Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
The residencegarden pattaya
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 01/03-2007 21:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Nogen af jer der kender dette? Overvejer at bo der til sommer, men har i noget info....? Pdrhan Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/03-2007 22:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
et super sted, men lidt dyrt til min pengepung stedet ejes af en dansker, som iøvrigt ejer flere steder af samme høje klasse http://www.pattay...garden.htm Redigeret af d. 01/03-2007 22:08 |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 01/03-2007 22:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
hej jeg har flere gange boet på "The residence garden" og det kan varmt anbefales. de sidste par gange har det været "Anja" omkring de 50år fra danmark som har fungeret som manager og hun løfter opgaven flot,kommer altid forbi for at høre om alt er som det skal være og er altid klar på en lille snak eller et godt råd. hotellet ligger på vej ud mod jomtien men det tager kun 2 min med bath bus+2-3 min gå afstand fra bath bussen til walking street,så man slipper for alle bar damerne som skriger efter en, desvære åbnede der en karoke bar på den anden side af vejen sidste år over for hotellet som spiller ret højt musik til kl.02.00,men hvis i beder om at bo i bygningen bag ved reseptionen så har i ingen støj. deres 2 swimming pools er ganske fine og der er også en mindre børne pool. der er tv i stuen og tv i soveværelset,der er også karbad,der er også en fin balkon i hver lejlighed. personalet er det samme igennem de sidste 3 år og de yder god service og giver gerne et lille smil med på vejen og taler pænt,det samme gælder de 2 vagter som holder øje med hotellet om aftnen,hilser altid høfligt,vil man have dame selskab fra en af barene er det ok. ønsker i et par venner på besøg eller lidt familie besøg er det ikke et problem bare de ikke bliver og overnatter så koster det ekstra. til 1600bath kan det varmt anbefales. captains corners buffe er også god til prisen. mvh korat tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 01/03-2007 22:56
|
|
her er linket til de andre steder også http://www.pattay...ments.com/ |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/03-2007 01:28
|
|
Korat skrev: ,så man slipper for alle bar damerne som skriger efter en, mvh korat jeg kunne ikke lade værre ![]() |
|
|
|
| helosan |
Lagt på d. 02/03-2007 05:21
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
Du skal være opmærksom på at de for en måned siden startede på at udvide Thrappraya Rd. som Recidence ligger på. det er ensbetydende med at den brede cementplatform uden for hotellet nu bliver reduceret til et fortov (længe tiltrængt). Vejbyggeri i thailand tager tid så de næste mange måneder vil 10-15 m foran hotellet ligne noget fra en mudret flodbred da regnen så langsomt nærmer sig (gudskelov). Og ikke at forglemme karaoke barerne overfor og lidt nede af vejen er ikke blevet mindre tværimod er de under udvidelse og alle de store støjdæmpende træer er fældet. Trafikken vil fremover blive mere end 20 dobblet, så fri mig for at bo der mere. For de samme penge kan du finde små og store hoteller langt fra støj og larm. 1500 lyder som en billig leje, sidst jeg spurgte for en gæst fra DK var lejen 1785, i lavsæson. Og så må jeg sige at til den pris er morgenmaden umådelig pauver. Så.....????? |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 02/03-2007 06:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Lung! Er det Ib Ottesen du mener.Han samarbejdede sammen med Jørgen Lundbeck sidst i 70' og ind i 80' Henrik |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 02/03-2007 08:09
|
bkk skrev: Korat skrev: ,så man slipper for alle bar damerne som skriger efter en, mvh korat jeg kunne ikke lade værre ![]() det var da meget du kunne få ud af den tekst bkk,du ved jo godt hvad jeg mener"hello come sid down,where you go darling osv"sjovt i starten,men belastene i længden. tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 02/03-2007 08:16
