Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogle der ved hvornår One-Two-Go begynder at sælge billetter fra Chaing mai ti Bangkok.
one way
jeg vil gerne flyve til Bangkok 1/7-2004, og venter på at det bliver muligt at bestille billetter.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
De burde ligge ude til salg nu da der er under 3 måneder til du skal flyve, med mindre den dato du skriver er rigtig, så skal du nok vente lidt (01/07-2004 )
p.s. tag lige et smut forbi Nok Air de plejer at være de billigste for tiden !!!
Jeg har lige købt billetter hos Nok Air, de var rigtignok billige som du skrev, jeg har dog gjort i nællerne jeg glemte helt AM-PM, med det resultat at vi skal flyve fra Chaing Mai omkring midnat, og ikke omkring middag, men pyt med det, vi er jo på ferie, så vi skal bare være længe oppe denne aften.
Hilsen Kanut.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE