Se indlæg|
Air Asia
|
|
| Peter Jakobsen |
Lagt på d. 06/04-2007 09:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Skal flyve med Air Asia fra Bangkok til Chiang Mai, og senere Bangkok Phuket. Er der nogen der ved om flyvningerne sker fra en nye eller den gamle lufthavn? |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/04-2007 09:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Peter Ja som jeg har læst det, så er det fra den gamle flyplads don muang,mueang ja der er forskellige meninger om hvordan det skal staves så jeg har gjort det på begge måder,så er der mulighed for at det er det rigtige BAmsen Redigeret af d. 06/04-2007 09:49 |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/04-2007 09:54
|
|
Davser Peter her fandt jeg lige noget Fra 25. marts 2007 flyttes noget af THAI's indenrigstrafik i Thailand fra Suvarnabhumi Iternational Airport tilbage til den gamle Don Muang Airport. • Flyvninger til/fra følgende byer i Thailand vil kun foregå fra Don Muang Airport Khon Kaen (KKC) Pitsanoluk (PHS) Ubon Ratchathani (UBP) Udon Thani (UTH) Surat Thani (URT) Hat Yai (HDY) • Flyvninger til/fra følgende byer i Thailand vil opererer fra begge lufthavne Chiang Mai (CNX) Chiang Rai (CEI) Phuket (HKT) Krabi (KBV) • Lufthavnskoder Lufthavnskode for Don Muang Airport: DMK Lufthavnskode for Suvarnabhumi International Airport: BKK • Minimum connecting time for transit mellem BKK og DMK: 3 1/2 time • Passagerer med THAI som er nødt til at transitere mellem de respektive lufthavne, vil få den nødvendige information og assistance ved ankomst. THAI vil gøre sit yderste for at håndtere ændringerne på bedst mulige måde. Der må imidlertid påregnes nogle uregelmæssigheder, og vi beklager for eventuelle ubehageligheder dette måtte medføre. • For yderligere information om tider og afgange, kontakt dit rejsebureau eller THAI. snuppet fra thai air hjemmeside http://www.thai-a...spx?id=255 bamsen |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 06/04-2007 11:06
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Hej Peter hvis der står bkk på din billet skal du flyve fra Suvarnbhumi, Don Muang hedder nu dmk.hvis du ikke har fløjet med dem før, kan jeg oplyse at det er ok. og husk at der free seating, altså du sætter dig som du vil. Jeg har fløjet en del med dem,og de er jævnligt forsinket men til prisen må tage det med go tur mvh Kim |
|
|
|
| Peter Jakobsen |
Lagt på d. 07/04-2007 04:59
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Takker for infoe´n, der står bkk. på billetten så jeg må gå ud fra at det ER afgang Bangkok. Prisen 8.575.- thb. 1.450.- dk. for to personer: Bangkok-Chiangmai retur og Bangkok-Phuket retur er vel ok? Har fløjet med dem før og kvaliteten er ok. Peter |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/04-2007 08:20
|
|
Air Asia flyver kun, og kun fra den nye lufthavn. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 07/04-2007 13:05
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Det er korrekt hvad ABEKATTEN skriver, jeg har lige været gennem Suvarnabhumi og Air Asia er det eneste lavprisselskab der er tilbage der.
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 20/04-2007 10:07
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ang air asia er det sandt at de tit er forsiked og det er fordi de venter på flyet skal være fuldt før de gider at flvve....for vi er en 7 stykker der skal til phuket og ved air asia skal vi give 25,900 baht..........og så er nok air men der skal vi give ca 29,400 baht og det er da okej hvis de er mere til at stole på... for jeg gider ikke at side ude i lufthaven og glo en ca 2 timer før de kommer af sted hvis man skal side og vente på flyvet bliver fuldt ...så hvem ville i tage hvis i var mig og det er fra bangkok vi skal flvve........
Redigeret af dutling68 d. 20/04-2007 10:33 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
|
Lagt på d. 20/04-2007 11:15
|
|
Det er ikke korrekt, at Air Asia venter på at flyet skal blive fuldt, det har jeg fået bekræftet fra t emmelig pålidelig kilde i selskabet. De har jo ikke mindst den næste afgang fra ankomstlufthavnen at tænke på. Det eneste tidspunkt hvor de trækker den meget lidt i ørene, er, hvis der allerede er folk ser har tjekket ind, men ikke kommer ved udkald.De ville simpelthen ødelægge deres forretning, hvis de skulle vente på at et fly bliver fyldt, det har INTET på sig, skulle jeg hilse og sige. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

emmelig pålidelig kilde i selskabet. De har jo ikke mindst den næste afgang fra ankomstlufthavnen at tænke på. Det eneste tidspunkt hvor de trækker den meget lidt i ørene, er, hvis der allerede er folk ser har tjekket ind, men ikke kommer ved udkald.