Se indlæg
 Udskriv debat
Hjaelp Hjaelp!!!
lars andersen
Hejsa......Foerst og fremmest vil jeg lige sige,,,kanon sideSmile

Ja,,,,saa gik jeg ogsa i "faellen"Wink Har moedt pigen, som jeg har chattet med i ca 5 mdr,. Det var egentlig min plan at proeve at glemme hende, da hun bor og arbejder i australien paa 6 aar, men nej...karligheen ville anderlees.

Saa efter 1 mdr i thailand, koebte jeg en billet til australien, hvor jeg nu haar boet i hendes lejlighed i 1 mdr. Vi er gaaet hen og blevet meget glade for hinnanden. Derfor besluttee jeg mig for at proeve at faa visa til australien, da jeg saa ville proeve at bo hernede et halvt aar,,,og saa se hvordan det ville gaa mellem os! Men de australske myndigheder ville mig anderledes,,,selv om jeg allerede have fundet et job som vvs mand, ville de ikke give nogen fom for visa, uden jeg skulle ude af landet for at soege om det!

Derfor har vi/jeg besluttet at tage til danmark, da jeg ogsaa har en termin der skal betales derSad
Gunden til vi ikke vil soege visa/opholdstilladelse hernede fra, er at hun det sidste aar ikke har haft visa til australien, saa hun har arbejdet som koekkenhjaelp,,,men illegalt.

Kan det faa nogen betydning, hvis hun skal til dk, at hun ikke har haft visa til australien det sidste aar????

Kan hun evt faa lavet et nyt pas i thailand for at skjule det????

Men ok.....nu proever vi saa begge at tage til dk, da jeg ikke maattte vaere i au. Men hvad er den bedste maade, som vi lettest kan komme til dk paa, naar vi jo er forelsket,,,og tror paa en fremtid sammen?????
Den eneste og letteste (selvom der ikke er nogen let vej), er vel at gifte sig eller hvad??????

Det skal lige siges at hun er 24, og jeg er 28...jeg har job naar jeg kommer hjem, hus.......saa mener godt jeg kan forsoege hende, indtil hun finder job.

Naeste spoergsmaal (sorry, ved godt der er mange spoergsmaal)....Er det ligegyldigt om vi gifter os i dk eller i thailand? hvilke papir skal vi bruge, og hvordan fargaar det hele?
Er den naamale fremgangsmaade, at hun kommer til dk paa turist visa, og saa soeger fra dk. Eller er det bedst at hun bliver i thailand indtil alt er i orden....i saafald, hvor lang tid har I erfaring med at det tager???

Haaber i Vil hjaelpe en "dansker i Australien" (har brug for det)

Paa forhaand takWink

hey Sue

Når jeg sammenholder din kærste og dit indlæg, så kan jeg forstå at hun har 5-6 år overstay i AU og ligeså har problemer med sine papir fra thailand, Så jeg tror, at I må via thailand for at løse de problemer først, da der er ingen visa hertil DK uden de omtalte papir.
Gift dig i thailand, og derefter søg familiesammenføring til dk.
Så kan du efter 3mdr. og med 3 lønsedler søge visa til hende
Tror ikke at hendes overstay i AU har indvirkning på jeres ansøgning hertil DK

dsd

Spring til debat: