Se indlæg|
Hvad har vi dog gjort dem ?
|
|
| kanut |
Lagt på d. 28/12-2006 12:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Aeroflot. En bekendt er netop kommet hjem fra en tur i Thailand, hun fløj med Aroflot. Hun fortæller at hun blev behandlet så dårligt i Moskva lufthavn, at man skulle tro det var løgn, hun fik det indtryk at de (Russerne) hader os, og hvorfor gør de mon det ? Der var kun dårlig behandling, og modvilje overalt. De havde dog sendt flypersonalet på kursus, ( tror hun ) hvor de havde lært ikke at være åbenlyse negative overfor flypassagerene, men det holdt hårdt med at holde den venlige stil, det var meget kunstigt, fortæller min bekendte. Dog var Flyet, og maden i flyet Ok. Det hun siger er, at man skal holde sig langt fra Aroflot. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/12-2006 13:03
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Kan ikke være mere enig, det er også det jeg har oplevet. (Vist kun vores allesammens Bamse der elsker det her selskab hæ hæ) Sorry bamse kunne ikke lade være. |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 28/12-2006 13:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
gad vide om det stadig skyldes at der ikke rigitg er nogen konkurrence for Areoflop i rusland,eller måske mangler de blot deres løn ligesom så mange andre russere. Ja jeg tager heller ikke mere areoflop,een gang var nok,maskinen var jo uhyggelig,man sad og svedte i så mange timer!!!! Bange for at man endte eller andet sted over sibirien eller mongoliet ![]() |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 28/12-2006 14:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Jeg har aldrig selv fløjet med dem men de få jeg kender siger at det var første og sidste gang,,,,,,,en oplevelse jeg havde i thailand var en tysker som havde overladt sin kone at købe fly biletter til Th fordi han havde travlt med hans arbejde så hun havde bestilt med Aroflot. da de endelig var kommet til Th var han så tosset at han bestilte fly billeter hjem med lufthansa,,,puha han skældte konen ud hver dag ved morgen bordet....hun har nok ikke haft det sjovt resten af dagene..... ![]() ![]() ![]() solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.