Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Prøver lige igen, da jeg prøvede at lave url ville den ikke så jeg kopiere linket fra ekstra bladet sorry.
Kan godt forstå de er betænkelige med at skulle med det her fly.
Billund-passagerer frygter defekt fly
En gruppe danske turister i Phuket frygter, at de skal med det fly, som måtte nødlande onsdag, efter deres afgang i dag er blevet forsinket med ti timer
Jakob Rohde-Brøndum - 09:52 - 30. mar. 2007
I Patong Phuket sidder en gruppe danske turister og frygter, at de senere i dag skal med det fly fra Flyjet, som onsdag måttte nødlande i Bangkok med en defekt motor.
- Vi fik en seddel ind ad døren på vores hotel torsdag aften med besked om, at vores hjemrejse fredag middag er forsinket i ti timer, fortæller Lasse Hermansen til ekstrabladet.dk.
Hos rejsebureauet Tyrkiet Eksperten bekræfter informationschef, Michael Klose, at flyet er forsinket, men ifølge informationschefen er den planmæssige ankomst til Billund 23.50 kun forsinket seks timer.
- Ifølge mine oplysninger lander de 05.50 lørdag morgen, men det kan være, at der er blevet sagt ti timer for at være på den sikre side, siger Michael Klose.
Frygter defekt fly
De 214 danske og svenske turister, som onsdag måtte nødlande, fløj fredag morgen mod Danmark med flyselskabet Thai Orient.
De danske turister i Phuket, som fredag skal hjem til Billund, frygter derfor, at de skal med det defekte fly hjem efter endt reparation.
- Vi fik først at vide, at der havde været en nødlanding i går, efter vores datter havde set det på ekstrabladet.dk. Og vi ønsker heller ikke at overtage det fly, siger Lasse Hermansen.
Hos Tyrkiet Eksperten siger Michael Klose, at han ikke er klar over, om passagererne til Billund skal med flyet, der onsdag måtte nødlande.
Som skrevet taget fra ekstra bladet.
http://ekstrablad...285639.ece
Davs jeg tillod mig lige at lægge en link ind for dig bamsenRedigeret af d. 30/03-2007 11:54