|
nooruan skrev: Du skal være opmærksom på at de for en måned siden startede på at udvide Thrappraya Rd. som Recidence ligger på. det er ensbetydende med at den brede cementplatform uden for hotellet nu bliver reduceret til et fortov (længe tiltrængt). Vejbyggeri i thailand tager tid så de næste mange måneder vil 10-15 m foran hotellet ligne noget fra en mudret flodbred da regnen så langsomt nærmer sig (gudskelov). Og ikke at forglemme karaoke barerne overfor og lidt nede af vejen er ikke blevet mindre tværimod er de under udvidelse og alle de store støjdæmpende træer er fældet. Trafikken vil fremover blive mere end 20 dobblet, så fri mig for at bo der mere. For de samme penge kan du finde små og store hoteller langt fra støj og larm. 1500 lyder som en billig leje, sidst jeg spurgte for en gæst fra DK var lejen 1785, i lavsæson. Og så må jeg sige at til den pris er morgenmaden umådelig pauver. Så.....????? lyder ikke godt med udvidelsen af vejen,morgenmaden kan diskuteres men det kan den på mange hoteller synes jeg,når normalt aldrig selv at spise den. lejen er hvis man bestiller online 1600bath hvis man bestiller igennem http://www.thaila...encegarden ,men kommer du direkte fra gaden koster det måske 1785bath skal jeg ikke kunne sige. tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 02/03-2007 22:08
|
|
korat det var en joke, og jo jeg ved hvad du mener, jeg har boet fast i jomtien,![]() |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 02/03-2007 22:54
|
ok sorry er sometider lidt for hurtig.
tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 03/03-2007 07:49
|
|
Korat skrev: nooruan skrev: Du skal være opmærksom på at de for en måned siden startede på at udvide Thrappraya Rd. som Recidence ligger på. det er ensbetydende med at den brede cementplatform uden for hotellet nu bliver reduceret til et fortov (længe tiltrængt). Vejbyggeri i thailand tager tid så de næste mange måneder vil 10-15 m foran hotellet ligne noget fra en mudret flodbred da regnen så langsomt nærmer sig (gudskelov). Og ikke at forglemme karaoke barerne overfor og lidt nede af vejen er ikke blevet mindre tværimod er de under udvidelse og alle de store støjdæmpende træer er fældet. Trafikken vil fremover blive mere end 20 dobblet, så fri mig for at bo der mere. For de samme penge kan du finde små og store hoteller langt fra støj og larm. 1500 lyder som en billig leje, sidst jeg spurgte for en gæst fra DK var lejen 1785, i lavsæson. Og så må jeg sige at til den pris er morgenmaden umådelig pauver. Så.....????? lyder ikke godt med udvidelsen af vejen,morgenmaden kan diskuteres men det kan den på mange hoteller synes jeg,når normalt aldrig selv at spise den. lejen er hvis man bestiller online 1600bath hvis man bestiller igennem http://www.thaila...encegarden ,men kommer du direkte fra gaden koster det måske 1785bath skal jeg ikke kunne sige. Det er Ib der har svaret mig - vi er blevet tilbudt en 2værelses suite til 3000THB nogen af jer der har boet i dem - er de slidte eller er de ok? Redigeret af pdrhan d. 03/03-2007 08:11 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| helosan |
Lagt på d. 03/03-2007 09:12
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
Hvad der menes med suite ved jeg ikke, de 2-3 gange jeg har boet der for år tilbage, var værelset med en stor opholdstue og et rimeligt stort soveværelse, lækkert bad og en stor balkon, ergo - jeg ville kalde det en suite. Men så er det også betalt med 3.000. Du kan få et værelse på Asia Hotel for under 2000,- langt fra støj og larm, med pool og egen strand, et umådeligt stort morgebord og mange andre faciliteter. Og sådan er det rundt om i byen. Hvorfor opsøge det mest befærdede strøg? |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 03/03-2007 09:19
|
|
