Se indlæg
 Udskriv debat
juuuuuuuul
mugge
hej alle,tak for alle disse gode indlæg.God side webmaster (en kasse kolde til dig ). Jeg er nyt medlem fra i dag af.Godt gift med en sød thais som indtil videre har givet mig tre piger (en til på vej...nu en dreng,håber jeg).Nå jeg vil bare sige hej og god jul og rigtig godt nytår,vi tager TG 951 i dag onsdag for at komme lidt væk fra dette klima og dette ræs!! Kender i det?
Jeg vil skrive lidt engang imellem,altid godt med nye indlæg og nyt blod.
Jeg kan simpelthen ikke sove efter at jeg har set denne side for første gang i aftes...(konen tror jo straks at jeg sidder og chatter med piger!!!)nej spøg til side,jeg glæder mig som et lille barn,elsker at komme tilbage til mit andet hjemland,til vores hus og vennerne,og børnene...ja..de må så finde sig i at se julemanden i eksotiske omgivelser...gad vide om han bruger bøffler istedet for rensdyr derude....nå ka i ha det!vi tales vedSmile

surin
velkommen til og god tur Grin

nongnuk
Heeeey mugge.

velkommen
og I må ha en rigtig god jul i thailand,Cool jaa bare det var mig,

men ville heller holde nytår der nede, det er meget sjoverGrin
ฉันรักประเทศไทย

Pescator
Hej mugge, velkommen til og rigtig god tur.

Og til Nongnuk, ja vi er jo alle forskellige men jeg vil meget hellere holde nytår i dk, alle de gange jeg har været i thailand under nytåret har jeg end ikke bemærket det.
Men igen, klimaet alen taler jo for at man holder det "søndenfjords"
mvh
michael
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

surin
ja og de steder hvor nytåret bliver fejret der er det livsfarligt specielt for øjne og ører jeg tilbragte nytåret i jomtien sidste år iblandt fulde fjolser der fandt at hylende grinagtigt at kaste kanonslaqg og raketter ind i blandt andre folk

nongnuk
Hejsa Smile

jeg har også være i thailand i sidste år.

Det jeg mene er, at thailander holder første nytår i april og der kastede det med vand og har fest hele byen over hel ugen..Cool

ฉันรักประเทศไทย

surin
ja det lyder langt sjovere end når fulde falanger fejre nytår i turistområderne

Rasmus
Hej Mugge - og rigtig god tur
Jeg er ikke det mindste misundelig. (!) Det skulle lige være for det dejlige klima som du nu skal ned til. Men min tid kommer snart – til foråret.
Rasmus

bahtman
man beh:ee-lver ikke at tage helt til thailand for at opleve raketter, som kommer flyvendne vandret, en tur til r:aa-ldhuspladsen i k:ee-lbenhavn, er mere en nok ( og meget billiger end en thailand tur)Pfft

Da jeg stod inde p:aa-l r:aa-ldhuspladsen for 2-3 :aa-lr siden kom der en raket flyvendne lige imellem mine ben Shock

jeg vil skyde p:aa-l at man imellem 00.05 til 00.10 nyt:aa-lrs nat kan ses flere raketter fra r:aa-ldhuspladsen i k:ee-lbenhavn end det man kan se i hele bangkok samme nat. Grin
Redigeret af bahtman d. 10/12-2004 10:19

John
Hejsa

Jeg vil give Bathman ret. Jeg har oplevet både jul og nytår i Thailand.
Det var på Kho Samui - Gab det var kedeligt, meget langt fra den danske jul og nytår.
Men songkran i thailand det er virkelig noget der rykker.

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
bahtman
helt sikker john

men det var jo dejligt varmt ikke Grin

John
bahtman skrev:
helt sikker john

men det var jo dejligt varmt ikke Grin

Det var ihvertfald varmere end i DK, men det var meget vådt, ca. 20 cm. vand i gaderne, og regn hver dag.CoolCool
John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
bahtman
fortiden skinner solen hver eneste dag i bangkok, men hvis du har v:ae-lret nede sydp:aa-l i phuket fx. er det nok en anden sagGrin
det er vist 3-4 uger siden vi sidst har set regn, kun bl:aa-l himmel, dog er bangkok s:aa-l stor at andre m:aa-lske vil sige noget andet, men i patunam er vejret ihverfald godt Cool

surin
ja vi så ikke en dråbe regn i hele november mrd hverken i bangkok eller korat

Pescator
bahtman skrev:
man beh:ee-lver ikke at tage helt til thailand for at opleve raketter, som kommer flyvendne vandret, en tur til r:aa-ldhuspladsen i k:ee-lbenhavn, er mere en nok ( og meget billiger end en thailand tur)Pfft

Da jeg stod inde p:aa-l r:aa-ldhuspladsen for 2-3 :aa-lr siden kom der en raket flyvendne lige imellem mine ben Shock

jeg vil skyde p:aa-l at man imellem 00.05 til 00.10 nyt:aa-lrs nat kan ses flere raketter fra r:aa-ldhuspladsen i k:ee-lbenhavn end det man kan se i hele bangkok samme nat. Grin

Hej Bahtman,

Ja, det har du nok ret i.
Men de største raketter jeg har set er godt nok i Thailand.
Var med til en festival i Yasothon Ngaan Bun Bang Fai, hvor de laver hjemmelavede raketter og det er altså nogle alvorlige Motherfuckers Shock
2-3 meter høje og jeg oplevede een af dem tage en tur hen over jorden inden den eksploderede med et brag der ville have taget alle vinduerne ud i hele det indre københavn Shock
Heldigvis var der ingen i nærheden, men mon ikke bøflerne havde en god gang diarre næste morgen Grin
De er skøre de romere... øh thailændere Grin

mvh
Michael
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

bahtman
ja der er vist altid nogle thailer som kr:ae-lser af p:aa-l grund af hjemmelavet reketter.
er kun glad for at der meget f:aa-l hjemmelavet reketter i danmarkCool

Spring til debat: