Se indlæg
 Udskriv debat
AOL tilbyder 5 gb gratis
Hvis du har brug for mere plad til billeder eller musik kan denher måske bruges

AOL tilbyder 5 gb gratis online lagerplads. Kan bruges til at gemme foto, video, music og andre filer.

Det kræver blot at man registrerer et AOL Screen Name (også gratis)

Se mere her:

http://www.xdrive...
/

bamsen
Redigeret af d. 31/01-2007 15:01

Du bamse kan du så få det lavet om til et link hva, det kan da ikke være meningen os almindelige brugere skal knokle med at kopiere linket hva. Synes du ikke jeg knokler nok i forvejen til dig.GrinGrin

Ps Har prøvet at lave et brugernavn, men den vil fandme ikke æde den kode jeg laver selvom jeg laver den med 6 eller 8 tegn både bogstaver og tal, men lige lidt hjælper det.
Redigeret af d. 31/01-2007 11:44

jsh
Ok jeg har da lavet det idag
Men jeg fortalte om dig,så nej du kan nok ikke
Men det kræver også lidt evner Grin
bamsen

ubon lynge
Dir Mr. Bamsen.
Du må jo bare være god, jeg kan nemlig heller ikke få det til at køre,det er også koden den ikke vil tage imod, så nu er det opgivet igen,har hvis ikke brug for det alligevel,jeg ved ikke så meget om alt det teknik der findes, i denne computer verden vi har i dag,derfor har jeg også grøn farve på den knap til at tænde coputeren,så ved jeg det betyder et eller andet. hygge bamse.WinkGrin
Ubon.

Pibe

Davs ubon
Ja jeg er ikke nogen computer ørn
Men jeg fik den til at virke,
Men jeg var sikkert bare heldig.
Men ellers er det jo meget rart,
hvis har brug for mere plads
feks.til fotos

hygge
bamsen

claus31130
Jeg må nu osse indrømme at jeg fik det til at virke....ikke så meget fordi jeg har brug for det....mere for at se om det ikke virkede eller hvad.......

Claus

http://www.cs-web.in.th/
ubon lynge
HA HA Claus i må jo kunne noget der nede som jeg ikke kan her i dk,jeg ved ikke hvad der gik galt med mig eller computeren,men jeg har nu heller ikke brug for det,ville også bare se hvad det var for noget ham bamsen hade fundet,men når han ka hvem ka så????
så det må jo næsten være tekniken der er gået galt med her ha ha. WinkWink
Ubon.

Pibe

samee
Må sku indrømme jeg har prob. med fon nr og password Grrr

Nå nu kom den sku fon nr 555 dereft 7 cifer og 5 ciferet post nr hmm
Redigeret af samee d. 31/01-2007 20:34

samee
Tak for tipset, men nej nej det vil tage ALT for lang tid at uploade Shock

Spring til debat: