Se indlæg|
Vold i ægteskabet
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 21/04-2007 18:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Jeg har fået lov til at gengive en vens dagbog om hans korte ægteskab med en Thai. Hvis du har lyst til at læse den, så har jeg sat den ind her, da den vil fylde for meget her på forumet. http://thaiaegtes...s.com/home Jeg tror næppe at andre ville holde ud så længe som ham. Som forleden .. hvor hun sparkede mig i skridtet... til alt held ramte hun en anelse for højt så mit skamben to imod slaget. Men et regulært blåt mærke kom der da. Men læs selv. Man er sgu helt glad over at have en normal kone. Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/04-2007 19:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Puha det var lige lovligt hårdt læsning det her. Kan man virkelig opføre sig sådan? Alt ære og respekt fordi han holdt ud, jeg må indrømme jeg havde nok ikke holdt så lang tid. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/04-2007 19:40
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Havde hun horn i panden ? Godt nok en syg opførelse. Glad for slutningen og at læse at han nu endelig har fred for den satan. Ved godt man skal høre en sag fra begge sider, men det er vist unødvendigt i dette tilfælde. Synd for manden og børnene :-( Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 21/04-2007 23:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Kan da kun være en novelle, forhåbenligt er det opdigtet,hvis ikke fåstår jeg intet |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 21/04-2007 23:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Hold kæft , han har godt nok været tro og godmodig.....håber sgu har har fået det godt nu...pyha en læsning....Hans gode ven Lassie er hans et og alt , det siger lidt om menneskets bedst ven...... kæft det er synd for ham at gå alt det igennem....bare der var een der havde fortalt ham det INDEN de kom herop..... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/04-2007 00:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
ja, det var da en raedsom historie at laese.![]() ![]() Haaber at han har faaet styr paa sit liv nu![]() ![]() Men men men, jeg tror maaske, at der er mere i historien, end det vi laeser. Det aendre dog ikke paa hvad han har vaeret igennem, og det er ikke saa lidt ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 22/04-2007 11:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hun lyder fuldstændigt som som en Ya Bah Narko-luder. |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 22/04-2007 12:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
det lyger som min X thai kerste men jeg holte kun ud i 2 maander efter det beg0nte og heltivis stod det hele i mit navn saa hun kom hjem til en skifte laas og all hines ting foran d0ren Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 22/04-2007 12:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
En helt og utrolig godmodig mand. En sandt helvede for ham. Jeg var skredet efter 1mdr. Håber han har det godt nu.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 17/05-2007 10:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
det er meget vigtigt at høre historien fra begge sider hvad der desvære er nogle som ikke gør og de personer som har den manglende moral eller hvad man kalder sådan noget ødelækker desvære ofte mere end de gavner |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 17/05-2007 11:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Hun skulle have et stort LOS i Roven og ud
|
|
|
|
|
Lagt på d. 17/05-2007 11:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja et meget stort los Men han burde også søge psykolog at finde sig i det så længe så må han være enten meget dum eller psykisk syg bamsen Redigeret af d. 17/05-2007 11:44 |
|
|
|
Lagt på d. 17/05-2007 11:55
|
|
ENIG
|
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 17/05-2007 12:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
nu er det bare ikke nemt smutte ud af et sykisk eller voldeligt forhold selv om jeg fik kulgysninger et par gange ved at læse men han handler med hjertet og håber på bedre tider eller hjælp for mig tog han et valg da han blev gift med hende og kæmpede en umulig kamp og for det har han min respekt selv om jeg har ondt af ham |
|
|
|
Lagt på d. 17/05-2007 12:16
|
|
Han har ogsaa min respect men man maa sige STOP naa det er nok
|
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 17/05-2007 19:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
hvis historien er sand så tyder det på at kvinden er psykisk syg og trænger til hjælp. håber at hun er kommet under behandling men det er jo ikke sikkert hvis hun er i thailand. men ikke mindst så er det også synd for børnenen at have sådan mor. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.