Se indlæg|
billige rejser til april
|
|
| Chatten |
Lagt på d. 09/01-2007 13:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Nyhedsbrev fra QT Rejser 08. Januar 2007 Spar på påske og sommerferien. Bestil i god tid og spar masser af penge! Kampagne tilbud med SAS til Bangkok Flyv direkte København - Bangkok med SAS Kr. 5950,- *Pris inkl. fly, 2 nætters hotel i dobbeltværelse samt div. skatter * Rejseperiode: Maj, juni, august og september 07 Kampagne tilbud til USA med Lufthansa F.eks. København - Los Angeles t/r fra kr. 3784,- København - Chicago t/r fra kr. 3530,- København - Las Vegas t/r fra kr. 4160,- * Samtlige priser er totalpriser inkluderet lufthavnsskatter. * Rejseperiode: 26 december 06 - 22 marts 07 * Der er begrænset pladser. Rejsen skal være afsluttet senest d. 22 marts 2007 * Prisen er med forbehold for eventuelle udsolgte pladser samt evt. stigninger i lufthavnsskatter Kampagne tilbud med Thai airway til Østen og Australien F.eks. København - Saigon t/r kr. 6.439,- København - Bangkok t/r kr. 5.304,- København - Perth t/r kr. 8035,- * Rejse periode: 10. april- 13 juni,6 august - 30 september 07 * Priser inkl. div. afgifter * Min. ophold 7 dage. Maks. 1 måned * Udrejsen fra provinsen muligt mod tillæg * Billetterne kan ikke refunderes eller ændres. * Der er et begrænset antal pladser så de sælges efter ”først til mølle” princippet. Ønsker De yderligere oplysninger kan de kontakte mig på - Hvorfor har jeg ikke råd til det (Syntes bare det var noget som var værd at poste Mvh Lasse |
|
|
|
| Chatten |
Lagt på d. 09/01-2007 14:43
|
og kan forresten ikke anbefale SAS.. det eneste der er godt ved det selskab er at der er massere plads pga ingen gider flyve med dem! den ene gang jeg har rejst med dem har jeg haft alle 4 sæder for mig selv. jeg var rimelige veludhvilet om da vi landede ![]() |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 09/01-2007 21:56
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
det var da en voldsom udladning mod sas "ingen gider flyve med dem" - det er nu en sandhed med modifikationer - jeg flyver ofte med sas men har i den anledning intet imod thai-airways. Fordelen ved sas er nyere fly, en god afgangstid (aften) fra DK og ankomst eftermiddag BKG. Eneste fordel ved thai-airways er at det er nemt at lave ændringer på billetten i Thailand og servicen er måske lidt bedre ombord. Priserne er mere eller mindre ens og samme kampangeperiode. Smag og behag er heldigvis forskellig - "nogen vil have moderen og andre datteren" Godt nytår til alle i "fanklubben thailand" ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 09/01-2007 22:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
Hej allesammen herinde nogen der hved hvad billetter koster i november måned med thai airways t/r 1 måned? mvh falang
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/01-2007 22:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
falang skrev: Hej allesammen herinde nogen der hved hvad billetter koster i november måned med thai airways t/r 1 måned? mvh falang ![]() Prøv den her, de plejer at finde billige rejser http://www.rejsef..._frontpage |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/01-2007 01:18
|
|
davs Ville gerne have lidt guldkorn vedr, de forskellige firma som sælger på nettet, for når jeg prøver rejsefeber el supersaver eller andre, så er de altid meget dyrer end hos sas eller thai. hvad gør jeg forkert? dsd |
|
|
|
| Baht-man |
Lagt på d. 10/01-2007 02:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Kig forbi www.flybillet.dk har altid gode priser og kampagner. |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/01-2007 08:17
|
|
deepseadivers, du søger sikkert på nogle dage som stor set er udsolgt, min erfaring siger mig at netfirmaer er billigere end flyselskaberne, dog har [url]www.klm.com[/url] tit billige billetter |
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 10/01-2007 08:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 510 |
Et godt råd er altid at kigge på flyselskabernes egne internet sider først og derefter kigge på diverse rejsebureauers bagefter. Som eksempel har jeg lige booket 5 stk billetter CPH-BKK ud den 05. Juni og hjem den 28. Juni. Pris via SAS' hjemmeside [url]www.sas.dk[/url] var 5011 kroner per billet. Pris på [url]www.rejsefeber.dk[/url] var 7600 kroner per billet. Det var nøjagtigt den samme rejse og de samme datoer. Flyselskaberne sætter tit deres billige billetter til salg via deres egne salgskanaler først og derefter hos rejsebureauerne. En af de eneste undtagelser til dette er Thai Airways, da deres internetside og booking engine er helt og aldeles ubrugelig og forældet - her er man nødt til at søge hos rejsebureauerne. laze skrev: og kan forresten ikke anbefale SAS.. det eneste der er godt ved det selskab er at der er massere plads pga ingen gider flyve med dem! den ene gang jeg har rejst med dem har jeg haft alle 4 sæder for mig selv. jeg var rimelige veludhvilet om da vi landede ![]() Så fordi at du har fløjet med SAS én gang kan du derefter konkludere at det er et skodselskab og at deres fly er tomme fordi ingen gider at flyve med dem. Jeg har en gang været nede og handle i Super Brugsen - der fandt jeg en liter mælk der var for gammel. Nu handler jeg aldrig mere i Super Brugsen fordi det er jo klart at i Super Brugsen er alle deres varer altid for gamle. