Se indlæg
 Udskriv debat
Billig billet med THAI - CPH/BKK t/r
Jesper_Hein
Hej Alle.

Jeg har set, at Flybillet.dk har nogle billige billetter med udrejse på udvalgte dage i maj.

F.eks. Udrejse 23/5 i mindst 7 dage/max 21 dage er returbillet kr. 3.927,- til BKK - yderligere ca. 100,- hvis man skal videre til Phuket.

MVH
Jesper Wink
คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก

ingolf
Hejsan.
Thai er billg, men skal i afsted i maj er Finnair Billiger. 3300,- T/RT ink. skatter.
Jeg behöver en billet den anden vej i juli. Bangkok- Kastrup-Bangkok. Er der nogen som ved hvor jeg finder en sådan en billigt.
I Danmark?, I Thailand?, På nettet?
På forhånd tak.
Ingolf.

Jesper_Hein
Hej Ingolf.

Hvor henne har du set prisen? Ja, det lyder billigt Smile

MVH
Jesper

Torbusa
Du kan bl.a. finde priserne på seat 24,der er også 29 dages rejser til samme pris,men kun ved afgang i maj.
Både Thai Air og Finnair,men rigtigt Finnair er billigst.

tm
Redigeret af Torbusa d. 23/04-2007 16:14

Locturian
Jeg havde nok sluppet de 627kr mere og så sluppet for at skulle en tur forbi Finland - Mand hvor er deres lufthavn kedelig. Og så er det jo ikke ligefrem fordi de taler et særlig kønt sprog Wink
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Jesper_Hein
Enig Loc, og samtidig får man sparet lidt point op på THAI kortet Smile

Nå, men det er da rart, at der er lidt billige billetter i maj måned Wink

Locturian
Heldigvis skal jeg først til/fra igen omkring jul... Kan ikke undvære den danske jul Wink Desværre er billetterne bare røvdyre Sad
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Jesper_Hein
Jeg har det modsat, jeg tager af sted i december for netop at undgå juleræset og hvad der til hører Smile

Jeg har hørt, at Aeroflot holder prisen, selv i december, måske det var noget Wink

ingolf
Hej Jesper.
Jeg fandt prisen på www.travelpartner.se og www.kelkoo.se i lördags. Begge steder var prisen 4064,- svenske kroner ca 3300,- dkkr. Kan ikke finde prisen i dag, men den kommer vel tilbage om de ikke er slutsolgte. Köbte en over nettet sidste år en aften for 3800,-. Når jeg ville kikke näste dag var de väk, så jeg köbte vel en af de sedste dengang. Det kan jo väre de allerede er slut.
M.V.H. Ingolf.

stoney
Jeg ved ikke om dette forum er det rigtige at spørge om en enkeltbillet til Bangkok,jeg er blevet inviteret ned til min kærestes familie i August,men jeg ved ikke hvor længe vi bliver der,mit spørgsmål er flg. kan jeg nøjes med at bestille en enkelt billet,jeg har forstået at man skal bestille en retur,jeg kan ikke blive klog på dette,ved nogle her inde det rigtige svar på detWinkWink.
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!

bimmelim
Er der nogen som ved hvor man kan få billige billetter i Juli eller August til Bangkok t/r.

www.kgi.dk
Suk Rak Ning
stoney skrev:
Jeg ved ikke om dette forum er det rigtige at spørge om en enkeltbillet til Bangkok,jeg er blevet inviteret ned til min kærestes familie i August,men jeg ved ikke hvor længe vi bliver der,mit spørgsmål er flg. kan jeg nøjes med at bestille en enkelt billet,jeg har forstået at man skal bestille en retur,jeg kan ikke blive klog på dette,ved nogle her inde det rigtige svar på detWinkWink.

Det er lidt saa som saa.
Kender 3 personer der koebte en enkelt til TH, men det resulterede i at de ikke kunne flyve fra DK, de koebte saa en billet fra TH til Kina og da de saa kom til TH refunderede de billeten til Kina, selvfoelgelig mod et mindre gebyr.

Hvis jeg var dig ville jeg da koebe en aaben billet, , saa du undgaar problemer..............Eksempelvis hvis du koeber en 6 md. billet og skal hjem efter 2 md. saa kan billeten aendres 1 gang uden omkostninger ( Thai-Air )
Redigeret af Suk Rak Ning d. 08/07-2007 03:19
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

stoney
HEJ Suk,det lyder som om det kan lade sig gøre,men lidt finurligheder skader jo heller ikkeGrin.
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!

Hep
Stoney - nogle gange kan det rent faktisk betale sig at kigge efter en billig returbillet og så kun bruge CPH-BKK og smide resten væk. Det kan godt være billigere end en enkeltbillet. Husk lige på det når du kigger efter billetter nu.
Redigeret af Hep d. 08/07-2007 10:31

nicefarang
Suk skrev:
Det er lidt saa som saa.
Kender 3 personer der koebte en enkelt til TH, men det resulterede i at de ikke kunne flyve fra DK, de koebte saa en billet fra TH til Kina og da de saa kom til TH refunderede de billeten til Kina, selvfoelgelig mod et mindre gebyr.

Hvorfor kunne de ikke flyve fra DK ?
Jeg kunne forstå det hvis de ikke kunne komme ind i Thailand uden returbillet.

Suk Rak Ning
nicefarang skrev:
Suk skrev:
Det er lidt saa som saa.

Hvorfor kunne de ikke flyve fra DK ?
Jeg kunne forstå det hvis de ikke kunne komme ind i Thailand uden returbillet.

Fordig at flyselskabet har en forpligtligelse at deres rejsende kommer hjem igen, ellers skal flyselskabet betale..............
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Torbusa
Det lyder lidt mystiskt at du skal have en returbillet når du ankommer til Thailand.
Hvad hvis du vil ikke vil flyve hjem fra Thailand,men køre med bus/tog til Malaysia og videre igennem Malayasia med bil eller andet til f.eks.Singapore for at flyve videre til Australien eller andet sted.det ville ikke kunne lade sig gøre ??

Jeg gjorde det selv for 21 år siden,uden problemer,men der er selvfølgelig kommet nye tiltag siden da,men alligevel ??den frie bevægelighed kan man da ikke stoppe.

tm

jesperfrb
Kan oplyse om at jeg var i Thailand fornylig, ved imigration i BKK lufthavn står på store gule sedler havd de vil se:
Passport
Imigrationpaper ( det man får i flyet)
Slip from boarding pass (seat number)
Return ticket.

Ikke at de bad om det, men kender indtil vidre 2 der er blevet bedt om detWinkWinkWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

ben
Dette gaelder for 30 dages visa-free-stamps - ikke hvis man har et visa (feks. turist visa).

De beder ikke alle om at se det, aabenbart en slags spot-check.

Skaal!

jesperfrb
Det skal jeg slet ikke udelukke, men det fremgår ikke tydeligt, at det kun er for 30 dages visa on arrival.

Så jeg vil ikke garrantere at de ikke spørger efter retur billet, ved 1 års visa, hvilket en af de 2 jeg kender der er blevet spurgt efter returbillet harPfftPfft
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Spring til debat: