Se indlæg
 Udskriv debat
En ”Practical Joke” at de lidt grovere.
Rasmus
Her i påsken var nogle af mine venner til påskefrokost, selv kunne jeg desværre ikke deltage da jeg skulle på arbejdet. Hen på aften var gutterne på vej hjem med toget fra Køge - godt pyntet efter adskillige Påskebryg. Efter et par stationer steg en ualmindelig flot ung kvinde ind i toget, og satte sig i umiddelbar nærhed af rødderne. De prøvede på alle mulige måder at komme i kontakt med pigen, men uden resultat. Hun lignede allermest en reklame for et køleskab, og var helt umodtagelig over for deres tilnærmelser. Pigen sad helt uanfægtet og fumlede med sin mobiltelefon.
Efter et par stationer steg pigen omsider af toget - lige så uanfægtet som hun var kommet. Efter at toget var sat i gang og havde forladt stationen, opdaget gutterne at hun havde glemt sin mobiltelefon på sædet. Efterfølgende sad det muntre selskab og overvejede hvad de skulle stille på med den glemte mobiltelefon. Til slut besluttede de sig for at lave en ”Practical Joke” med pigens telefon. I telefon menuen fandt de ca. 8 drengenavne med et angivet mobil nummer. Nu begyndte rødderne så at sende en enslydende SMS meddelelser til alle disse drenge som optrådte i telefon.
SMSérne lød således:

” På vej hjem efter en kedelig påskefrokost. Sidder og bliver lidt liderlig så jeg tænker på at komme forbi – hvis du har lyst?”
Efterfølgende forlod gutterne telefonen i toget ved Hovedbanen. På vej ud begyndte telefonen at ringe helt vildt. Grin
Hilsen Rasmus

jesperfrb
CoolSjovt nok, men kun en kan ringe af gangen, så den ringede vel normaltShockShockShock
Har aldrig set en telefon ringe helt vildtWinkWink

Men historien er god, bryder mig bare ikke om den, pigen mistede sin telefon, og er ulykkelig over det. Dine venner har sikkert været så fulde at hun ikke gad at snakke med dem, og det er vel en ret man har, selv i togetShockShockShockShock
Redigeret af jesperfrb d. 13/04-2007 01:11
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

rigtig god joke, jeg kunne have gjort det samme

Thjaa
ja ja men tink paa om vis de 4 af dem de sente sms til den ene var hins far og de 3 ander hins br0ger
Livet er forkort til store problemmer

pdrhan
Så kan hun da lære at passe bedre på sin telefon....
eller også var de rødder i toget ike kloge nok til at detmåske var et hint om at komme i kontakt med hende...Grin
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Spring til debat: