Se indlæg|
Asien - Bangkok
|
|
| kanut |
Lagt på d. 16/02-2007 08:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Prøv lige at se denne side, der er mange gode billeder og oplysninger fra en sømand. [url]www.snesejler.dk[/url] Redigeret af d. 16/02-2007 09:03 MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 16/02-2007 09:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
rigtig spændende læsning Kanut,god ide du fik der..Jeg sad og hyggede mig hele morgenen med læsningen.![]() |
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 16/02-2007 12:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 194 |
Har hørt lidt fra min far, da han sejlede med Mærsk i sine unge dage - sidst i 60'erne og først i 70'erne. Røver historier!!!! Og alligevel. Idag må vi "unge" jo nøjes med at læse om det. Til gengæld tager det kun 12 timer at komme til Østens mystik. Kanon link. Takker. Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
|
|
Lagt på d. 16/02-2007 12:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja tak for linket kanut, det var/er sjovt at kikke på. Jeg kan rolig forestille mig hvor sjovt det måtte ha været dengang i var der i lang tid ad gangen. Men så i dag må det da være lidt kedeligt med den korte tid i er i havn. Der er nok kun lige til en lille short time ![]() ![]() Jeg mener altså at se på templer ![]() ![]() |
|
|
|
| CHINGCHOK |
Lagt på d. 16/02-2007 16:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Hæ Hæ ja ren nolsalgi. Der var ikke ret mange Thai i DK i 1978 hvor min kone kom her første gang
จิ้งจก
|
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 16/02-2007 20:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
kanut skrev: For hunnen da, lige pludselig er der bare gået en time med at læse gamle historier Prøv lige at se denne side, der er mange gode billeder og oplysninger fra en sømand. [url]www.snesejler.dk[/url] ![]() Men det er jo en underholdende side ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/02-2007 00:09
|
|
hej skide fine billeder , har sejlet med flere af dem , startede også i øk i 1961 og var der til 1966 hvor jeg tog hjem og læste videre til maskinmester , vil vende tilbage til siden og læse den godt igennem , kan du huske øk sangen ? , når vi forlader frihavnen og stævner ud mod øst vi føler alle savnet men har dog denne trøst når vi paserer suex columbo og penang ja så er vejen til vort andet hjem ej mer så lang |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/02-2007 00:15
|
|
skulle have læst hele historien kan se sangen er der |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 17/02-2007 00:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Enhver sømand viste hvad en snesejler,111 var men jeg vil tro det må være årene50-75 ret mig hvis jeg tager fejl!!! Henrik |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 17/02-2007 11:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
skide flot side, det var dengang der var jernmænd til søs og ikke som nu. kommer helt til at savne sømands livet, isteder for at køre de erupæiske beton stier tynde.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/02-2007 12:32
|
|
Her er et link som viser hvad de sømænd hyggede sig med![]() http://www.youtub...tLJ_guyQ4c Kom selv på det gamle mermaid hotel off satthorn rd, der mødte jeg mange gamle drenge som var blevet agterudsejlet. dsd Redigeret af d. 17/02-2007 12:36 |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 17/02-2007 14:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
jahhh de gode gammle dage kommer aldrig igen, men drømmene har man da.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

isteder for at køre de erupæiske beton stier tynde.