Se indlæg
 Udskriv debat
Thai undervisning i kbh foråret 07
Bjerg
Hej.
Jeg overvejer at lære thai (grundet en underlig facination af sydøstasien i almindelighed og thailand i særdeleshed, men det kender I sikkert).
Men hvordan lærer jeg sproget. Har forsøgt med selvstudie med bog og bånd. Men vi gerne møde andre med samme indlæringsønske og en god lærer. Således at, processen kunne speedes op!
Jeg er universitetsuddannet, så jeg er vant til at læse bøger og sådan. Men hvor er det bedst?
Jeg har set studieskolen, men mit indtryk, fra debatten, er at det ikke er tiptop. Overvejer også thai på KU, i 2008 på åbent uni.

Nogle forslag??
Tak

rinpoche
Specielt med din baggrund in mente Bjerg, så vil jeg absolut tro at du ville få meget mere ud at at tage KU.
Studieskolen osv. er mere for meget basalt thai, det vil tage dig år at komme nogle vegne. Jeg har kolleger der har gået der et par år, og resultatet er faktisk temmeligt beskæmmende. Sad

Prøv at send en besked til sudsakhon på denne webside, han er den der ved mest omkring dette emne, og han har også været på KU så vidt jeg husker.

mvh
rinpoche

sudsakhon
061402 Thai 1.b
LOF Ballerup, tlf: 4468 2112, email:
Pris: DKK 995,00