Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg har fundet et godt kort over thailand her prøv at gå ind på www.multimap.com/... det er et kort hvor du også kan se de små landsbyer når du klikker på kortet .
måske nogen her kan bruge dette kort , hvem ved
jeg har fundet et godt kort over thailand her prøv at gå ind på www.multimap.com/... det er et kort hvor du også kan se de små landsbyer når du klikker på kortet .
måske nogen her kan bruge dette kort , hvem ved
mvh.isaan
Hva så Isaan har du røget for meget tjald i dag for jeg kan ikke komme ind på det link her, kun det andet som jeg havde i for vejen og er et rigtig godt kort bort set fra det er på tysk
nej jeg har ikke røget så meget i denne uge men find hvad du søger så prøv da www.multimap.com så skulle du komme derind så må du bare klikke lidt frem og tilbage
ja det var squ træls at det andet kort var på tysk men det går vel ellers alle små landsbyer med på begge kort jsh71
Davs isaan'
ja du må ha røget for meget når du siger at alle små landsbyer er med,det er de bestemt ikke, vores er ikke med
Måske du skulle skifte mærke,noget afghan måske eller en kold tyrker
beklager den ikke er med men det ser ellers ud til at være rimelig mange med på kortet , men måske du har et kort vi kan bruge , der findes mange forskellige , det er bare lige med at støde på dem
Ja selvfølgelig har du lov til at være åndsvag, men hvorfor himlens navn skal du tude om det i en tråd, hvor sidste indlæg er fra 2004, det er åndsvagt
Og det er endda i en tråd du ikke er nævnt i. Så du må have andre problemer end din ordblindhed.
Redigeret af d. 14/03-2010 10:47