Se indlæg|
sofitel
|
|
| jager |
Lagt på d. 28/12-2004 06:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
er der nogle der ved om sofitel magic lagoon hotellet stadig står i khao lak, skal der ned til februar, men nu er det ik så meget man har set fra khao lak andet end det skulle være hårdt ramt. jager |
|
|
|
| Leif |
Lagt på d. 28/12-2004 07:56
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 78 |
http://www.phuket...status.htm Redigeret af Webmaster d. 28/12-2004 14:08 |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 28/12-2004 19:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Hej jager, Suk, det er også mit ynglingshotel. Den liste Leif nævner, er jeg lidt lunken overfor. Tirsdag formiddag skrev BBC news, at der kun var enkelte vægge tilbage på hotellet. Stor overrraskelse, da både DR1 og TV2 tirsdag kl. 12:00 viste billeder fra hotellet, som godt nok ser noget medtaget ud, men i nogenlunde - og genopbyggelig - stand, katastrofen størrelse taget i betragning. Vi har desværre i disse dage oplevet meget sentationspresse, som ikke holder vand (undskyld udtrykket). Jeg er dog lidt i tvivl om, hvorvidt Sofitel er klar om et par måneder, nok nærmere til sommeren, hvor jeg skal derned. Jeg har d.d. sendt en sms til hotellets direktør (umuligt med e-mail og at ringe), som jeg kender. Hvis han har overlevet, skal jeg skrive hans svar her, når jeg modtager det. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 28/12-2004 22:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Jeg læste andetsteds, kan desværre ikke huske kilden, men at Sofitel i Khao Lak var særdeles hårdt ramt. Så kan man jo også spørge sig selv hvorvidt man har lyst til at holde ferie i et katastrofe-område, selvom der jo godt nok er nogen tid til februar. Jeg ved ihvertfald med mig selv at jeg ikke ville have lyst dertil. Modsat er det jo også endnu et utroligt hårdt slag for den betrængte turistindustri, og de vil jo nok have behov for hård valuta for at brødføde deres ansatte. En svær beslutning. mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 29/12-2004 06:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
der er jo også mange andre steder i thailand der er værd at besøge |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 29/12-2004 12:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Hej Surin, Så sandt. Kunne jo være at Issan regionen på baggrund af de ulykkelige hændelser i syd, ville få en større andel af turist-kronerne. De ville falde på et tørt sted - i mere end en betydning. mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 29/12-2004 15:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
jeg har været i kontakt med vores agent i thailand, som harsagt at hotellet er væk, det samme skriver tv2 nyhederne idag, http://nyhederne....id=1744371 vores lille problem er at vi har forud betalt de 40.000 kr som man nu fra thailands side har store problemer med at refundere. men vi flytter nok turen til samui istedet, spørgsmålet er også hvad tyrkiet eksperten gør, det ved de først om 1 uge jager Redigeret af Webmaster d. 29/12-2004 15:28 |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/12-2004 16:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Jager, Sofitel er også omtalte på [url]www.yahoo.com[/url] se under In the news- Year-old Thai Resort gone in 'minutes. Bemærk lige udtalesen fra Phang-Nga Provincial Gov. ![]() M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 29/12-2004 17:34 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 29/12-2004 21:36
|
|
Var der slet ingen af Jer, som så indslaget fra Sofitel i TV2 i går? Hvis I vil se still-fotos fra indslaget, send Jeres e-mail adresse til .
Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 01/01-2005 11:02
|
|
TV-A (DR1) bragte 31.12 kl. 18:30 et indslag fra Thailand, hvor man oplyste, at man viste Sofitel. Det, der blev vist, var IKKE Sofitel men nogel betonfunfamenter, hvor alt andet var skyllet væk. Sofitel står, hvor det stod (sådan da). Har fotos hvis nogen skulle være interesseret. Det viser endnu engang, at man spinder sentationer uden fornøden dokumentation eller også ved man ikke, hvad man har med at gøre. Trist at man ikke er mere seriøs i sådan en alvorlig situation. Godt nytår til Jer alle. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.