Se indlæg|
Welcome Jomtien eller?
|
|
| biftrold |
Lagt på d. 11/03-2007 17:22
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Hej med jer. Jeg har flere gange boet på Grand Jomtien Palace. Det har været helt fint. Lige over for stranden hvor vi nærmest har faste borde*S* Alle er søde og rare. Kender i hotellet: Welcome Jomtien? Det ligger i en sidegade fra stranden og ser pænt ud på billeder. Men er det et ok sted eller kan i anbefale noget andet nær stranden. 1 uge til så er det afsted. Weeee jeg glæder mig*S* ![]() |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 12/03-2007 15:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
Hej biftrold - Jeg kender udemærket begge steder - jeg vil klart foretrække Grand Jomtien - prisen er jo ca. den samme. Så hold dig til det - rejser du alene og vil have selskab, så husk af bestille værelse til 2 voksne - ellers "bonér" de dig for en ekstra gæst. Lige kommet hjem fra Grand Jomtien og skal først derud igen i maj - god tur. ![]() |
|
|
|
| biftrold |
Lagt på d. 12/03-2007 17:29
|
Hej Total Vi er 4 fra arbejdet der suser der ud. Vi har søgt om at bo på Grand Jomtien Palace, men der var ikke 4 værelser ledige desvære. Vi ville nu også helst have boet der. Tæt på strand og det hele. Så nu ser det lidt ud til at det bliver på welcome Jomtien. Håber at stedet også kan bruges. |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 12/03-2007 17:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
Rigtig god tur - Welcome Jomtien er også ok, men længere til strand og lidt ringere poolområde.![]() ![]() |
|
|
|
| biftrold |
Lagt på d. 12/03-2007 17:41
|
Tak skal du ha ![]() Et eller andet sted er det jo også kun et sted man bruger til overnatning. Vi blejer ikke være så meget på hotellet. Men det er nu rart at det er et ordenligt sted. Og så er det i samme gade som min lokale bar Beez ![]() En sjov tur er jeg sikker på det bliver. |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 12/03-2007 19:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
hvis i bare skal ha noget billig og enkel kan jeg anbefale LEK hotel der er airkondition og eget badeværelse, sengen bliver redt hver dag og nye håndklæder 400 bath for dobbelværelse med morgenmad ( 2 år siden ) |
|
|
|
| biftrold |
Lagt på d. 04/04-2007 21:34
|
Hej allesammen. Så er jeg hjemme igen efter små 14 dage i Jomtien. Vi boede på Welcome Jomtien. Det var nu et ok sted. Og så var det dejligt tæt på den lokale bar: Night trip bar hvor vi havde mange gode og sjove timer. Er der forresten nogen af jer der kender adressen på baren eller hvordan man finder den på nettet? Kunne godt tænke mig at sende dem et postkort med en lille hilsen her fra Danmark. Det var super godt vejr der ude og en herlig tur. Men det er nu også meget godt at komme hjem igen. Håber ellers at i alle har det godt. mvh Biftrold
Redigeret af biftrold d. 04/04-2007 21:35 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.