Se indlæg|
prisen på en begravelse i Thailand
|
|
| pon04 |
Lagt på d. 03/03-2007 16:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Er der nogen der kan sige noget om hvad det ca koster for en begravelse i Thailand da min kones far netop er død og det skal deles imellem tre søskene . Jeg er opmærksom på at man holder fest og tre måneder efter men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det ca kan løbe op i Redigeret af pon04 d. 03/03-2007 16:21 |
|
|
|
| noi |
Lagt på d. 03/03-2007 16:38
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
jeg betalte i januar 2006 42000 baht / 7000 dkr. men så er alt også betalt.
noi,
Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse ) [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| thaibamse |
Lagt på d. 03/03-2007 18:10
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
jeg har snakket me min kone om hvor meget det koster hun siger hvor stor er din famile? hun siger hvor mange penge har din famile? hun siger at når der er fest giver alle dem der med til festen et beløb så det er meget svær at sige va det koste min kones søster døde for 10 aar siden det koste ca 100000 bath men hun er fra en rig famile ps jeg vil gerne vide om du/kone /kærste er i dk eller i th for måske er han ikke død det er før hørt at thai piger siger at mor /far er dø og det er hun /han ikke det er kun for at få penge skype
thai.bamse |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 03/03-2007 18:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Da min svigermor døde gik vi op i templet og forklarede,at vi ingen penge havde..Jeg var selv ikke med i templet,munken fortalte os at,hvis vi selv kom med hende ville han brænde hende gratis. Vi fik svigermor bugseret ind i Bath-Bus men, på vej til templet kørte vi åbenbart for stærkt og svigermor faldt ud af bilen.Mens vi var ved at få hende op i Bath-Bussen igen kom politiet,det endte med en bøde på 450 Bath...Hele familien mente at begravelsen var rigtig billig og at vi skulle fejre det med en bedre middag i Pattaya. Hr Olsson
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 03/03-2007 18:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jess Neergaard skrev: Da min svigermor døde gik vi op i templet og forklarede,at vi ingen penge havde..Jeg var selv ikke med i templet,munken fortalte os at,hvis vi selv kom med hende ville han brænde hende gratis. Vi fik svigermor bugseret ind i Bath-Bus men, på vej til templet kørte vi åbenbart for stærkt og svigermor faldt ud af bilen.Mens vi var ved at få hende op i Bath-Bussen igen kom politiet,det endte med en bøde på 450 Bath...Hele familien mente at begravelsen var rigtig billig og at vi skulle fejre det med en bedre middag i Pattaya. Altid rart med en historie fra de varme lande.............. Suk.............. ![]() Tvivler dog paa at " svigermor " syntes at den er sjov. Redigeret af Suk Rak Ning d. 03/03-2007 19:01 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 06/03-2007 06:44
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Det afhænger nok mest af hvor meget familien skal vise sig.. I nogen tilfælde kan det så koste en formue, ellers virker systemet jo på den måde at man sparer op til sine egne fester.. bryllupper / begravelser ogl. ved at man stiller med en kuvert med penge. oftest 100 thb pr person. ja ja nogen giver mere... Da min ex kones onkel døde for et år siden havde hans kone 30.000 i overskud da det hele var betalt. le-si |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.