Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Angående Sandriks indlæg om undervisning af dansk skolebarn.
Der er 3 muligheder.
International skole, fjernundervisning via danes worldwide / dansk samvirke, eller privatlærer.
De sidste 2 muligheder skaber jo ingen sociale kontakter, men det kan være en mulighed i første omgang i evt. 1 års tid.
Evt. derefter efterskole i dk, hvis barnet er indstillet derpå.
Jeg tumler med samme problematik til min 13 årige søn, og efterlyser også andre skandinaveres erfaring på dette område.
Er der nogen der ved om der er danske børn på de internationale skoler ??
Er der nogen der får undervist deres barn hos en privatlærer ?
I Spanien var der en dansk kvinde der begyndte at undervise en lille gruppe danske børn på forskellige klassetrin, og det er blevet en stor succes, og skolen er nu udvidet med større lokaler og flere børn og hjælpelærere.Gennemsnittet ligger over middel, da de ikke er så mange elever i klassen.
Det ville være dejligt hvis der var en dansk lærer som ville påtage sig at undervise en lille gruppe danske børn i Hua Hin og omegn, så vores unger kunne lære noget samtidigt med de stadig har kontakt til danske børn.
Er der nogen der har erfaring på dette område, så skriv endelig tilbage. Jeg får selv 2 pensioner nu, og vil leve mine drømme i nuet, inden det er for sent, dog udfra hensyntagen til mit barn.