Se indlæg
 Udskriv debat
Lej hus i Thailand
Stenberg
Hej,

Kan nogen hjælpe mig med oplysninger omkring leje af hus i Syd Thailand for 1-2 måneder hvert år. Gerne i Marts-Maj perioden.

Er der en god hjemmeside for dette eller er der nogen her i debat forum som har kontakter etc?

Hilsen
StenbergCool

Pescator
Hej,

Hvor lidt mere specifikt kunne du tænke dig at leje?

Du kan prøve [url]www.thaivisa.com[/url]
De har opdelt deres fora i underafdelinger, og der er fx fora der behandler spørgsmål både i Krabi og Phuket.

Jeg har selv haft lejet hus både i Krabi og Phuket, og jeg henvendte mig blot til lokale og forespurgte omkring lejemål, selvom jeg overlod det til fruen at føre forhandlingerne omkring lejen mens jeg holdt mig helt væk Grin

mvh
Michael
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

bahtman
leje hus i sydthailand, det lyder farligt, det er vel ikke nede ved malasia du vil bo.

Rasmus
Hej Stenberg
Det vil altid være en klog strategi, at en faran holde sig udenfor synsfeltet af en sælger eller udlejer, når der skal handles. For opdager han at der er en faran i kølvandet på Thaipigen, så stiger prisen med garanti med 50%. Først når prisen er helt fastlagt, kan du vise dig.
Hvis det er i det helt sydlige Thailand du planerer at leje hus - ville jeg holde mig langt væk, det er bare et godt råd……….
Rasmus

Stenberg
Tusing tak for jeres kommentarer tril mine spørgsmål.

Jeg havde tænkt mig Phuket området og ikke sydligere.
Har I en idé om hvad et mndre hus ville lost per måned og er der eller noget man skal være specielt opmærksom på ved leje af hus?.

HVis I har kommentarer hører jeg skam gerne.

Hej fra det kolde DK.Sad

Hilsen
Stenberg

surin
husk at hvis man lejer i en længere periode så er prisen ofte det halve af hvad det koster at leje for blot en mrd.

Spring til debat: