkalds afgift. |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/09-2005 15:10
|
|
mr tirak skrev: Jeg har når jeg er dk kun mobil, til den bruger jeg Eastcard fra global one, som jeg køber på posthuset, virker næsten hver gang, og de giver 2,5 timer på mobilos ingen opkalds afgift. Hejsa Mr.tirak Hvad koster sådan et kort,hvor man kan ringe 2 timer bamsen |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.