Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej med jer alle .......først lige velkommen til det nye år
Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med danskere i Buriram eller omegn......ikke af andre årsager end at lære nogle folk at kende i det område hvor jeg nu en gang bor.......
Er jeg den eneste eller er der andre der har lyst til at lære andre at kende i deres lokal område?????
ok ja fordi du bor vel selv fast i Buriram,kan du godt få tiden til at gå hver dag? Jeg sad og snakkede med konen i aftes, hun har jo en masse familige i Buriram,nogen fætter og kusiner, jeg har skrevet dit skype id ned nu, jeg har ikke selv skype men har da tænkt på det,du ved det med fingerne de vender lige lidt den anden vej til at finde ud af sådan noget selv.Nej det med tiden, det er den jeg tænker på når vi er der, har aldrig været der mere ind 6 uger af gangen før,og der kan jeg godt finde noget at lave eller se på.
Hej Lynge
Jo jeg kan sagtens få tiden til at gå når jeg er her....jeg er her dog ikke hele året,jeg er jo underlagt det som de fleste er nu om dage,der skal jo lidt guld til,så jeg må en gang imellem ud og røre i kødgryderne for de danske søfolk.....har dog kraftigt overvejet at starte restaurant her i buriram......En by af denne størrelse skulle nok kunne bære en restaurant med Thai/europæisk mad
Nå du sejler ja det kan man jo også gøre der nede fra, Restaurant Thai/europæisk mad, det bliver nok ikke let at få thai folket til at spise europæisk mad, min kone har 3 brøder i ubon der alle har thai restaurant og de køre meget godt.
Nej jeg er lige gået på førtidspesion 41 år højre arm vil ikke mere efter 20 år i en lastbil rundt i eu, vi har snakket meget om at flytte der ned,men vi har en søn på 5 år og jeg vil på en mde at han skal gå i skole her i dk,men der er jo også gode skoler i thailand, så den er lidt svær lige nu, hvad skal man.
Jeg har set her på siden at der var en restaurant til salg jeg tror den heder kongens bar og ligger hvis i pattaya,den har hvis kørt godt,men der er også mange turister,men der er ikke andet for ind springe ud i det claus.