Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Du bamse kan du så få det lavet om til et link hva, det kan da ikke være meningen os almindelige brugere skal knokle med at kopiere linket hva. Synes du ikke jeg knokler nok i forvejen til dig.
Ps Har prøvet at lave et brugernavn, men den vil fandme ikke æde den kode jeg laver selvom jeg laver den med 6 eller 8 tegn både bogstaver og tal, men lige lidt hjælper det.
Redigeret af d. 31/01-2007 11:44
Dir Mr. Bamsen.
Du må jo bare være god, jeg kan nemlig heller ikke få det til at køre,det er også koden den ikke vil tage imod, så nu er det opgivet igen,har hvis ikke brug for det alligevel,jeg ved ikke så meget om alt det teknik der findes, i denne computer verden vi har i dag,derfor har jeg også grøn farve på den knap til at tænde coputeren,så ved jeg det betyder et eller andet. hygge bamse.
Davs ubon
Ja jeg er ikke nogen computer ørn
Men jeg fik den til at virke,
Men jeg var sikkert bare heldig.
Men ellers er det jo meget rart,
hvis har brug for mere plads
feks.til fotos
Jeg må nu osse indrømme at jeg fik det til at virke....ikke så meget fordi jeg har brug for det....mere for at se om det ikke virkede eller hvad.......
HA HA Claus i må jo kunne noget der nede som jeg ikke kan her i dk,jeg ved ikke hvad der gik galt med mig eller computeren,men jeg har nu heller ikke brug for det,ville også bare se hvad det var for noget ham bamsen hade fundet,men når han ka hvem ka så????
så det må jo næsten være tekniken der er gået galt med her ha ha.