Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hejsa! Jeg ville bare informere om at du kan få billigt bredbånd mgt. Billiger end tdc. Her et uddrag af brevet fra min udbyder.
5 Mbit til 2 Mbit’s pris
I Fullrate bestræber vi os på at give vores kunder mest mulig båndbredde for pengene. Derfor kører vi i
februar måned en kampagne på vores 5 Mbit produkt til kun 299,- kr./md. (min upload er 512 standart og for 1024 koster det 30.- pr. md)
Dette tilbud skal naturligvis også gælde vores eksisterende kunder, hvorfor du automatisk d. 1. februar
opgraderes til 5 Mbit til den samme pris, som du i dag betaler for din 2 Mbit forbindelse.
Du kan læse mere på www.fullrate.dk
Og så har jeg ip tlf. til 30kr. md. Gratis opkald til fastnet og kun 1kr. min. Til Thailand (tdc 14kr. min.)
PS: Kim dette er ikke ment som en reklame men en oplysning hvis der er nogen som skulle være interesseret,