Se indlæg|
BlueSky View i Jomtien
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 09/03-2007 11:44
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Er der nogle der har prøvet disse lejligheder? http://www.bluesk... Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 13/03-2007 20:14
|
Nå, det var der så nok ikke. Har booket det som base 3 uger i april, men vil dog også være noget tid i Bangkok og i Isan. Jeg kan rapportere om det er pengene værd når jeg er retur igen. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
|
Lagt på d. 14/03-2007 22:20
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
det blev bygget for et nogle få år siden, så vidt jeg kan huske, har aldrig boet der, der ligger en masse drikkersteder over på den anden side af gaden![]() god tur |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 08/04-2007 10:25
|
Ja, det viste sig jo så bare at være en englænder der ejer et par condo's så ikke noget specielt her. Men en pæn web-site har han da lavet De er så også i gang med at bygge endnu flere condo's lige bag, så ikke den smukkeste udsigt.Nå, ingen piv her fra, jeg skal jo også bare sove der - er ellers ude rundt omkring, så ingen piv herfra. Jeg snakkede med nogle danskere som sværger til dette lille hotel, hvor de får 1 måned / 4 uger for 14.000 bath og det skulle være inklusive daglig rengøring og ganske udemærket morgenmad: http://www.pacifi... Nogle der har boet der? Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
|
Lagt på d. 08/04-2007 10:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det ser godt ud og en rimelig pris og det ligger et godt sted bamsen |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 08/04-2007 12:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hejsa og god påske til alle!!! Ja, jeg har boet på "Pacificjomtien" flere gange, ganske glimrende sted, ligger lidt tilbagetrukket op i "90 grader svinget" mod Pattaya. Så der en ok spasertur til vandet, og absolut ingen udsigt ![]() Men til prisen, er det godt ![]() "Eurostar" på soy 2 er dog bedre, men også dyrere ![]() IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

De er så også i gang med at bygge endnu flere condo's lige bag, så ikke den smukkeste udsigt.