Se indlæg|
vits
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 25/04-2007 04:12
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
En kvinde kommer hjem og finder hendes ægtemand i sengen med en smuk ung asiatisk pige. Hun konfronterer ham selvfølgelig omgående med anklagen. "Hvor kunne du, din respektløse gris, være mig, moderen til dine børn, utro og så her i vores eget hjem........?? Jeg vil skilles og flytter med det samme!!!" Manden: "Vent lige lidt, jeg kan sagtens forklare det..." Kvinden: "Ok så, men så vil det også være det sidste jeg hører fra dig...." Manden begynder at forklare: "Ser du, på vej hjem tog jeg en blaffer op. Hun virkede så forsvarsløs at jeg holdt ind og tog hende med. Jeg kunne se, at hun var meget tynd og ikke særlig varmt påklædt. Desuden var hun meget snavset og nævnte, at hun ikke havde spist i 3 dage. Af lutter medlidenhed tog jeg hende med hjem og varmede den mad jeg lavede til dig i aftes, men som du ikke spiste, fordi du var bange for at tage på. Den stakkels pige kastede sig nærmest over maden. Eftersom hun var så snavset spurgte jeg hende om hun ville have et bad. Mens hun var i bad lagde jeg mærke til at hendes tøj også var snavset og fyldt med huller. Så jeg gav hende et par bukser, som du ikke har haft på et par år fordi de er for stramme. Jeg gav hende også den bluse som du havde fået af mig på din fødselsdag, men som du aldrig har på fordi jeg har dårlig smag. Hun fik også den trøje min søster gav dig til jul, som du aldrig tager på fordi du ikke kan lide min søster. Desuden fik hun det par støvler du købte for nyligt i en dyr butik, som du aldrig har på fordi en kollega har et par mage til." Manden fortsætter fortællingen: "Pigen var meget taknemmelig og jeg fulgte hende ud. Ved døren vendte hun sig om med tårer i øjnene og spurgte om jeg har andet min kone ikke bruger.....
Redigeret af dutling68 d. 25/04-2007 04:15 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/04-2007 04:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/04-2007 07:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
meget god ![]() |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 25/04-2007 08:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
dutling68 skrev: En kvinde kommer hjem og finder hendes ægtemand i sengen med en smuk ung asiatisk pige. Hun konfronterer ham selvfølgelig omgående med anklagen. "Hvor kunne du, din respektløse gris, være mig, moderen til dine børn, utro og så her i vores eget hjem........?? Jeg vil skilles og flytter med det samme!!!" Manden: "Vent lige lidt, jeg kan sagtens forklare det..." Kvinden: "Ok så, men så vil det også være det sidste jeg hører fra dig...." Manden begynder at forklare: "Ser du, på vej hjem tog jeg en blaffer op. Hun virkede så forsvarsløs at jeg holdt ind og tog hende med. Jeg kunne se, at hun var meget tynd og ikke særlig varmt påklædt. Desuden var hun meget snavset og nævnte, at hun ikke havde spist i 3 dage. Af lutter medlidenhed tog jeg hende med hjem og varmede den mad jeg lavede til dig i aftes, men som du ikke spiste, fordi du var bange for at tage på. Den stakkels pige kastede sig nærmest over maden. Eftersom hun var så snavset spurgte jeg hende om hun ville have et bad. Mens hun var i bad lagde jeg mærke til at hendes tøj også var snavset og fyldt med huller. Så jeg gav hende et par bukser, som du ikke har haft på et par år fordi de er for stramme. Jeg gav hende også den bluse som du havde fået af mig på din fødselsdag, men som du aldrig har på fordi jeg har dårlig smag. Hun fik også den trøje min søster gav dig til jul, som du aldrig tager på fordi du ikke kan lide min søster. Desuden fik hun det par støvler du købte for nyligt i en dyr butik, som du aldrig har på fordi en kollega har et par mage til." Manden fortsætter fortællingen: "Pigen var meget taknemmelig og jeg fulgte hende ud. Ved døren vendte hun sig om med tårer i øjnene og spurgte om jeg har andet min kone ikke bruger..... ![]() er det en historie fra det virkelige liv ???
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/04-2007 08:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det kunne være jesse james liv ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 26/04-2007 09:10
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
okej i for lige en mere..... En mand melder sig ind i en meget eksklusiv nudistklub. Den første dag han er der, tager han tøjet af, og begynder at gå lidt omkring. Han ser en virkelig smuk blondine og får med det samme jern på. Pigen ser det og går over til ham og siger: "Kaldte du på mig?" Manden svarer: "Næ, hvad mener du?" Hun siger: "Du må være ny her! Her på stedet betyder en stiv penis, at du kalder på mig." Hun lægger sig ned, og trækker ham med ned over sig, hvorefter hun lader ham gøre lige hvad han vil. Bagefter fortsætter manden sin tur rundt i nudistklubben. Han kommer til en sauna, som han beslutter sig for at prøve. Lige da han sætter sig ned, slipper han en vind. Kort efter kommer en stor, fed og stærkt behåret mand hen til ham: "Kaldte du på mig?" Manden svarer: "Nej, hvorfor tror du det?" Den store, behårede mand siger: "Du må da være ny her. Her på stedet betyder en prut, at du kalder på mig!" Derpå tager han fat i den nytilkomne, drejer ham rundt, lægger ham hen over en bænk og giver ham en ordentlig tur bagfra. Den nytilkomne vralter tilbage til klubbens reception, hvor han bliver hilst af den smilende, nøgne receptionist: "Kan jeg hjælpe dig?" spørger hun. Manden råber: "Her har du mit medlemskort og min nøgle, og du kan beholde de 5000 kroner jeg har betalt for at blive medlem." Receptionisten: "Men du har jo kun været her i nogle få timer. Du har ikke engang nået at se alt det, som stedet har at byde på?!" Manden svarer: "Hør her, dame! Jeg er 58 år. Jeg får jern på en gang om måneden ... men jeg prutter 15 gange om dagen!!" ![]() ![]() Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.