Se indlæg
 Udskriv debat
De sidste brikker skal falde på plads.
Muddi
Hej, vi har været der før men .....igen igen

Min kone og jeg ønsker at rejse fredag d 1/2-2008 fra karup/kastrup formiddagen/eftermiddagen til Bangkok/Trat med ankomst i Bangkok/Trat Lørdag d 2/2-2208 om morgenen/formiddagen, og med hjemrejse fredag d 15/2-2008 fra Bangkok, med ankomst til kastrup/karup lørdag d 16/2-2008 om morgenen/formiddagen. (det må blive Thai-Airways)

Jeg tror vi bliver nødsaget til at starte på Koh Chang for at få turen til at hænge rigtig sammen.

Vi forestiller os at starte ferien med ankomst til Koh Chang med fly (Trat) d 2/2 midt på dagen, indlogering på feks, Koh Chang Kacha Resort og Spa (de store lyse deluxe værelser incl. Havudsigt (beachfront), andre forslag til et godt resort på White sands beach ?

Søndag d 10/2 afgang fra Koh Chang (Trat) om formiddagen til Bangkok, indlogering på et godt/spændene hotel til den "rigtige pris", Hotellet må gerne ligge centralt eller ved floden, vi forventer bla. at besøge Jim Thomsons House og natmarkedet i patpong eller evt, et andet marked på ankomstdagen og ellers havde vi forestillet os at tage til Ayutthaya om mandagen d 11/2, måske turen med bus den ene vej og båd den anden vej (Mekhala Cruise) så vidt jeg har forstået så er man vist først tilbage i Bangkok næste dag om formiddagen (Tirsdag d 12/2, er det korrekt ? Andre forslag ?

Onsdag d 13/2 vi Booker ud af hotellet i Bangkok tidligt om morgen for at tage turen til River kwai og tigertemplet med 2 overnatninger på feks, River Kwai Village (River Wing Room) Turen slutter fredag d 15/2 med ankomst til Bangkok om eftermiddagen/aftenen og vi tager ud i lufthavnen for at rejse tilbage til Kastrup/Karup med Thai-Airways.

Er programmet muligt ?

Hvordan passer flytiderne ?

Andre gode forslag ?

Hvilken rejseselskab vil i anbefale til sådan en tur ?

Det er vel ikke nødvendigt med et hotel i Bangkok når vi er ved River Kwai, vi kan vel godt have vores baggage med på sådan en tur ?

Vi vil gerne have lidt hjælp og indput til planlægningen af vores tur.

På Forhånd Tak!

Middi og Muddi.
Redigeret af Muddi d. 05/02-2007 20:42

Davs Middi og Muddi

Da der er god tid til afrejsen, så tager jeg lige en tænkerSmile

dsd

fjotte
et forslag er at bo i chinatown mens i er i bangkok. der er ikke så mange hoteller som i centrum, men de er billige og fine.. det er også den del af byen der er flest markeder.
Smile

Muddi
fjotte skrev:
et forslag er at bo i chinatown mens i er i bangkok. der er ikke så mange hoteller som i centrum, men de er billige og fine.. det er også den del af byen der er flest markeder.
Smile

hej Fjotte.

Hvilken hotel vi du anbefale ?, vi havde nemlig tænkt på området.

Muddi

Spring til debat: