Se indlæg
 Udskriv debat
Asien - Bangkok
kanut
Prøv lige at se denne side, der er mange gode billeder og oplysninger fra en sømand.

[url]www.snesejler.dk[/url]
Redigeret af d. 16/02-2007 09:03
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

mugge
rigtig spændende læsning Kanut,god ide du fik der..Jeg sad og hyggede mig hele morgenen med læsningen.Smile

MortenDue
Har hørt lidt fra min far, da han sejlede med Mærsk i sine unge dage - sidst i 60'erne og først i 70'erne. Røver historier!!!! Og alligevel. Idag må vi "unge" jo nøjes med at læse om det. Til gengæld tager det kun 12 timer at komme til Østens mystik.

Kanon link. Takker.
Morten
Chance favours the prepared mind

www.mjdue.dk
Ja tak for linket kanut, det var/er sjovt at kikke på. Jeg kan rolig forestille mig hvor sjovt det måtte ha været dengang i var der i lang tid ad gangen. Men så i dag må det da være lidt kedeligt med den korte tid i er i havn. Der er nok kun lige til en lille short time GrinGrinGrin Jeg mener altså at se på templer SmileSmile

CHINGCHOK
Hæ Hæ ja ren nolsalgi. Der var ikke ret mange Thai i DK i 1978 hvor min kone kom her første gang Wink
จิ้งจก

larsen99
kanut skrev:
Prøv lige at se denne side, der er mange gode billeder og oplysninger fra en sømand.

[url]www.snesejler.dk[/url]
For hunnen da, lige pludselig er der bare gået en time med at læse gamle historier Shock

Men det er jo en underholdende side Grin

hej skide fine billeder , har sejlet med flere af dem , startede også i øk i 1961 og var der til 1966 hvor jeg tog hjem og læste videre til maskinmester , vil vende tilbage til siden og læse den godt igennem , kan du huske øk sangen ? ,

når vi forlader frihavnen og stævner ud mod øst
vi føler alle savnet men har dog denne trøst
når vi paserer suex columbo og penang
ja så er vejen til vort andet hjem ej mer så lang

Grin skulle have læst hele historien kan se sangen er der

skytte
Enhver sømand viste hvad en snesejler,111 var men jeg vil tro det må være årene50-75 ret mig hvis jeg tager fejl!!!
Henrik

quickmouse
skide flot side, det var dengang der var jernmænd til søs og ikke som nu. kommer helt til at savne sømands livet, Sad isteder for at køre de erupæiske beton stier tynde. Grin
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Her er et link som viser hvad de sømænd hyggede sig medSmile

http://www.youtub...tLJ_guyQ4c

Kom selv på det gamle mermaid hotel off satthorn rd, der mødte jeg mange gamle drenge som var blevet agterudsejlet.

dsd

Redigeret af d. 17/02-2007 12:36

quickmouse
jahhh de gode gammle dage kommer aldrig igen, men drømmene har man da. Grin
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Spring til debat: