Se indlæg
 Udskriv debat
FLYJET igen igen
tuktuk
HEHE

Endnu et godt argument for ikke at bruge de RIGTIGT billige selskaber...

Mit kontor har været stuende fuldt af gale Tyrkiet "Eksperten" gæster idag der fik en grimmer overraskelse da de troede de skulle hjem kl. 19.30 idag men deres afgang er rykket til 04.45 i nat (indtil videre !!)... alle skulle rykke deres transfers og booke et hotel hvis muligt.. et gedemarked uden lige !!!

Jeg er fanme glad for jeg ikke skal med dem hjem, vi har ringet til Tyrkiet "Eksperten" da deres telefoner åbnede kl. 14 Thaitid (ikke noget med 24 timers telefontid her) og de siger bare, "Tjaae men send os evt. en regning når i kommer hjem, så må vi jo kigge på det....!" lad os bare sige det IKKE er glade chartergæster som sidder og hygger sig på vejen hjem efter en vellykket ferie, men derimod folk som sidder og skummer og deres rejsearrangør...

Bare lige en lille opfølgning på hele Tyrkiet "Eksperten" historien for ca. 2 uger siden...

www.tuktours.dk
nu er det altså sådan at de fleste selskaber har forsinkelser af en eller anden art ikke kun tyrkiet eksperten, har såmen selv ventet næsten 1 helt døgn på thai airways , og sas har også taget et fly ud jeg skulle med ok kom afsted senere , ved ikke hvorfor folk skal blive pissesure over dette man får da en ekstra dags ferie Smile og da ikke det værste at holde ferie , tror at dansken er blevet et forvendt folkefærd det er snart ligemeget hvad der hænder så er den gal

tuktuk
Jaaaaa

Men nu kommer denne forsikelse pga de problemer selskabet oplevede for 2 uger siden, ikke pga en pludseligt opstået situation som andre forsinkelser normaltvis er, det illusterere såment bare deres (Tyrkiet "ekspertens"Winkvilje til at udbedre den store forsinkelse der opstod grundet at de manglede et fly, ved ikke fx. at lease et andet fly i en overgang til at indhente det tabte, DET ville ikke ske for Thai, for nej som du siger Jeppe ingen kan undse sig forsinkelser, men når man konstant har ligget med forsinkelser lige siden, ville det måske være en god ide at begynde at tænke over hvordan man kunne rette op på fejlen igen !! men sådanne ting kommer jo til at koste penge, bare vent og se Tyrkiet "eksperten" er død om et år, måske genopstået under et andet navn, men de knækker nakken på det her !

www.tuktours.dk
jesperfrb
Hej Tuk tuk, jeg tvivler på at forsinkelsen er opstået pga hvad der skete for 2 uger siden, har da set den ene af Flyjets flyvere stå 2 dage i kastrup uden at flyve, de kommer jo ikke og henter folk før tidenWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Locturian
Hej Jesper

Så er det jo bare en falliterklæring, at det sker nok engang, med den store forsinkelse, og så endda med den store uvillighed til at gøre noget ved det... Kan godt være at man får hvad man betaler for, men magen til kundeservice skal man da næsten helt til rusland for at få, eller hva? Smile
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
tuktuk
Hej Jesper

Jeg ved bare hvad de gav som undskyldning hos TE da der blev ringet til dem, det var i øvrigt de samme menesker som sad i flyveren da den kom herned, og kort efter fløj hjem igen hvor den var nødt til at vende om og lave en kontroleret landing = 2 dages forsinkelse...

Men det er da skræmmende hvis de HAR haft en flyver at der så kan opstå en forsinkelse på så mange timer....

Nååå men lad Tyrkiet "Eksperten" hvile i fred, jeg kommer hverken til selv at flyve med dem eller sælge nopgle billetter til dem...

www.tuktours.dk
michael a
Tyrkiet eksperten, jeg tror de har flere klager en mange andre, en bekendt har rejst mange gange til Tykiet, med problemer, skifte hotel, mellemlandinger, men han rejser stadig med selskabet, folk vil gerne spare, men folk vil have den samme service billiger, hvornaa Tyrkiet eksperten blever bedre det er ikke til at vide, bare kig paa DSB Shock

Spring til debat: