Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Davser
Ja et domæne koster altid penge
Men det er ikke så dyrt at få et domæne
Men det er gratis at få webhotellet,
Og hvis man har et domæne flytter de det gratis
Det koster så kun hvis du ikke ejer et domæne
bamsen
Redigeret af d. 08/04-2007 13:58
vis man skal betale naade for at faa naade andet gratis
er det ik gratis saa er det en raklame for at faa dig til at betale for det andet saa de kan faa dig ind som kunde
den politik har vi tidt brugt i butikken og den virker faktis ragti godt
og folk hopper paa den
k0b et tv og faa en radio gratis og 99% af gange har vi sat radio pris paa tv pris
vordan troger du ellers at vi kunne give ting vaek
og det likker til det hele
se nu all de moblitelf der bliver solt til 1dkr vis de maate efter dansk lov vil de have givet dig den gratis bare for at faa dig til at betale for arblomamet
Redigeret af Thjaa d. 08/04-2007 13:58
thjaa
Ja det kan da godt være du har ret
Men jeg har nu opfattet det som gratis,
at få et webhotel,det står der,
måske jeg ikke kan læse så godt
Men sig mig lige havd der skal betales
for, andet end et domæne, hvis man ellers ikke har noget
Nu da du ved det, så forklar mig det lige.
Du har jo læst det igennem, kan jeg se på dit svar.
bamsen
Du kan kun bestille webhotel til domæner placeret hos DomainDirect.dk
Nyt domæne
Har du ikke noget domæne kan du købe det på siden Domæner.
Flyt domæne
Du kan gratis flytte .dk domæner til os. Send en e-mail til og vi hjælper dig med flytningen.
Redigeret af d. 08/04-2007 14:16
* Du kan kun bestille webhotel til domæner placeret hos DomainDirect.dk
Det er kun hvis man bestiller et domæne hos dem (eller har et hos dem i forvejen) at man får et gratis webhotel. Ellers skal du rykke dit eksisterende domæne over til dem for at gøre brug af det gratis webhotel.
Ellers ser det fint nok ud. Jeg har 2 domæner hos dem, så jeg vil da gøre brug af den gratis plads ;o)
Redigeret af Hep d. 08/04-2007 16:09
vis du fl0tter dit gammel domæne gratis over til dem skal du jo betale til dem neste gang du skal betale for det og saa faar de dine penge + de har sikker en masse ander servis de haaber paa at du vil bruge og faa ledt fler peng fra dig
man kan jo godt sige at webhotel er gratis men det er domæne ikke
og man kan ikke faa webhotel vis man ik har domæne saa hvad de mister paa g0nner vinder de paa karuselen