Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Indkøb
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 10/04-2007 19:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Hej. Er der nogen der ved noget om nogen gode steder hvis man vil købe stort ind? jeg var i en i flensborg for 2 år siden, er den der endnu? Evt. nogen i sverige? eller DK? ![]() |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 10/04-2007 20:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
prøv evt. østens sol i tilst v/århus http://kort.krak....lick.y=177 http://www.ostens...hHome.aspx håber det er en hjælp hvis du kommer til smilet´s by hvis der tænkes på den asiatiske / rusisske i flensborg tæt ved det store shopping center så er den der stadig. ( ihvertfald for ca 3 uger siden ). Redigeret af quickmouse d. 10/04-2007 20:29 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 10/04-2007 20:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
vi har to i Odense,men hvor stort indkøbene skal være tror jeg er ligegyldige for der slæbes meget ud af foretningerne,vi handler der selv og møder mange Thaier ,Vietnamesiere og andre folk frs asien![]()
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 10/04-2007 21:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Bare for der ikke er nogen der kører forgæves, så har de lukket i flensborg de næste 2-3uger kan ikke huske de eksakte datoer. Det hedder Isola adressen er lilenthalsrasse 11. Mvh Jens |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 17/04-2007 02:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Det er en god butik den i flensborg (Isola) har været der flere gange, de er billige og de har rigtig mange ting.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 17/04-2007 12:15
|
|
¨ja men vi må en tur derned... skal bare lige havde fundt os en lejlighed i KBH først :-) ikke en let t ing, hehe ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/04-2007 16:15
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nej det er ganske svaert at finde lejlighed i kbh, det ved jeg alt om, derfor flyttede vi til naestved men det er et godt bytte har jeg fundet ud aaf bamsen |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 17/04-2007 21:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Der er da masser af lejligheder i Kbh , meeen de kan være peberede....til leje....men de ER her - der bliver bygget som aldrig før herovre!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/04-2007 21:45
|
|
10 procent af alle ejerlejlighederne står tomme i kbh, boligeselskaberne har 5-30 års ventetid !! men har du 10000-15000 kr pr. mrd til at betale husleje med, kan du få en meget hurtigt |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 17/04-2007 23:50
|
|
når man har 7000 om måneden til leje er det ikke let :-) ![]() |
|
|
|
| maew1 |
Lagt på d. 02/11-2007 14:52
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
ja er thia grønt der er jo ca 5-20% rabat hvis vi køb ind for ca 1000kr for man 10% rabatder er kun i k.b.h adr kom om 14 dage |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 02/11-2007 22:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Vi lader den stå et øjeblik, og rebusafdelingen kan træde til som de har lyst, |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 03/11-2007 03:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
ja den er godt nok kryptisk.......![]() ![]() ![]() Claus |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/11-2007 06:13
|
|
maew1 skrev: ja er thia grønt der er jo ca 5-20% rabat hvis vi køb ind for ca 1000kr for man 10% rabatder er kun i k.b.h adr kom om 14 dage Davs Ja det er jo en thai som vil lave lidt reklame for sin nye butik Så lad dog hende prøve. De danske er jo svært Jeg ville da meget nødigt prøve at skrive sådan noget på thai ![]() Det ville sikker også være helt skævt,selv med en ordbog Så giv hende lidt plads,til at prøve vi skal ikke skræmme nogen fra at skrive, det er da dejligt at en thai vil prøve ![]() bamsen |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 03/11-2007 19:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
bamsen skrev: maew1 skrev: ja er thia grønt der er jo ca 5-20% rabat hvis vi køb ind for ca 1000kr for man 10% rabatder er kun i k.b.h adr kom om 14 dage Davs Ja det er jo en thai som vil lave lidt reklame for sin nye butik Så lad dog hende prøve. De danske er jo svært Jeg ville da meget nødigt prøve at skrive sådan noget på thai ![]() Det ville sikker også være helt skævt,selv med en ordbog Så giv hende lidt plads,til at prøve vi skal ikke skræmme nogen fra at skrive, det er da dejligt at en thai vil prøve ![]() bamsen ja en god forklaring hjælper altid, mon ikke der skulle stå: jeg er thailandsk grønthamdler, jeg giver mellem 5 > 20 % i rabat, hvis du køber for 1000 dkr. giver jeg 10 % i rabat, butikken ligger i københavn, åbner om 14 dage. bare et forsøg her fra quickmouse
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 04/11-2007 20:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Isola i Flensborg er ok men så heller ikke mere syntes jeg. De har ingen grøntsager og frugter med mindre du vil have dem syltet eller frossen. Butikken er billig. Butikken er meget besøgt af Danskere. Var dernede i lørdags med min kæreste og mine børn. |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 04/11-2007 20:43
|
|
Ja Isola i Flensborg er ok nu den er da blevet meget bedre inden for det sidste ½år, vi har besøgt den meget her i efteråret fordi vi har lagt på efterårs camping i Rudbøl og hade kun ca 60 km der til, der kommer mange dansker og busser, sidste gang vi var der kom der en bus med thai piger samt deres mænd fra Aalborg, men som bimmelim skriver er der ikke nogle grøntsager og frugter, har prøvet at høre ham hvorfor han ikke får det, men han ryster bare på hovedt og siger han har arbejde nok, og tjerner penge nok på det han har, det må da være dejligt at kunne sige sådan. Nu når vi ikke er på camping mere i vinter køre vi der ned ca. engang om måned og køber alt det hun nu skal bruge, også kan far her jo lige få et par pils med hjem også
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 04/11-2007 21:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
Når så har min lokale super spar begyndt at sælge thai mad Surt jeg ikke må købe noget da jeg arbejder hårdt på at tabe mig med noget special pulver og træner i center 3 gange i ugen det har da virket indtil nu ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 04/11-2007 23:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Er der nogen som ved hvad grunden til at sådan en butik ikke er åbnet i Danmark endnu. Det burde da være pærelet at åbne sådan en butik da det ikke kræver ret maget kapital og beliggenheden er næste ligemeget om det er på strøget eller i industrikvarteret bare det er billigt nok. Han ligner nu ikke en der tjener så meget hvis det var ejeren jeg så da jeg var der ha ha. |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 05/11-2007 12:40
|
|
bimmelim ejeren er ham med det lange sorte hård og de meget spise cowboy støvler, og den sorte MB som holder bag ved lager, man skal være heldig hvis man skal kunne snakke med ham, da han er tit sur og råber af de ansatte.Ham her i flensborg er Russer. Jo der er noget næsten som det der nede, østenssol ved Århus tilst. og basaren men ikke nogle som er så billige som flensborg... ![]() Ubon.
![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

hvis vi køb ind for ca 1000kr for man 10% rabat