nooruan skrev: Hvad der menes med suite ved jeg ikke, de 2-3 gange jeg har boet der for år tilbage, var værelset med en stor opholdstue og et rimeligt stort soveværelse, lækkert bad og en stor balkon, ergo - jeg ville kalde det en suite. Men så er det også betalt med 3.000. Du kan få et værelse på Asia Hotel for under 2000,- langt fra støj og larm, med pool og egen strand, et umådeligt stort morgebord og mange andre faciliteter. Og sådan er det rundt om i byen. Hvorfor opsøge det mest befærdede strøg? Tjaa - vi skal kun være der i 4 dage for at besøge nogle venner der bor dernede - vi er 4 voksne og en lille pige på 8år - istedet for at skulle have 2 hotelværelser er vi på udkig efter hvad residencegarden tilbyder: 2 soveværelser samt 1 opholdsstue køkken mm da vi helst vil bo sammen allesammen - men er da lydhør hvis der findes andre , syntes ikke 300Thb er dyrt iforhold til at vi skulle ha 2 alm hotelværelser.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 03/03-2007 10:08
|
pdrhan jeg har boet i begge typer,forskellen på de lejligheder med 2 soveværelser er at det ene badeværelse har karbad hvor det andet kun har brusebad,men der er direkte adgang til badeværelset fra soveværelset så man skal ik først i gennem stuen for at komme på toilet. det er ik nyt hotellet men heller ik nedslidt. der var ikke tv i soveværelserne i lejligheden med 2 soveværelser. men det kan godt blive lidt træntg ude på balkonen hvis i skal sidde 4 voksne og et barn. den en swimmingpool ligger foran receptionen ud mod vejen hvor den anden swimmingpool ligger bagved reciptionen og er støj fri. tager 5-6min med bath bus til syd pattaya. synes det er ok til prisen. mvh korat tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 03/03-2007 11:50
|
|
Korat skrev: pdrhan jeg har boet i begge typer,forskellen på de lejligheder med 2 soveværelser er at det ene badeværelse har karbad hvor det andet kun har brusebad,men der er direkte adgang til badeværelset fra soveværelset så man skal ik først i gennem stuen for at komme på toilet. det er ik nyt hotellet men heller ik nedslidt. der var ikke tv i soveværelserne i lejligheden med 2 soveværelser. men det kan godt blive lidt træntg ude på balkonen hvis i skal sidde 4 voksne og et barn. den en swimmingpool ligger foran receptionen ud mod vejen hvor den anden swimmingpool ligger bagved reciptionen og er støj fri. tager 5-6min med bath bus til syd pattaya. synes det er ok til prisen. mvh korat Ja - jeg syntes a det er rimeligt med 3000THB for 2 sovevær + stue vil du ikke mene at vi sagtens kan være 4personer + den lille der - vi er der jo bare når vi skal sove..hvor stor er ophold stuen i de 2v lejligheder? Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/03-2007 21:07
|
|
skytte skrev: Lung! Er det Ib Ottesen du mener.Han samarbejdede sammen med Jørgen Lundbeck sidst i 70' og ind i 80' Henrik ja det er det, de havde for mange år siden hotel mermaid i bangkok |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 03/03-2007 23:08
|
pdrhan jeg vil skyde på stuen er 25/28 kvm.+ køkkenet som er et åben all køkken. jeg vil mene i kan være der uden problemer vi bode 2 par sidste gang uden problemer dog uden børn. mvh korat tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/03-2007 07:04
|
|
Korat skrev: pdrhan jeg vil skyde på stuen er 25/28 kvm.+ køkkenet som er et åben all køkken. jeg vil mene i kan være der uden problemer vi bode 2 par sidste gang uden problemer dog uden børn. mvh korat Hej Korat - perfekt! Tak for info - det napper vi så! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| scan_tours |
Lagt på d. 07/03-2007 07:01
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Nu har jeg boet nogle gange paa Ib's hoteller, og altid fundet tingene til fuld tilfredshed og extrem good value for money. Nu er det jo saadant desvaerre, at mange danskere hellere vil bo billigt end godt, og det maa de jo om. Ib har flere hoteller, og har for nylig aabnet en lejlighedsbygning paa Jomtien Beach ogsaa med 1 og 2 sovevaerelses lejligheder. Lejlighederne ses bedst paa [url]www.pattaya-apartments.com[/url] |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

er sometider lidt for hurtig.