Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
THAI restauranter køber gammelt kød
jeg var lige ned i et supermarket, hvor jeg så forsiden af bt, 4 ud af de 6 resturanter på forsiden, var thai restauranter, Sad
hvis der er nogen der gider at ofre de penge det koster at købe avisen, så må de gerne melde tilbage her på siden, så vi andre kan læse adressen på spisestederne.
vi er i danmark ikke thailand, det er fandme udlækkertFrown

Restauranter køber gammelt kød

http://www.bt.dk/.../703050409

Gammelt kød, der er frosset ned i årevis, er fortsat let at sælge til københavnske restauranter. Det afslører B.T. tirsdag.

B.T.'s journalister har gennem flere uger arbejdet under dække som kødsælgere og slagtere fra et fiktivt kødfirma. 33 restauranter i Storkøbenhavn blev tilbudt at købe gammelt, udløbet kød. Ni restauratører bestilte tilsammen mere end et halvt ton kød. Kødet var åbenlyst udløbet for op til tre år siden. Ni andre restauranter bad om prøver på kødet, hvoraf nogle ville bestille senere, når deres kølelagre var tømte. Kun seks meldte klart nej tak.

Det omfattende salg af gammelt kød chokerer myndighederne, der erkender, at B.T.'s afsløringer tyder på, at problemet er større end først antaget.

- Det kunne tyde på, at problemet med gammelt kød er langt større, end vi tidligere har antaget, siger lederen af Fødevarekontrollens Rejsehold, Michael Rosenmark til B.T.

Ja det er dælme ulækkert at tænke sig
Men vi går ikke på thai restauranter mere
alligevel
De kan ikke lave ordentligt mad
Så det er spild af gode penge at går der
bamsen

roald
det er følgende restauranter :

Wokmama , scala i københavn.
Sushi & thai , fields i ørestad, københavn.
Mad & vinselskabet af 1992 , kjeldgårdsvej 40 ,valby
Silom thai restaurant, østerbrogade 89 ,københavn
Royal garden dr. tværgade 30 , københavn.
Cafe houlbergs terrasse ,scala, københavn
Thai hut amagerbrogade 16 ,københavn
Ban gaw, halmtorvet 44 ,københavn

ShockShockShockShock

Earthrush
tak for det og godt man bor her nede i det syden af jylland lol
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

roald skrev:
det er følgende restauranter :

Wokmama , scala i københavn.
Sushi & thai , fields i ørestad, københavn.
Mad & vinselskabet af 1992 , kjeldgårdsvej 40 ,valby
Silom thai restaurant, østerbrogade 89 ,københavn
Royal garden dr. tværgade 30 , københavn.
Cafe houlbergs terrasse ,scala, københavn
Thai hut amagerbrogade 16 ,københavn
Ban gaw, halmtorvet 44 ,københavn

ShockShockShockShock

Det betyder sikkert døden for enkle af disse steder.

dsd

Davser
Ja det må man da håbe
at det gør,de fortjener ikke nogle kunder
bamsen

mr tirak
Må de selv ligge med ondt i maven i lang tid.

Jeg går når jeg er i dk oftest på Ban Gaw på Halmtorvet, mine thai venner siger også at det er der man spiser bedst.

Vi har også spist nogle gange på Thai Hut.

Yf for pyfer. det er så ringe at de lige skal tjene lidt ekstra på denne beskidte måde, jeg fortryder bittert alle de drikke penge jeg har lagt der, og jeg håber at Dsd får ret i at nogle af dem nu må dreje nøglen.
Når det så er sagt og man læser i historikken hvor meget gammelt kød der er afsløret det sidste år ca 200 ton (200.000. kilo) så er det nok ikke kun Thai der laver penge på denne usle måde.

Men igen. Må deres kinder blive røde af skam og deres pung tom af de penge de har snydt deres kunder for.

Mr Tirak
Redigeret af mr tirak d. 06/03-2007 21:38
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
John
Det er kun 33 resturanter der er spurgt, og 8 af dem var villige til at købe "velhængt kød"
Men mon ikke det ser ligesådan ud i resten af landet
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: