Se indlæg|
Ban Khlong Phrao -Koh Chang
|
|
| Allan Pedersen |
Lagt på d. 13/01-2007 16:25
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Vi skal til dette område i vinter,faktisk om 25 dage. Er der nogle der ved hvordan denne strand/område er for en familie med to små børn? Hvad med indkøb-transport-spisesteder og natteliv? Vi skal bo på Paradise Resort. Er der nogle der kender til hotellet? Er der evt andre danskere med små børn vi kunne mødes med? Vores er 2½ og næsten 4 år. Mvh Allan & Dorte |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 13/01-2007 17:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hej, Indkøb, natteliv? ![]() Næ. Du skal til White Sand Beach for at finde dette. Der kører pickup trucks - song taew - mellem de forskellige strande. Spisesteder? På restauranten tilknyttet resortet eller de andre i området. Jeg har boet på koh chang i 3 måneder. Min new zealandske kammerat og hans kærerste boede i Khlong Prao, også i lang tid. Der var en del sandfluer i dette område og hans kæreste fik en fæl betændelse i foden som følge af sandfluestik. Så det vil nok være en ide at medbringe disinfikation. Men ellers rart nok der. mvh rinpoche |
|
|
|
| Allan Pedersen |
Lagt på d. 14/01-2007 15:37
|
Er der noget positivt at sige? Mvh Allan |
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 15/01-2007 09:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 510 |
Det er en rigtig dejlig strand Klong Phrao beach og det er absolut positivt, men som Rinpoche siger er der intet natteliv eller indkøbsmuligheder på Klong Phrao. I øvrigt skal i lige huske at de her Song Taews stopper med at køre kl 21 så hvis man ikke er kommet hjem inden kan man godt forbedrede sig på en laaaang gåtur hjem. Jeg synes at Koh Chang var et fantastisk sted, men jeg ville ikke bo på Klong Phrao beach igen - jeg ville klart vælge White sands, hvor der er noget mere liv. |
|
|
|
| Allan Pedersen |
Lagt på d. 15/01-2007 16:13
|
Hej igen. Hvad så med spisesteder? Det ville jo være rart man ikke skal langt hver aften. Hvor langt er der op nattelivet. Nu har vi to børn med så det bliver næppe så sent. Vi tager først 2 uger på Koh Samui og slutter med 2 uger på Koh Chang. Mvh Allan |
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 15/01-2007 16:46
|
Spisesteder på Klong Phrao beach er begrænset til hvad hotellerne har. Man kan bare gå en tur ned langs strandkanten og så gå ind på et af de andre hoteller og spise - det betyder dog også at prisniveauet er en del højere, da det jo er hotelpriser. Natteliv - der skal i til White Sands beach og det ligger vel en 7-10 km væk. I kan tage en Song Taew (en slags taxi) - de kører i pendul fart fra om morgenen til kl 21. Fortvivl ikke - Koh Chang er en rigtig fed ø og absolut et sted jeg vil tage tilbage til. Jeg ville dog selv vælge at bo på White Sands beach og ikke Klong Phrao beach som sidste gang. Om dagen er der masere at lave - i kan tage på forskellige udflugter og snorkleture hvis i er til sådan noget. |
|
|
|
| Allan Pedersen |
Lagt på d. 15/01-2007 18:00
|
Hvad koster det med en Song Taew mellem de to strande? Det lyder som om jeg kommer til at kører den del på den rute. Mvh allan |
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 15/01-2007 19:44
|
peanuts.. kan ikke huske det med sikkerhed, men tror det var omkring 30-40 bath hver vej. |
|
|
|
| Allan Pedersen |
Lagt på d. 16/01-2007 17:53
|
Hej igen. En Song Taew er ikke det samme som en tuk tuk eller hva? Havde du børn med derud? Mvh Allan |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/01-2007 17:59
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Allan Pedersen skrev: Hej igen. En Song Taew er ikke det samme som en tuk tuk eller hva? Mvh Allan Hej. http://www.thaiwo...avel10.htm http://www.into-a...ok/tuktuk/ mvh dsd |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.