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 10/01-2007 08:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Faktum er, at SAS service ikke er noget at råbe hurra for. De har ganske vidst skærme i sæderne, med underholdning - Når det virker... Sæderne er efter min smag, mindre, end hos Thai Airsways. Service niveauet ombord, er heller ikke det bedste. Jeg rejser heller ikke med SAS til Thailand igen, med mindre prisen er extremt god... Når man er henvist til et meget lille sted i 11 timer, er det vigtigt at man sidder godt, får rigeligt med drikke, og at man føler at de folk der tager sig af en, har lyst til det - Og den fornemmelse har man altså ikke altid hos SAS - Men igen, det er jo også danske/svenske stewardesser... Service sektoren i skandinavien kan i det hele talet godt lære noget af Thailand - Bare tag 7/11 i København "Hva skal du ha... Nå... 67kr"... Tjae, sådan kan det gå... ![]() SAS vs. Thai-Airways - Er vel et spørgsmål om smag og holdning. Min stemme går til Thai... |
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 10/01-2007 09:17
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 510 |
Locturian skrev: Faktum er, at SAS service ikke er noget at råbe hurra for. De har ganske vidst skærme i sæderne, med underholdning - Når det virker... Sæderne er efter min smag, mindre, end hos Thai Airsways. Service niveauet ombord, er heller ikke det bedste. Jeg rejser heller ikke med SAS til Thailand igen, med mindre prisen er extremt god... Når man er henvist til et meget lille sted i 11 timer, er det vigtigt at man sidder godt, får rigeligt med drikke, og at man føler at de folk der tager sig af en, har lyst til det - Og den fornemmelse har man altså ikke altid hos SAS - Men igen, det er jo også danske/svenske stewardesser... Service sektoren i skandinavien kan i det hele talet godt lære noget af Thailand - Bare tag 7/11 i København "Hva skal du ha... Nå... 67kr"... Tjae, sådan kan det gå... ![]() SAS vs. Thai-Airways - Er vel et spørgsmål om smag og holdning. Min stemme går til Thai... Jeg er helt enig i at det er et spørgsmål og smag og holdning Locturian, men jeg mener bare ikke at man kan generalisere så voldsomt som Laze gjorde på baggrund af en oplevelse med SAS. For mit vedkommende flyver jeg langt hellere med SAS end med Thai. Jeg kan godt lide at SAS har nye fly - de er lyse, indbydende og ikke så larmende. Jeg synes selv at deres sæder er bedre og at man generelt sidder bedre i SAS maskinen end hos mange andre selskaber. I forbindelse med mit arbejde flyver jeg vel en 50 gange om året og jeg oplever ikke at SAS har dårligere service end andre flyselskaber. Der er selskaber som har langt bedre service på økonomi klasse end SAS har, men efter min mening er Thai ikke en af dem. Når jeg rejser privat er jeg egentligt fuldstændig ligeglad hvem jeg flyver med - her er prisen en faktor og hvis Thai har en billigere billet end SAS flyver jeg med Thai. Hvis prisforskellen er 1000 kroner i Thai's favør ville jeg personligt dog stadig vælge SAS. En af mine absolut værste flyoplevelser har jeg rent faktisk haft med Thai Airways, men jeg vil da stadig flyve med dem hvis prisen er fornuftig nok. |
|
|
|
| Chatten |
Lagt på d. 10/01-2007 09:40
|
nu fortalte jeg også bare om min egen personlige erfaring med SAS ![]() og ja har godt nok kun fløjet med dem en gang, men det gjorde også at jeg aldrig vil sætte mine ben i deres fly mere. Syntes thai giver en god service og god mad, samt at de altid er glade og smiler. Det jeg ville sige med det var vist bare at fortælle at jeg havde 4 sæder for mig selv hver vej. hvilket jo egentligt var rart nok. Men skod at man skal spørge 3 gange før man får en øl! |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 10/01-2007 17:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Laze: det behøver du ikke mere, nu skal du købe den hos SAS..![]() Men det er ikke det tråden handler om... DSD: Prøv at søge på datoer midt i ugen, det er de færreste der starter ferie tisdag onsdag eller torsdag. Alle vil helst afsted på første feriedag.. ![]() ![]() Jeg rejser som regel søndag eller tirsdag, det giver de bedste priser. Jeg rejser som regel med SAS, men det mest pga tidspunktet, gider ikke lande lande tideligt om morgen, og være dødtræt hele dagen, for jeg sover ikke så godt i et fly, medmindre jeg sidder på Buissnesclass i de nye flatbed stole hos SAS, der sover jeg fint ![]() ![]() ![]() IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

(

Service sektoren i skandinavien kan i det hele talet godt lære noget af Thailand - Bare tag 7/11 i København "Hva skal du ha... Nå... 67kr"... Tjae, sådan kan det gå...