Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Dobbeltkabine (4 dørs) 3.0 D4D diesel, 4WD, Automatic, hvid specialmodel med læderindtræk, 3 mdr. gammel, har kørt 8000 km.
Bilen har tonede ruder, bedliner (plastkasse i ladet).
Jo, selvfølgelig falder en bil i pris, men der er forskel på, hvordan biler bliver kørt og passet, og jeg ved jo, hvordan min bil er blevet behandlet, siden jeg fik den, derfor vil jeg også have en høj pris for den.
jeg købte en landcruser i danmark og var ked af den efter en måned ville heller have den der var lidt større, på en måned havde den allerede tabt 100.00 kr så jeg kører stadig rundt i den, surt men sådan er det at købe nye biler gør det aldrig mere.
men det er en super fed bil du har syntes bare at den er for dyr
Ja, så fik jeg solgt min Hilux.
Pris 800.000 baht
Hvis jeg veksler tilbage til danske kroner i dag, så har de fire måneder og 8900 km. kostet mig 5.400 kr.
Det synes jeg er ok, jeg har haft meget glæde af bilen i den tid.
Nå, men jeg vil gerne veksle pengene til danske kroner, er der nogen herinde der kan give et tip om hvor/hvordan jeg veksler om til en rigtig god kurs ?
Jeg har overført via banken. Men beregn dig på at du ikke får en ret god kurs til bage. måske omkring 5.70 bath for en kr. Men da godt du fik solgt din bil.
saendaeng skrev:
Jeg har overført via banken. Men beregn dig på at du ikke får en ret god kurs til bage. måske omkring 5.70 bath for en kr. Men da godt du fik solgt din bil.
Ja, kunne jeg bare veksle til den kurs du nævner, så er jeg en glad mand !
For så har jeg ikke tabt på bilen, så tjener jeg ca. 8.000 DKK på den !
Men jeg tror ikke, jeg kan få den kurs, er der nogen af jer, der har prøvet at veksle thai baht til danske kroner, og hvordan var kursen ??